Golf 4 Klub Polska
Witam kolegów. Miałem problem z nawiewem bo na twarz mi nie wiało więc posprawdzałem co trzeba i wymieniłem cały sterownik i teraz jest prawie OK, prawie bo słabo grzeje. Powietrze nawet na maxa ustawione ciepło daje aby letnie. bez różnicy czy jest na wysokich czy na niskich obrotach. Mechanik zaczyna coś burczeć o uszczelce głowicy a ja w necie wyczytałem coś o odpowietrzaniu układu nagrzewnicy. Nie mam pojęcia co robić, jak sprawdzić gdzie leży wina bo jestem typowym laikiem i gdyby nie koledzy z forum nie potrafiłbym nawet wymienić pompy paliwa. jako że pompę wymieniłem zwracam się do was z prośbą o jakąś radę ewentualnie na co zwrócić uwagę żeby mi mechanik po kieszenie zbytnio nie grzebał. Z góry wszystkim dziękuję i pozdrawiam
Offline
Jeżeli ubywa Ci płynu chłodniczego, i czuć zapach spalin w zbiorniczku wyrównawczym wtedy można myśleć o uszczelce.
Offline
Więcej szczegółów - po jakim dystansie to sprawdzasz, jaki rodzaj nawiewu/klimy, filtra kabinowy świeży, nagrzewnica drożna, kanały powietrzne bez syfu i liści?
Offline
Uszczelka pod głowicą tak mechanik twierdzi? A to samochód się gotuje i płyn wywala czy np ubywa płynu ze zbiorniczka? Nie czujesz czasem takiego dziwnego słodkiego zapachu w samochodzie?
Tam kajor dobrze pisze jaki masz typ nawiewów czy automatyczne czy manualne bo może jak automat to może silniczek od klapy powietrza mieszanego się zacina lub coś jego.
Ale nagrzewnica też bardzo możliwe. Ale najpierw wszystko trzeba sprawdzić bo za dużo roboty z tą nagrzewnicą jest.
A najlepiej zrób tak. Rozgrzej silnik do 90 stopni zgaś silnik, otwórz maskę i jak masz ścianę grodziową za silnikiem to przy serwie z lewej strony jak stoisz na przeciwko samochodu to od silnika wchodzą w tę ścianę dwa gumowe przewody do nagrzewnicy. Chwyć jeden i drugi w rękę i zobacz czy są gorące. Ale obydwa muszą być. Jeżeli tak to najprawdopodobniej coś się stało z klapami mieszania powietrza bo do nagrzewnicy dochodzi ciepłe i trochę mniej ciepłe wychodzi chłodziwo samochodu. A dlaczego trochę mniej no bo to też jest odprowadzacz ciepła tak samo ja ta chłodnica z przodu auta.\
Zrób jak pisze i przedstaw wnioski.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Sprawdząłem po przejechaniu około 30km. Klima manualna, gdy odkręciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego żeby powąchać czy czuję spaliny było wielkie psss. Od tego momentu grzeje aż miło i to dość szybko. Dziękuję kazdemu kto chciał mi pomóc.
Offline
to dobrze że grzeje ale skoro korek odkręciłeś i było wielkie "psss" to postaraj się w pierwszej kolejności wymienić ten korek,bo on bodajże powinien upuszczać ciśnienie a u ciebie??? widocznie trzyma na max...
Offline
No dobrze ale czy przy psss wywaliło płyn ze zbiorniczka??
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Wiem że to psss głupio dla was brzmi ale nie wiem czy powietrze wypchało czy zassało... Jechałem do kina i na parkangu chciałem właśnie sprawdzić czy wywala płyn i czy śmierdzi. Sucho, ani kropelki nie wyrzuciło w trakcie jazdy i po odkręceniu też nic
Offline
To nic nie wymieniaj wszystk masz ok
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline