Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Chciałbym opisać moje spostrzeżenia, trochę strach jechać, myślałem, ze mi się już sprzęgło kończy, bo czas ale to chyba nie to...
Podjeżdżając np. na miejsce parkingowe i bez gazu operując sprzęgłem lubi czasem zgasnąć i wtedy nawet jak jest przekręcony kluczyk w stacyjce to jest wrażenie jakby padło wspomaganie (kierownica ciężko się obraca)
ponadto obserwuję na biegu jałowym lekko falujące obroty, wskazówka dyga lekko, rytmicznie i w tym rytmie przygasają nieznacznie światła.. Proszę o pomoc
Offline
Wspomaganie tylko działa na włączonym silniku. SPrawdz ładowanie.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ładowanie na pewno sprawdzę, ale ja mam tak, że jak przekręcę kluczyk przed odpaleniem to kierownica lżej chodzi ale co to nie jest jeszcze to wspomaganie, które jest w czasie jazdy??
może silniczek krokowy, w sumie on odpowiada za obroty na luzie..
jeszcze kiedyś podobno były blędy w kompie dot. sondy lambda..czy ona tez coś moze psuć w kwestii obrotów i napiecia??
Ostatnio edytowany przez czarnaperła (2013-10-18 12:50:17)
Offline
Pompa masz napędzaną paskiem więc tylko jest wspomaganie jak odpalisz silnik ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
krokowy o ile można go tak nazwać jest zintegrowany razem z przepustnica i raczej nierozbierany...
Offline
Falowanie na obrotach hmm. Czasem wystarczy adaptacja na nowo, czasem umycie a jeszcze inaczej druga przepustnica.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Wczoraj jechałem w trasę 150 kilometrową aby poobserwować auto.
Spostrzegłem jeszcze takie objawy jak:
1. jak się puści gaz lub naciśnie to szarpie autem a powinno to chyba płynnie chodzić
2. obroty skaczą jak się wrzuci np czwórkę, wskazówka skacze od 2tys do 4tys
3. nie za bardzo da się jechać powyżej 80km/h bo silnik tak jakby nie dawał rady
4. jak zatrzymam się do zera, na biegu jałowym są przeważnie odczuwane falujące obroty i wtedy żeby znikły to wystarczy lekko ruszyć kierownicą
Co myślicie o wymianie i o diagnozie czujnika Halla??
a za co odpowiedzialna jest przepustnica?
Ostatnio edytowany przez czarnaperła (2013-10-21 13:02:21)
Offline
sprzęgło ślizga i do wymiany
Offline
Strony: 1