Golf 4 Klub Polska
Tu moje pytanie czy występuje w wersji 5 i 6 biegowej ?
Offline
tak 6 biegowa chyba jest w ASZ
a co do 5 biegowej to chyba nie występowały w 130 KM.
Tu masz dane techniczne http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/
Ostatnio edytowany przez leon9022 (2013-03-17 12:55:50)
Offline
AJM, AUY, ASZ, ARL (tylko te oznaczenia silnika miały 6 biegowe skrzynie)
Na pewno jest w wersji gdzie na 6 biegu masz 160km/h przy 3 tyś obr.
Ja mam w ASZ tyle ze audi a3 i moja jest dłuższa mam 180km przy 3 tyś obr.
ASZ i ARL oraz AJM, AUY ma tarcze 240mm i tylko 6 biegowe skrzynie miały takie sprzęgła
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-03-18 19:00:05)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
hmm... to dziwne ,bo mam wersję 130 konną .a skrzynię mam 5-biegową( albo był zmieniamy silnik ,albo chiptuning)
Offline
podaj oznaczenie silnika to się dowiemy
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Oznaczenie na obudowie od paska axr tak samo jest z tylu w bagażniku. A w dowodzie mam wpisane 130 KM auto sprowadzone z Niemiec.
Ostatnio edytowany przez demon902 (2013-03-18 19:05:17)
Offline
1.9 TDI 4 8 1896 cm³ 74 kW (101 KM) 240 Nm 2000 do 2006 ATD, AXR PD
Czyli następny wyje.... po mieście śmiga ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Szukałem oznaczenia na samym silniku ,ale nigdzie nie widzę.
Offline
Nie patrz na to oznaczenie. Zaciski masz FSIII turbine masz na szybko złącze za to intercooler jest na opaski i najłatwiej rozpoznać że to 101km tym że masz plastikowy dolot powietrza do turbina z filtra i po temacie ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jutro dodam zdjęcie silnika i sami ocenicie ,ale odlot jest raczej plastikowy( to w mocniejszych wersjach z czego jest zrobiony ?)
Offline
Aluminium i widać go pod maską jest potężny ;p
Tak wygląda ASZ pod maską i ARL również
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-03-18 19:23:41)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
W jakim miejscu jest podpinany chip do podnoszenia mocy w golfie IV?
Ostatnio edytowany przez demon902 (2013-03-22 18:21:13)
Offline
Witam. Prosze o pomoc bo już sam nie wiem o co chod z moim Golfem.
Silnik 1.9 GTTDI 130km. Rano wsiadam do auta normalnie odpala, ruszam po przejechaniu ok.15-20km, auto podczas przyspieszania między 2500 a 3000 strasznie szarpie po wyżej 3000 wszystko ok. Jak zimny niema problemu.
Jeśli miał cos podobnego proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Offline
Logi dynamiczne kolego.
Albo niech ktoś to zdiagnozuje i zbada parametry typu ile pompuje, ile daje przypływka, temperatury paliwa, płynu chłodzącego, Dawka, ką wyprzedzenia i takie podstawowe rzeczy.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
wojciuchl napisał:
Witam. Prosze o pomoc bo już sam nie wiem o co chod z moim Golfem.
Silnik 1.9 GTTDI 130km. Rano wsiadam do auta normalnie odpala, ruszam po przejechaniu ok.15-20km, auto podczas przyspieszania między 2500 a 3000 strasznie szarpie po wyżej 3000 wszystko ok. Jak zimny niema problemu.
Jeśli miał cos podobnego proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Problem rozwiązałem całkowiecie. zepsuty był czujnik tem. ten przy głowicy. Wymieniłem i wszystko chula.
Offline