Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich , chciałbym się poradzić jakie zawieszenie wsadzić do mojego golfa ponieważ obecne jest na wykończeniu już ....
Co wybrać seryjne ?? sportowe??? gwintowane ???? powiem ze chciałbym go trochę obniżyć, usztywnić , kumpel miał w polo gwint i po zimie był problem z regulacja , jak to jest , czy to się zabezpiecza jakoś?? proszę kolegów z forum o fachowe i konkretne porady , jakieś linki , ceny jeśli ktoś dokonywał wymiany , opinii na temat firm. czy do tysiaka coś zrobię??
Offline
Zależy od zasobności portfela
Jak chcesz serie to warto wybrać amortyzatory Bilstein, Kayaba ; jak chcesz trochę niżej (do 40 mm) to sprężyny powinny wystarczyć, a co do gwintu to tak jak pisałeś albo się odpowiedni zabezpiecza zawieszenie gwintowane na zimę, lub niektórzy w ogóle je wyjmują na okres zimy.
Offline
Witaj, dodam jeszcze -jak same springi to pamiętaj by miały nośność powyżej 1000kg,na tył i przód. A co do marki springów , to tak naprawdę nie ma większego znaczenia .H&R robi twarde sprężyny w porównaniu z EIBACH, dobrą opcją jest MTS i SPARCO ,tak jak Łukasz napisał do -40mm możesz jeździć na seryjnych amorach. Zapłacisz za springi od 290-800 zeta. Komfort jest ,a na gwincie już go troche brakuje ,jeśli posiadasz dzieci to gwint odradzam. Pozdrawiam
Offline
nie mam dzieci , jak pisalem chcialbym sie zmieścić w tysiaku , musze wymienić i amory i sprężyny , nie znam sie na tym za bardzo , chciałbym obnizyć o -30 lub -35 , na alegro znalazłem cos takiego;
http://allegro.pl/mts-sportowe-zawiesze … 78060.html
a może ktoś poradzi jakie inne zestawienie np jakie amory i jakie sprezyny , naprawde bede mega wdzieczny...
Offline
Jeśli masz amory do wymiany do myślę że ten komplet to złoty środek pomiędzy sportowym zawieszeniem a komfortową jazdą.
Offline
no i cena całkiem przystępna, a jakościowo jak ta firma wygląda??? ktoś może się orientuje?? niechcialbym żeby po miesiącu była kicha...
Offline
Dużo osób korzysta z wyrobów i sobie chwali. W tej cenie prawdopodobnie nie będzie nic lepszego. Np Eibach będzie może miał akcesoria lepszej jakości ale kosztuje 2x tyle.
Offline
jakby amory dac tej firmy sportowe a sprężyny jakiejś lepszej ? Albo odwrotnie ? Nie znam się , ogólnie jeżdżę po dobrych drogach ale jak wszystkich mnie też polskie dziury nie omijają , czy- 35 będzie dużo odbiegać od serii ? Przypuszczam że teraz i tak trochę usiadł więc nie mam specjalnie porównania ....
Offline
-35 to taki lajcik w sumie. Jak chcesz oba elementy wymieniać to bym się skusił na zestaw, większe prawdopodobieństwo ze będzie lepiej ze sobą współdziałać nić osobne elementy.
Offline
Więc zostanę przy tym zestswie , cena dobra mniej niż myślałem , zostanie na przyciemnianie szyb , trzeba coś z golfina pomodzic , chciałem przód też zrobić ale obawiam się kolegów z lizakami..., muszę poszukać w okolicy jakąś firmę bo sam się za to nie wezmę , nie mam cierp'iwosci....
Offline
Damian napisał:
Zestaw ok.,śmiało zakładaj !
Przy okazji wymień łożyska amortyzatorów
i poduszki amortyzatorów
Offline
tak to jest jak człowiek sie nie zna, byłem u mechanika i sie okazało ze amory sa ok, spręzyny też , przyczyna dziwnego zachowania były jakies inne pierdoly , ale nie ważne .... ale tak sie zastanawiam czy do seryjnych amorów moge wstawic sprezyny -35??? żeby go usztywnić i obniżyć lekko ?? czy takiego czegos nie polecacie ???
np; http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-vw- … 82845.html
Ostatnio edytowany przez lucasss (2013-07-30 13:41:59)
Offline
podłacze sie i dopytam czyli wystarczy wymienic sprzezynki i auto samo opadnie o te 35 mm ?
Offline
Tak wystarczy.
Offline
które lepsze ??
http://allegro.pl/vw-golf-iv-4-1-8-2-3- … 76589.html
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-vw- … 14936.html
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-obn … 56094.html
chodzi mi o firme , ktora z tych lepsza , czy sugerować sie cena??
Offline