Golf 4 Klub Polska
Witam, posiadam ten silnik w Audi A3 w sumie to Golf IV tylko w innej budzie Mam kilka pytań. Po pierwsze z tego co się orientuję ten model posiada koło dwumasowe. W jaki sposób może objawiać się jego zużycie? Auto ma nalatane już ponad 280tyś km i z tego co mi wiadomo raczej nie było wymieniane. Druga sprawa to dziwne odgłosy przy prędkości ok 40km/h coś jakbym wjechał w kamień. Strzelam, że to tarcze albo klocki choć nie mam pewności. Ostatnio doszła też jedna dziwna sprawa, auto posiada climatronic i przy włączeniu schładzacza auto pow 2tyś obr traci moc jakby jechało bez turbo, szarpie i przy wysprzęgleniu gaśnie. Po wyłączeniu schładzacza wszystko wraca do normy... Jak znajdę chwilę to podepnę go pod kompa, bo ostatnio żadnych błędów nie wywaliło. Dzięki za odp i proszę o nie kasowanie tematu ze względu na inne auto
Offline
1)Zużyty dwumas objawia się stukami i trzęsieniem auta przy max momencie obrotowym, przy gaszeniu czasem zatelepie.
2) Odgłos pracy hamulców pojawia się gdy są włączone, w twoim przypadku przejrzał bym zawieszenie. Koszt na stacji diagnostycznej około 20zł
3) Tu bym myślał o kompresorze klimatyzacji, może już kończyć żywot.
Offline
1. Dzięki
2. No będę musiał jechać sprawdzić zawieszkę
3. Tutaj padł pomysł jeszcze sprawdzenia napięcia alternatora.
Jeżeli ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co do pkt 3 to z chęcią przeczytam
Offline
Co do tych stuków padł pomysł wyząbkowanych opon będę musiał to sprawdzić.
Jeszcze trochę odbiegając od tematu wie ktoś, co to za puszka/skrzyneczka?
http://imageshack.us/photo/my-images/70 … 726qw.jpg/
Offline
Zobacz najpierw kompresor co do pkt 3.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline