Golf 4 Klub Polska
witam mam problem z oponami mam felgi 17 calowe opony 215/45/17 na tylnej osi (zdziera )mi opony od wewnętrznej strony byłem na stacjii diagnostycznej i wszystko jest ok znajomy powiedział ze to normalny problem w golfie 4 gdyż nie ma regulowanego kąta pochylenia koła z tyłu czy to prawda? co zrobić
Offline
dodam jeszcze ze na kołach zimowych 15 wszystko jest ok
Offline
byłem u 2 i jest ok żadnych luzum a na zimówkach jak pisałem ok nic sie nie dzieke a jeżdże sporo
Offline
To dziwna sprawa bo kilka golfów na 17 już robiłem i nie spotkałem się jeszcze żeby to było normalne w tym modelu, że ścina opony. Obstawiał bym złą geometrie tylnych kół lub zbyt małe ET felg.
Offline
gemetria myśłe jest ok skoro 15 nie ścina a co do et to jakie powinno byc powiedz a kąt pochylenia koła jest regulowany
Offline
Belka jest sztywna wiec nic nie jest regulowane. Na ścinanie może mieć wpływ kat w minusie lub rozbiezność kół. ET max 35. Mniejsze może już wykszywiać koła w negatyw.
Offline
czyli jakie et było by prawidłowe
Offline
a jeszcze jakaś przyczyna moze być ty na jakich kołach jeżdzisz ja pracuje w Holandii i znajomy holender też ma mk4 i ma to samo z 17 co jakis czas zmienia tył na przód a ty dużo jeżdzisz swoim autem
Offline
doradż mi co byś zrobił w mojej sytuacjii chciałbym śmigać na 17 myśłe nad zmianą zawieszenia masz moze pomysł na jakie
Offline
Zalozyc 205/50/17 lub dzwignac tyl jesli masz duza glebe lub zmiana felg na wieksze ET. Napisz moze jakie wartosci ci wyszly na geometri tylnej osi bo caly czas mnie to nurtuje.
Offline
wiesz jade na geometrie w czwartek a co do zawieszenia to mam orginalne ale myśle nad jakimś sportowym nie wiem tylko jakim a Ty widze tez masz 1.0 TDI jak ci sie sprawuje
Offline
a co do opon to mam 215 45 17
Na przyszłość edytuj zamiast pisać posta pod postem
lukker
Offline
Mój sprawuje się świetnie. Cały czas kupuje do niego jakieś gadżety;) Skarbonka bez dna. Ale nie ma jak poprawić sobie nastrój przez kupienie jakiejś fajnej rzeczy do auta:) A najfajniejsze jest to, że ma 4x4.
http://www.youtube.com/watch?v=T8VyViE4wyU
Dzięki niemu wspieram akcję:
Uploaded with ImageShack.us
Offline
no spoko filmik a powiedz zawieszenie jakie masz
Offline
Amoty przod Koni Sport. Amory tyl Monroe standard. Sprezyny przez rok mialem niemieckie lowteki -30 ale dwa tygodnie temu trafily mi sie nowki orginaly z R32.
Offline
u mnie jest et 35 a na przeglądzie rozbieżnosc tylnej osi jest +2.4 niby jest w normie wiec nie wiem
Offline
Najlepiej jak byś zrobił gdzieś kontrolę geometrii z wydrukiem i zapodał zdjęcie do tematu. Wartość +2.4 jest wartością zbieżną i jest tak duża, że raczej nierealna. więc coś z tym wynikiem jest nie halo.
Offline
heh no to nie mam pojecia teraz bede w czerwcu jeszcze raz pojade na zbieznosc ale na inną stacje a powiedz jak powinien eyglądac wynik z geometrii
Offline
ok spoko dzieki
Offline
A zmierz sobie przerwę pomiędzy kołem a zderzakiem z dwoóh stron.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-03-10 21:48:44)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Wartosci tolerancji dla geometrii w VW Golf IV
Uploaded with ImageShack.us
Offline
Sprawdź przede wszystkim ciśnienie w oponach. Tutaj masz informacje co i jak http://plusgum.pl/blog/2017/08/04/spraw … w-oponach/
Może to tylko tyle.
Offline