Golf 4 Klub Polska
Witam
Mam od niedawna Golfa z potężnym silnikiem 1.4 16V 75KM i zauważyłem, że podczas dodawania gazu na biegu jałowym przy wchodzeniu na obroty w początkowej fazie na ułamek sekundy odzywają się zawory. Podczas jazdy z włączaną klimą na drugim biegu w granicach 2000 obr/min samochód jak by się dławił a potem dostaje "kopa". Zauważyłem też, że podczas jazdy z kompletem pasażerów zaworki potrafią grać na wyższych biegach. Czy to wina za małego silnika do takiego nadwozia czy problem tkwi w defekcie silnika??
pozdrawiam
Offline
Z tym silnikiem to chyba wszyscy jakieś kłopoty maja.
Pije olej?
Może potrzebny już jakiś remoncik
Offline
....ano chlapnąć oliwy to on lubi ale tak okresowo....jakiś czas jazdy i zero ubytków aż tu nagle kontrolka od oleju aferzy....czyli przyczyna może leżeć w uciekającym oleju....tylko gdzie on ucieka?? spaliny OK czyli pierścienie w porządku...
Offline
a szarpanie i falowanie obrotów do których radzę się przyzwyczaić i udawać że jest ok i nie ma to związku z braniem oleju bo branie oleju to zupełnie inna historia
Offline
...fakt....jak "przyśpieszam" delikatnie to samochód poszarpuje niczym rozpędzająca się lokomotywa w składzie z pięcioma wagonami. Trzeba wciskać w podłogę pedał gazu co by przyśpieszanie było płynne....reasumując pozostaje mi nie martwić się tylko dolewać oleju i czekać aż silnik wyzionie ducha....może wiecie czy można przeszczepić do niego 1.6 16V bez większych modyfikacji?? będę wdzięczny za odpowiedź
Offline
u mnie obroty nie falują więc macie coś nie tak,
Offline