Golf 4 Klub Polska
Niewiem czy mieliście z nim do czynienia i czy słyszeliście. Ja powiem tyle że rok po wlaniu ceramizera nie dość że auto olej jak bralo tak bralo to zostalem zmuszony do remontu silnika gdyż silnik dosłownie umierał. Po zdjęciu głowicy smród ceramizera w połączeniu ze spalonym olejem był nie do wytrzymania szczypał w oczy i drażnił drogi oddechowe. Wszedzie dziwny lepki nagar wszystkie płaszczyzny np cylindrów zalepione ok 1 dnia samego czyszczenia mechanik kilkanascie lat robi z autami i takiego syfu w silniku nie widzial. Nie polecam.
Macie jakies doswiadczenia
Offline
Masz zdjęcia?
Offline
tak mam włoże dziś wieczorem zdjęcia przed czyszczeniem i po
Offline
przed czyszczeniem
http://zapisz.net/view.php?filename=509_cam00009.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=924_cam00010.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=471_cam00012.jpg
po czyszczeniu
http://zapisz.net/view.php?filename=988_cam00018.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=743_cam00020.jpg
zdjęcia robione pod kątem remontu nie pokazania działania ceramizera ale widac po głowicy co zdziałał
Ostatnio edytowany przez mateuszvip_ek (2013-08-31 10:51:45)
Offline
ceramizer się wlewa do silnika gdzie na wolnych obrotach nie ma smarowania bo pompa jest tak wyjeb.... a jak silnik bierze olej to jak nie pomaga zmiana na gesty to ceramizer nawet nie pomoże:p generalnie to remont na własne życzenie zrobiłeś
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
zgadza sie remont robilem ze wzgledu na duzy ubytek oleju co bylo spowodowane zuzytymi z zapieczonymi pierscieniami... ale wszechobecny nagar i smrod nie typowy dla silników palacych olej jest skutkiem wlania ceramizera. co wiecej powierzchnie cylindrow faktycznie wygladzily sie tak jak podaje producent ceramizera w skutek czego nie ma możliwosci sprawdzenia w jakim stanie sa one faktycznie bo ceramizer kiedys sie wypluka a zuzycia cylindrow nie zobaczylem. przeszlifowalem je lekko żeby olej mógł wejsc w pory bo o to chodzi w smarowaniu tłoka żeby olej w porach minimalizował tarcie. przez ceramizer porów nie było. w kadzm razie czyszczenie silnika zajeło mi bardzo dużo czasu i nie uważam że ten smierdzacy nagar byl pożytecznym zjawiskiem ja w każdym razie nie polecam a jak ktoś chce wlać to prosze bardzo
Offline