Golf 4 Klub Polska
Witam, mam problem z zamkiem w drzwiach kierowcy a dokładnie z mikrowyłącznikiem który uległ awarii i nie gasi oświetlenia wewnątrz. Ja mam w zamku wtyczkę na dwa piny natomiast na allegro są właściwie same na 8 pinów, czy mój zamek to jakiś mało spotykany model?
Offline
odświeżam i proszę o odpowiedź bo biorę się za rozbieranie po weekendzie i chcę widzieć co ja to mam
Offline
A może masz źle włącznik ustawiony przy oświetleniu? Bo są 3 pozycje no i może wtedy nie wyłącza przy zamykaniu drzwi.
Offline
Wszystkie zamki do mk4 są takie same. Mikrowłącznik kupisz za 2-3 złote, czteropak za kolejne 12 i można robić. I uważaj żeby nie przestawić przekładni śrubowej, bo nie będzie się chciał zamykać od środka tym guziorem od ryglowania wszystkich drzwi.
Offline
hm no chyba nie takie same ja mam coś takiego: http://allegro.pl/zamek-drzwi-vw-bora-g … 29915.html i na allegro to wogóle pierwszy taki odkąd przeglądam
Możesz mi podesłać jakiegoś linka żebym mógł zobaczyć ten mikrowłącznik, który to dokładnie element?
Offline
ech wszystko fajnie ale w moim nawet brak dostępu do płytki, niestety straszny badziew vw z tym wymyślił...
Offline
Jest jedna różnica w zamkach o których koledzy chyba zapomnieli:). Chodzi o to czy auto jest wyposażone fabrycznie w centralny czy nie. Jak wiemy wersja Basis jest bez centrala. W tym przypadku zamek ma dwa piny nr VAG 6X1837013G (racja trudno go dostać i jest paradoksalnie droższy). Jeśli auto ma centralny zamek wtedy jest osiem pinów nr VAG 6X1837013H.
Offline
faraon62 dokładnie to o czym piszesz, mam wersje bez fabrycznego centralnego samka, ale zamek mam dołożony za pomocą tych śmiesznych chińskich siłowniczków które są sterowane z centralki od śmiesznego chińskiego alarmu
Ja zamek wyjąłem, niestety w mojej wersji nie ma dostępu do mikrowyłącznika, sam zamek jest drogi a więc zabudowałem w słupku krańcówkę, tak jak to było w starszych autach i działa, a koszta znikome
Offline
to polecam wrzucenie krańcówek w słupki i po kłopocie
Offline
Witam
Skoro istnieją dwa modele zamków 2pinowy VAG 6x1837013G i 8 pinowy VAG 1837013H , czy z tego 8 pinowego można wykorzystać przyłączę nr. 1 i 2 , są to wyjście silniczka.
Może ktoś coś takiego już wykonał.
Proszę o wypowiedź i wskazówki
Offline
Mało chętnych do podpowiedzi !
Wykonałem zamiane zamków z , dwu pinowych na osmio.
wykorzystałem przyłacze 7 i 8 - jest to mikro wyłącznik , 1 i 2 jest to wyjście silniczka z sprzegłem od centralnego .
Wszystko działa wyśmienicie.
Offline