Golf 4 Klub Polska
Witam... Jestem tu nowy, posiadam VW Golfa IV 1.4 16V z 1998r. i mam problem rano jak chcę zapalić samochód to nie ma ssania a jak się rozgrzeje to są bardzo niskie obroty, zaznaczę jeszcze że czujnik temperatury cieczy wymieniony uszczelki pod kolektorem ssącym też w czym może być problem podłączony pod komputer nie pokazuje żadnych błędów. Występuje jeszcze coś takiego jak jadę na 2 lub 3 biegu trzymając równomiernie gaz i lekko go popuszczę to samochód szrpie w czym może być przyczyna?
Offline
opisz dokładniej obroty , wartośći ...
przepustnica czysta , potencjometr sprawny ?
i pamiętaj że w silnikach obecnej generacji nie występuje ssanie , tylko komputer ustala dawke paliwa na podstawia informacji zebranych z czujników
są to czujniki temperatur
Offline
nazwijmy to czyms co wie w jakiej dokladnie pozycji jest przepustnica
a najprosciej http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=110962
Offline
raczej nie , jego uszkodzenie skutkuje dziwnymi obrotami w całym zakresie , brak ssania czyli żę masz za ubogą mieszanke i to ją należy wzbogacić , prawde mówiąc idąc po najnizszej lini oporu można pokusić się o opornik podpięty pod czujnik temperatury tak zwany chip z allegro +47 oczywiscie nie dodaje on mocy i nie polecam go używać na stałe jedynie do uruchamiania i dogrzania silnika jest to opornik bodajze 500ohm o co dokladnie biega to aż mi głupio tłumaczyć ... ale jest to najprostszy sposób na wzbogacenie mieszanki
http://www.auto-swiat.pl/asforum/forum, … alny-.aspx
- mowa o tym chipie
do diesla http://allegro.pl/chip-ulatwiajacy-rozr … 25680.html i chodzi ciągle o to samo , ale w przypadku zastosowania jako turbo start to ten badziew w dieslu działa , ale jak mówia że to power box dający 50 koni to kłamią
były wersje z włącznikiem a nawet z pokrętłem , ja bym brał z włącznikiem i po odpaleniu i zagrzaniu odrazu to gasił , bo co jak np będzie spalanie stukowe (detonacyjne) co prawda wątpie ale jest to realne ... możesz też to wykonać sam
czyli pod kable od czujnika g62 wpinasz sie pod te idące do kompa i pod nie podłączasz opornik np 1000 ohm i wtedy komp dostanie info że silnik jest bardzo zimny i da bogatą mieszanke ale jak już temp silnika się podniesie musisz odłączyć ten opornik czyli przy instalacji należy zastosować wyłącznik i wciągnąć sobie kable do środka poprosić Piotra87 o wytypowanie najwygodniejszego do tego celu otworu w komorze silnika golfiny i sobie zrobić w środku . Jeśli opornik 1000ohm będzie zamocny czyli np 2000 obrotów na biegu jałowym to wstaw opornik 500 ohm czyli taki jak w power boxach z allegro ale ja nadal obstawiam ze jakis czujnik masz lipny i temu tak jest z mieszanką a ten potencjometr to temat wsumie w vw bez sensu bo jak by był nie sprawny to adaptacja by nie wyszła , bo w vw sie go nie ustawia
link do elektrody tam znajdziesz info jak to wykonać http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic467193.html
Offline
Witam... Kolego x50sr tylko że jak silnik się rozgrzeje to też ma za wolne obroty jak stoję na światłach to czuć jak cała buda drży a wskazówka minimalnie spada i się podnosi nie wiem co mam już robić....
Offline
Otóż tak jak rano wchodzę do samochodu i odpalam to samochód zapala i ledwo co chodzi czasami zapala za drugim trzecim a jak temperatura była poniżej -5 to musiałem trzymać nogę na gazie żeby nie zgasł a jak się rozgrzeje to ma zaniżone obroty 650/700 w tych granicach wskazówka skacze już nie wiem gdzie mam szukać przyczyny
Offline