Golf 4 Klub Polska
ciezko mi pali auto na cieplym silniku zauwazylem ze w wezu z filtra paliwa cofa sie ropa i czasem idzie powietrze z ropa ..A na zimnym silniku pali od strzala ?hmm?
Offline
MIchał u Ciebie to dawka rozruchowa. Bo jak pali na zimnym od pierwszego a na ciepłym długo kręci aż w koncu odpala to tylko to. A zeby się przekonać to zdejmij czujnik temperatury silnika tzn odepnij kostkę i musi zapalić od strzału.
Przemuła a ty zrób to samo ;p
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-09-23 21:24:13)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
MIchał u Ciebie to dawka rozruchowa. Bo jak pali na zimnym od pierwszego a na ciepłym długo kręci aż w koncu odpala to tylko to. A zeby się przekonać to zdejmij czujnik temperatury silnika tzn odepnij kostkę i musi zapalić od strzału.
Przemuła a ty zrób to samo ;p
czujnik temp motoru to ten na dolocie icek-egr ???
Offline
W twoim przypadku to ten zielony czujnik na trójniku wychodzący od głowicy z prawej strony z tyły jak stoisz przed samochodem. Nie myl z map sensorem od temperatury w dolocie ;p
w okolicach czerwonego kółka i nie patrz że to stare TDi u Ciebie jest taki sam króciec ;p
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-09-23 21:52:54)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
michal199371 napisał:
ciezko mi pali auto na cieplym silniku zauwazylem ze w wezu z filtra paliwa cofa sie ropa i czasem idzie powietrze z ropa ..A na zimnym silniku pali od strzala ?hmm?
jak Ci sie cofa to możesz mieć uwalony zaworek zwrotny na filtrze.
Offline
już szereg rzeczy wymienionych...wpływ na odpalanie też ma aku. sprawne + rozrusznik w nienagannym stanie, czyli kiedy ostatnio były regenerowany itp???... ostatnio zrobiłem trzy, aż miło słuchać jak kręcą rześko furki...
Offline
Jak na zimnym jest dobrze to tylko dawka ewentualnie przestawiacz kąta wtrysku.
Przemula głowę wsadź tam z tyłu a ujrzysz ;p Jak masz te trzy świece ta za nimi dosłownie na czarnym plastikowym zegierze.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Jak na zimnym jest dobrze to tylko dawka ewentualnie przestawiacz kąta wtrysku.
Przemula głowę wsadź tam z tyłu a ujrzysz ;p Jak masz te trzy świece ta za nimi dosłownie na czarnym plastikowym zegierze.
ok w sobote będe cos grzebał koło auta to dokładnie lukne . A w razie w to tą dawke czym i kto ustawić moze , czy na vag comie obleci to czy cza kogoś do tego wołać:P eh ja nawet kabla nie posiadać ;/
Offline
hotstart trzeba zrobić czyli plik twój binarny trzeba szczytać i dawkę rozruchową podnieść i będzie odpalał na ciepłym bez problemu ewentualnie możesz spróbować zrobić tzn przekodować kompa i zamiast manualnej skrzyni wbić mu automatyczną i podobno pomaga ;p A taka dawka co na początku pisałem to jakies 300-400zł
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
mi po odloaczeniu kosci od tej temperatury pali od strzala na cieplym , podlacze i znow kreci..czyli czujnik do wymiany ?
Offline
Nie czujnik tylko dawkę rozruchową musisz zrobić ;p Odłączenie czujnika ma na celu sprawdzenie czy jest potrzebna dawką rozruchowa czy nie. Jakby nie było różnicy czy podłączony czy nie to byśmy się dalej zastanawiali ale ty masz objawy prawidłowe na dawkę więc musisz ją zrobić , będzie palił na ciepłym od strzału i bez problemu
Koszt dawki od 300 do 400zł. Każdy kto robi czip tuning (podnoszenie mocy silnika) zrobi ci taki Hotstart (rozruch na ciepłym silniku)
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-09-30 14:19:17)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
dzwonilem do goscia i\od dawki i mowil zeby sprawdizc najpierw rozruszik ale co w nim sprawdzic ?
Offline
pisałem wcześniej ale cóż??? każdy widocznie czyta to co chce przeczytać??? mniejsza z tym...
opis,zdjęcia wszystko na piechotę,tylko działać...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149224
Offline
Rozrusznik nie ma nic do tego bo ma silnik rozgrzany i po odłączeniu silnika pali od razu więc nie mąć już. Zrób dawkę a ten człowiek co dawkę robić to pajac bo nie wiem co ma rozrusznik do odpalanie na ciepłym.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
ja miałem problem na zimnym =, zrobiłem a później na ciepłym i fakt faktem rozrusznik po regeneracji i pali od strzała. gośc miał rację. ja tez nie wiem dlaczego,ale na ciepłym przez rozrusznik nie palił
Offline
NIe palił bo się grzał w środku rozrusznik. Jak miał zimno to palił ale jak się nagrzał i chodził na sucho to miał straszny opór w paleniu i kręcił tak jakby akumulator bym rozładowany.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline