Golf 4 Klub Polska
witam. tydzień temu rozpadła mi się skrzynia biegów a dokładniej mechanizm różnicowy. nity postrzelały dziura się zrobiła olej wyleciał i koniec podróży. Skrzynie miałem oznaczona kodem DSB. i to mnie niepokoi bo takie skrzynie montowało się do silników 1.9 tdi wiec nie wiem co robiła ta skrzynia w 1.4 benzyna. w każdym bądź razie szukam jakiejś lepszej skrzyni od audi, seata, skody albo innego vw. wiem ze każda ma nity ale podobno skrzynie ERT są lepsze bo maja mocniejsze nity. możne ktoś wie która skrzynie najlepiej wsadzić żeby się dobrze kulało ?
Offline
ERT były w SDI i są długie - 1.4 na takiej w ogóle nie będzie przyspieszał (ale Vmax będzie w okolicach 240km/h).
Napraw tą (zaspawaj obudowę i wymień mechanizm różnicowy dodatkowo stosując śruby zamiast nitów), albo ładuj DUW/DUU/DUV z zaśrubowaną różnicówką i heja.
Offline
ja w 1.4 16v mam skrzynię DUW albo DUV
Offline
a która skrzynia jest najkrótsza która bedzie miała najlepsze przyspieszenie ??
jak z konwesją na jakąś skrzynię 6gang w 1.4 dużo roboty czy zajebiście dużo roboty??
Offline
DSB też były w 1.4 i 1.6, ale nie słyszałem o nich za bardzo. Chyba w A3 się spotkałem z takim ustrojstwem...
DUU/DUV/DUW mają identyczne przełożenia - żadna nie będzie krótsza. Jedynie ERT jest dłuższa.
A sześciobiegówki do tych silników nie ma - żadna nie pasuje, więc roboty nie ma w ogóle.
Offline
a naprawdę nie ma zadnego sposobu na inną 6biegowa?
Offline
mam do was takie pytanko jeszcze. miałem skrzynie DSB ktora byla montowana takze w dieslach audi seatach i vw. czy jest opcja wsadzenia skrzyni od seata toledo 1.9tdi 90km ? chodzi mi o to czy gabaretowo bedzie pasowac i czy biegi sa o wiele dluzsze ? ma ktos jakies wykresy cos ? bede wdzieczny
Offline