Golf 4 Klub Polska
Witam, mam problem z podłączeniem kabli do cewki zapłonowej. nie wiem jaka jest kolejność na cewce.
Na cylindrach wiem że się liczy od rozrządu 1.
cewka jest podzielona na dwa 1-4 i 2-3.
Na cewce są oznacznia ADBC w ten sposób:
C A
B D
Litera A to cylinder numer 1 czy jak ?
czy ma znaczenie jeśli pomyle podłączenie 1 z 4 ?? jakie by były objawy?
Silnik 1.6 AKL.
Proszę o pomoc.
Offline
Twój układ
C- 3cyl
A- 1cyl
B- 2cyl
D- 4cyl
Czyli dobrze myślałeś
A co do objaw do spróbuj i zobaczysz bo nic się nie stanie ale będzie słychać czuć i widać ;p
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-03-13 10:01:19)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
dziekuje za dopowiedź
To bardzo ciekawe bo mam podłaczone kompletnie na odwrót i działa. czyli:
A-4cyl
B-3cyl
C-2cyl
D-1cyl
jak to możliwe ???
Offline
No też ciekawe ale podałem Ci poprawne podłączenie ;p
Może mylisz kolejność cylindrów gdyż od rozrządu jest 1 i kolejno 2,3,4
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
nie nie pmyliłem dobrze licze serio działało teraz założyłem nowe kable w odpowiedniej kolejności i też działa
Możliwe że na 1-4 i 2-3 idzie takie samo napięcie i to jest bez różnicy pod warunkiem że sie zmieni obie pary;)
ogolnie mam problem bo mi szarpie przy przyspieszaniu(delikatnym) = ceka,swiece i kable wymienione.
nie wiem juz co robic
Offline
Diagnoza komputerowa, sprawdzić czujniki temperatury, sonda lambdę i przepustnice przeczyścić więcej już nic nie ma co poprzerywa
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
przepustnicę wyczyściłem i zaadopotowałem. czujniki raczej sprawne. sonda wymieniana w zeszłym roku.
Za kazdym procesem jest troszke lepiej ale to poszarpywanie zostaje. A jakieś filtry? paliwa?
TO jest takie wrażenie jakby za małą dawke paliwa dostawał i się dusił/ dławił/przerywał.
Offline
profilaktycznie możesz wymienić filtr paliwa. zobacz ile ciśnienia daje pompa paliwa bo też może być to przycyną no chyba że nie stracił na mocy to nie ma sensu.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Na mocy niby nie stracił bo wcisne mu w pedał mocniej i leci.
Wymienie sam filtr paliwa ?
Da się Wag Com sprawdzić cisnienie jakie daje pompa paliwa???
Offline
Dla zainteresowanych tematem.
Diagnoza jest taka: koniec sprzęgła. ślizga się już sprzęgło i dlatego szarpie na obrotach 2000-2500.
Cała wymiana kabli ,cewki i świec na marne(no może świec to nie).
Offline