Golf 4 Klub Polska
Mam problem w moim golfie IV 1,6 SR mianowicie miałem wymienianą skrzynie biegów. Poprzednia skrzynia była DUU a obecna to skrzynia DUW po regeneracji. Po wymianie skrzyni prędkościomierz zaniża mi prędkość o ok 10-15km/h sprawdzałem z nawigacją gps oraz jadąc drugim golfem IV obok. Czy da się w jakiś sposób skalibrować wskazania prędkościomierza przez Vag?? I jeszcze pytanie techniczne czy skrzynia DUW ma inne przełożenia niż DUU czy może jest to składak i tylko obudowa jest z DUW a w środku są części z innej skrzyni?
Offline
JA bym przełożył pręskościomierz z tamten starej skrzyni. A co do przełożeń DUU,DUW,DLP,ERT,DSB,DUT. one wszystkie mają takie same.
A co najlepiej sprawdzić. Jak kolega ma ten 1.6 lub 1.4 to niech się rozpędzi na np piątym biegu do 120 km/h i niech zobaczy ile ma obr/min.
I ty zrób to samo. Tak sprawdzisz przełożenie piątego biegu. I generalnie wszystkie biegi tak sprawdzisz.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Sytuacja wygląda tak że na 5 biegu przy obr 3tys/min mam 100km/h u kolegi w golfie jest tak samo ale u mnie przy tej 100 na liczniku to w rzeczywistości mam ok 115km/h
Offline
opony te same i to nie chodzi o błąd nawigacji i nawet "na oko" odczuwa się ze coś licznik oszukuje bo 80 na liczniku po wymianie skrzyni jest szybsze niż 80 przed wymianą więc tutaj chodzi albo o przekłamanie licznika po wymianie albo o inne przełożenia nowej skrzyni
Offline
czy Ty na piątym biegu przy 3 tyś też masz 100km/h? jak tak to czego ty szukasz?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No to teraz zobacz co Ty piszesz. Kolega ma przy 3 tyś 100km/h a Ty masz przy 3 tyś też 100km/h ale w rzeczywistości twój jedzie szybciej a kolegi nie. Więc już nie rozumiem. Nie masz innej nawigacji?
Może wbij się w fotoradar przy 100 km/h i zobaczysz na zdjęciu ile jechałeś?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
no właśnie o to chodzi że obaj na licznikach mamy 100 ale ja jadę wyraźnie szybciej od niego. A co do nawigacji to wcześniej wskazywała mi zbliżoną prędkość do licznika a po wymianie skrzyni pokazuje więcej i ja też odczuwam że teraz jadę szybciej niż wcześniej
Offline
To w takim razie masz skrzynię i dłuższych przełożeniach przynajmniej dla piątego biegu.
Musisz zrobić kodowanie licznika.
Ale to tylko Vagiem; 01143 na 01142 tu masz kody jeden albo drugi wbij. I pomoże
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
o właśnie i to już jest jakaś konkretna odpowiedź mam polski vag 4.9 jutro jak znajdę czas będę próbował i poinformuje o wynikach
Offline
Zmieniłem kodowanie z 01143 na 01142 i wszystko wróciło do normy licznik pokazuje prawdę. I wyszło z tego że obecna skrzynia ma trochę dłuższe przełożenia.
Offline