Golf 4 Klub Polska
Witam. Dzisiaj przytrafiło mi się nieszczęście. Podczas jazdy nagle straciłem wspomaganie kierownicy. Zajrzałem pod machę, od razu sprawdziłem płyn wspomagania i się okazało, że jest pusto. Rozejrzałem się dokładnie i zauważyłem, że wszystko wyciekło z maglownicy od strony kierowcy. Ostatnio miałem lekkie skrzypienie podczas obracania kierownicy, a także podczas hamowania z większej prędkości trzęsło kierownicą, a zawieszenie bylo sprawdzane. Te drgania mogą być przyczyną rozpadającej się przekładni ? Tak, czy owak trzeba ją wymontować, dlatego chciałem Was zapytać w jaki sposób. Na jakie trudności mogę natrafić. Jeżeli ktoś mógłby opisać mniej więcej ten proces to byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
Offline
Jesteś już 3 w ciagu 5 dni komu padła maglownica kurde co za miesiąc, aby wymontować maglownicę musisz odkręcić drażki kierownicze od zwrotnic i spuścić sanie w dół a później zająć się maglownicą
tutaj w którymś wątku jeden z użytkowników ładnie opisał http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344273
Ostatnio edytowany przez leon9022 (2013-04-15 22:20:49)
Offline
No to kurde faktycznie dobry miesiąc. Jak się psuję to wszystkim. Dzięki za linka jutro poczytam w pracy i wieczorem biorę się za demontaż. Niestety szarpnie po kieszeni ; (
Offline
ja się wkurzyłęm i wstawiam auto sami mi wymienia i z regenerują za 500-600 zł juz nie mam nerwów do tego wozu chyba zmienie...
Offline
Ja jednak się pobawię, gdyż krucho z kasą. W zasadzie poza tym, że rozleciał mi się ostatnio przegub wewnętrzny i dzisiaj maglownica to nie mogę narzekać na golfa. Cóż takie uroki posiadania auta.
Offline
demontaż maglownicy jest prosty. Ja ustawiłem golfika przód na kołkach drewnianych zdjąłem koła odkręciłem końcówkę drążka od zwrotnicy poluzowałem wszystkie śruby od sanek we wnętrzu masz przy łączeniu maglownicy z kolumna kierowniczą jedna śrubę najlepiej ustaw kola na wprost przyda się przy montażu odkręciłem same sanki z tym że na maglownicy trzyma się jeszcze mechanizm od biegów wiec powoli na duł tak żeby ręką z kluczem dojść odkręcić od strony kierowcy od kola z przedłużkami odkręciłem przewody od płynu, i dopiero odkręcałem maglownice. montaż w odwrotną stronę ja podważyłem do góry lewarkiem. czas jakieś 1,5h roboty z dobrym piwkiem
Offline
Mam pytanie, bo zapomniałem zablokować kiery jak rozpinałem krzyżak. Jak ustawić ją teraz prosto, tak żeby już po zamontowaniu magla nie urwać taśmy od poduchy jak będę skręcał ?
Offline
mmm ja tez zapomniałem, ja zdjąłem kiere ustawiłem kolumnę tak jak taśma ma środek założyłem kiere i zamontowałem maglownice z tym ze maglownice ustawiłem na środek z suwmiarką a drążki kierownicze też przykręciłem na wzór starej maglownicy co by nie musieć robić zbieżności i jest gitara
Offline
kiera jest na jednej śrubie a poducha trzyma się na zatrzaskach z tyłu kiery są takie dziurki wkładasz śrubokręt i podważasz ale poszukaj na necie demontaż poduchy bo ja teraz nie mam czasu szukać linku pamiętaj żeby aku odpiąć
Offline