Golf 4 Klub Polska
Witam. O tym, że mam uszkodzone mikroswitche to już pisałem, ze nie zapal mi się światło i nie świeci kopertówka.
Ale od strony kierowcy zamek chyba do wymiany, bo obraca się wkoło, i jak wsadzę klucz to ciężko wyciągnąć.
Czy jest korzystne wymienianie całego zamka na nowy??? wtedy bodajże inny klucz będzie do niego i on nie będzie pasował do stacyjki i do prawych drzwi, dobrze rozumuję?
Najlepsze wyjście to chyba zainstalować centralkę na pilota i p;o kłopocie (teraz mam otwieranie z kluczyka)
Pozdrawiam
Offline
Sama wkładkę zamów możesz wymienić i twój klucz można dorobić do wkładki. obraca się ponieważ się ulamala. jakbyś wsadził kluczyk mocniej wyciągnął to powinien z wkładką klucz wyjść. a centralny zamek zrób jak najbardziej. bo tamten jest zamkiem awaryjnym
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No ale jak zrobię mój klucz pod wkładkę to już nie bedzie pasował do drugich drzwi i do stacyjki z immob.
mam na myśli jeszcze zestaw naprawczy, stosował ktoś??
Ostatnio edytowany przez czarnaperła (2013-10-04 14:06:29)
Offline
po pierwsze to ukrecila sie pletwa i nie musisz wymieniać wkładki, kluczyków, zamków. wystarczy ze to wymienisz (przy okazji dokladnie wyczysc zapadki) i bedzie git http://allegro.pl/trzpien-wkladka-zamka … 96636.html
Offline
Zamieniłem zamki, na miejsce kierowcy dałem ten od strony pasażera.
Ponadto założyli mi zamek z pilota i jest wygoda teraz. Mam pytanie czy to jakieś zwarcie, czy coś, bo jak zrobili to czasem włączają się same światła awaryjne, co to może być??
(na pilocie mam funkcję znajdowania pojazdu np. na parkingu więc tym wyłączyłem, ale podobno kierowcy się nie nacisnęło przypadkiem ;-)
Ostatnio edytowany przez czarnaperła (2013-10-07 10:23:39)
Offline
To już musisz jechać do tych magików co to zakładali. Na otwieraniu ma migać dwa razu a jak zamkniesz to raz.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline