Golf 4 Klub Polska
Witam mam golfa 4 1.9tdi 90km, mam problem podczas odpalania, gdy zapale silnik to nie chce wejśc na obroty powyżej tysiąca.. czasem jeszcze zaczyna migać kontrolka taka szpiralka bodajże od świec żarowych, Jednak gdy silnik pochodzi z 5 min, wtedy normalnie działa. byłem u mechanika i on sam nie wie o co chodzi podpiął go pod komputer i wyskoczył taki bład P1562, to coś o regulacji paliwa czy wtrysku nie wiem dokładnie.. I nie mam pojęcia o co chodzi? Mechanik podejżewa pompe paliwa. tylko nie wiem czy ma racje, gdyż to sie robi tylko wtedy gdy sie go zapala po dłuższym czasie. ale gdy wejdzie na obroty to już chodzi normalnie.. Miał ktoś taki problem wie ktoś o co chodzi? Z góry dzięki za pomoc.
Offline
P1562 ( Blad nastawnika N146 ).
Możesz mieć problem z pompą wtryskową, ale na początek zmien filtr paliwa i najlepiej zlej całe paliwo z baku i oczywiście wyczyść bak
potem zobaczymy ,co dalej
powodzenia
Offline
Dopiero go mam pare dni więc jeszcze go nie tankowałem bo miał pół zbiornika paliwa jeszcze w komisie jak go kupywałem
Chociaż nie wiem czy to jest od zbiornika przyczyna, bo jak dmuchałem powietrzem w rurką tą co idzie z zbiornika do filtra paliwa to słychać było bąbelki w zbiorniku.. Czyli paliwo ze zbiornika dostaje bez problemu.. problem pewnie się zaczyna dalej i nie wiadomo o co chodzi.. to jest najśmieszniejsze ;d
Ostatnio edytowany przez tomo9911 (2011-03-08 16:46:17)
Offline
Jak kijowe paliwo, to jest między innymi taka przyczyna.
Ja raczej obstawiam pompę wtryskową, ale zanim coś w tym temacie będziesz robił ,to wyczyść zbiornik !.
Kolega kiedyś czyścił zbiornik i było w nim pół wiadra "galaretki".
Najlepiej będzie jak któryś z kolegów z forum się wypowie, będzie może więcej info. na ten temat, poczekaj trochę !
Offline
Ja w swoim 110 km silnik AHF miałem odwrotne reakcje. Jak zapalałem auto to wchodził na obroty 1,1 tys. a skazówka się wachała góra dół. Jak wtedy od razu jechałem to mi nim szarpało. Potem czekałem aby z 5 minut pochodził po odpaleniu, spadało do 0,95 tys. i wtedy dopiero jechałem. Kolega mi mówil, że to takie sanie sie włącza jak silnik jest zimny i potrzebuje więcej paliwa i wtedy wchodzi na obroty ponad 1 tys.. Jak tydzień temu zmieniłem filtry oleju paliwa powietrza to przestał wchodzic na obroty ponad 1 tys. A kontrolka swiec włacza sie tylko na po przekręceniu kluczyka w stacyjce, jak juz zgasnie i odpale to już więcej nie mróga.
Offline
Mechanik podpiął mi go pod komputer skasował błedy już po raz 3. no i jak do tej powy wszystko dobrze.. już 3 tydzień jeżdzę i nie było kłopoty z wchodzeniem na obroty.. no zobaczymy czy błąd nie wróci.
Offline
tf napisał:
Ja w swoim 110 km silnik AHF miałem odwrotne reakcje. Jak zapalałem auto to wchodził na obroty 1,1 tys. a skazówka się wachała góra dół. Jak wtedy od razu jechałem to mi nim szarpało. Potem czekałem aby z 5 minut pochodził po odpaleniu, spadało do 0,95 tys. i wtedy dopiero jechałem. Kolega mi mówil, że to takie sanie sie włącza jak silnik jest zimny i potrzebuje więcej paliwa i wtedy wchodzi na obroty ponad 1 tys.. Jak tydzień temu zmieniłem filtry oleju paliwa powietrza to przestał wchodzic na obroty ponad 1 tys. A kontrolka swiec włacza sie tylko na po przekręceniu kluczyka w stacyjce, jak juz zgasnie i odpale to już więcej nie mróga.
w dieslu nie ma ssania ;D
Offline