Golf 4 Klub Polska
Witam. Pare dni temu rano turbo przestało mi działać, jadąc do znajomego żeby mi to zrobił wpadłem do rowu przez sarne i mnie musieli wyciagać traktorem. Co do turbo to okazało sie że był nagar i gruszka ( czy jakoś tak) się zacieła. Turbo zostało zrobione, przyspiesza juz normalnie ale problem pojawił się ze spalaniem. Teraz pali mi po mieście z 8-9 litrów przy spokojnej jeździe wg komputera. Przed całą sytuacją robiłem 250 km za 100 zł, teraz zrobiłem 200km za 120 zł. Wczoraj zatankowałem za 50 zł, przejechałem 25 km i wg wskaźnika nie ma juz połowy tego co zatankowałem. Czego to może być przyczyna i czy mogło coś sie uszkodzić jak zaliczyłem ten rów np. jakiś wężyk ? Plam w garażu nie mam z ropy, stał pare nocek i sucho, jak go odpaliłem i stał tak z 15 minut to też żadnej plamy nie było. Pilnie proszę Was o sugestie co to może być. Pozdrawiam
Offline
Kopci na biało przy odpaleniu?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ale na bialo czy czarno bo to też różnica.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No delikatnie na biało ale myślałem że to od temperatury jaka jest na dworze. Na czarno mi nie kopci wcale. Podłaczyłem go pod kompa i na VAGu miał błąd przepływomierza, usunąłem go i jeszcze jakies 2 błędy od turbiny( jeden to przeładowanie a drugi nie pamiętam) ale to chyba przez to że wtedy mi ta gruszka padła. Jeszcze mi go nie dogrzewa bo ma cały czas 75 stopni, zamówiłem już termostat i bd wymieniał i zobacze co dalej. A o co chodziło z tym kopceniem?
Offline
no tak jak pisałem, najpierw słabł a potem miałem ten problem z turbo. Po zrobieniu tej gruszki moc była taka jak zawsze tylko że więcej palił a pracował normalnie. Jutro jeszcze podłącze go pod kompa i zobacze czy znowu jakiegoś błęda nie załapał
Offline
Należałoby sprawdzić sprężanie. I koniecznie temperaturę silnika.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
a ma mieć przy 90 stopniach na blacie przynajmniej 85.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
u mnie kopci na bialo i to jakis czas tak 10 sekund i trzesie sie troche pod maska no i do tego jak zimny ciezko odpala a cieply na strzal...
Offline
zobacz kółko na wale czy nie lata jak szalone i koniecznie kat wtrysku.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
rozrzad wymieniony 2 000 km temu a program wgrany 4 miesiace z dobrym katem wtrysku na cieplym pali bardzo ladnie tylko jak jest zimny tzn nie ma slonca i jest mrozne powietrze to trzeba krecic z 3-5 sekund a jak jest zimno 5-15 stopni ale slonecznie to pali ladnie przypomne na zimnym silniku
Offline
Słońce mu służy sprawdź świece zarowe i sprezanie.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
To jeszcze sprężanie.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
A mam pytanie co do konta wtrysku. Kto i jak go sprawdzał? sprężanie no wykręcasz świece żarowe wkręcasz zegar i kręcisz tylko wtyczkę od pompy paliwa tylko ten pod maską. Ale najpierw ten kąt wtrysku ustal.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline