Golf 4 Klub Polska
Witam
Mam pytanie ostatnio parkujac auto na krawęzniku taki parking zachaczylem o coś o spod..Poszedlem sprawdzic i zobaczylem ze minimalnie saczy się mi z chlodnicy i tak dojechalem do domu i podstawilem karton pod chlodnice i zauwazylem ze po kilku godzinach skaplo kilka kropelek plynu chlodniczego.. Dodam ze nie ma opcji zeby to chlodnica dostala poniewaz jest ona oslonieta trwalym i mocnym plastikiem ktory prawie nie da sie zgiac a clodnica jest jeszcze wyzej.. Wyciek jest w okolicach kolanka ..Nie wiem czy to moja wina czy moze wczesniej zaczelo juz tak kapać.. Ja jestem taki ze musze miec wszystkio dopiete na ostatni guzik;d
Wiec wkurza mnie to chodz prawie wgl nie kapie ale jednak mokro jest;//
I tu mam pytanie nic sie nie stanie jak jezdze??
I gdzie znajduje sie chlodnica od klimy vw bora 2.0??
Offline
Co do chłodnicy klimatyzacji to jest ona obok chłodnicy silnika
A co od wycieku to jak masz możliwość to wejdź pod auto i powinno być widać skąd cieknie. Może właśnie z tamtego kolanka? Nic nie powinno się stać, tylko musisz regularnie kontrolować poziom płynu chłodniczego.
Offline
jeśli ten wyciek będzie z kolanka to proponuję ci kupić oring bo on tam powinien występować wewnątrz kolanka,koszt niewielki a święty spokój będziesz miał...
Offline
Dzis bylem pod autem i panowie szczerze mowiac to leci gdzies kolo kolanka ale nie mam pewnosci poniewaz jest to prawie nie widoczne jak spadnie kropelka tego plynu na 2h to bedzie dobrze ale widac jest mokre minimalnie na chlodnicy gdzie idzie kolanko i na kolanku... Po prostu plyn sie rozszedl i nie wiadomo skad teraz;//
Offline
tak będzie bo masz mały wyciek,przeczyść do sucha kolanko itp. i sprawdzaj ...ale stawiam na oring...
Offline
Maniek bo ja myslalem ze rozwalilem chlodnice przez ten kraweznik jak auto zjezdzalo to walnelo ale potem tak pomyslalem przeciez nie ma szans aby chlodnica oberwala bo ochrania ja taki plastik a wysokosc chlodnicy od tego plastiku jest ok 10cm wiec raczej odpada ;p
Moze to tylko zbieg okolicznosci taki
Offline
Albo oringi stare albo chłodnica zgnita w prawym dolnym rogu.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No właśnie jak na razie dziękuje i jeszcze będę tu pisał a mam pytanie bo auto już mam zaraz roczek i jeszcze rozrządu nie ruszałem bo wynika że moge zrobić jeszcze 20tyś km na tym rozrządzie ,ale boje się że to tylko jakas kartka wlepiona i tyle..
A wiadomo kasa;// Olej i te inne rzeczy 100% niemiec wymieniał ponieważ jest czysty i świeży ale o rozrządzie to ja nie mam pojęcia raczej tez przecież Oni dbają o auta..
Offline
Panowie mam pytanie..
Z chlodnicy ubywa minimalnie plynu i raz na jakis czas musze dolać po prostu sączy sie troszke..
Nie oplaca sie kupowac nowej chlodnicy lepiej moze płyn uszczelniajacy?? Kosztuje jak dobrze pamietam 10pln+
Offline
Kajor napisał:
Nie. To syf jest.
To co bedzie najlepsze do uszczelnienia chlodnicy?
Offline
nic bynajmniej ja tak sądzę i tak samo chyba Kajor? skoro tak napisał...
zakup nową i święty spokój... chyba że trafisz w dobrym stanie używkę...
Offline
maniek napisał:
nic bynajmniej ja tak sądzę i tak samo chyba Kajor? skoro tak napisał...
zakup nową i święty spokój... chyba że trafisz w dobrym stanie używkę...
Kur nowa?? Raz kiedys kapnie kilka kropelek..Przeciez moglbym to uszczelnic plynem jakims bo sa do chlodnic..Po to one sa aby je stosowac..
Offline
pewnie że niby są po to,nikt ci nie broni przecież, zastosuj, ale ja bynajmniej wiem z własnego doświadczenia że to pieniądze wyrzucone w błoto choć niewielkie,mało tego cały układ wodny ci zasyfi itp.ten środek, zdaję sobie sprawę że boli bo wydatek rzędu 200 zł no może jak pokopiemy trochę taniej mowa o zamienniku...takie jest moje zdanie,jak postąpisz do ciebie należy...
http://www.iparts.pl/czesc/chlodnica-wo … e-w-autach
Offline
maniek napisał:
pewnie że niby są po to,nikt ci nie broni przecież, zastosuj, ale ja bynajmniej wiem z własnego doświadczenia że to pieniądze wyrzucone w błoto choć niewielkie,mało tego cały układ wodny ci zasyfi itp.ten środek, zdaję sobie sprawę że boli bo wydatek rzędu 200 zł no może jak pokopiemy trochę taniej mowa o zamienniku...takie jest moje zdanie,jak postąpisz do ciebie należy...
http://www.iparts.pl/czesc/chlodnica-wo … e-w-autach
No to ciul dojade ta na maksa chlodnice i uzbieram kase na nowa
Kolega mi zamowi bo ma warsztat samochodowy
I od razu wymienie plyn oraz zbiorniczek na nowy bo jest brudny:D
Aha i kiedys znajomy w starym ciagniku tez mu cieklo z chlodnicy to uzyl tego plynu i kilka lat trzyma i sucho wszedzie szczelne:)
Ostatnio edytowany przez kristo19921 (2013-10-30 21:17:47)
Offline
uwierz nikt nie chce cię naciągnąć na zbędne koszty,bynajmniej ja, ale to chłodnica na chwilę uszczelni itp. a za chwilę znów zacznie się sączyć-cieknąć,przerabiałem takie uszczelnienie już kilka razy i porażka...
Offline
Ok spoko tez myslalem zreszta nad nowka niz jakies glupie plyny stosowac.A sluchaj czym przepukac uklad chlodzenia??Bo jak zmienialem termostat byl caly w rdzy i mysle ze ktos kiedys jezdzil na wodzie ;/ I chcialbym usunac ta rdze /syf a potem zalac nowy plyn z nowym zbiorniczkiem.
Offline
co do płukani to nigdy nie robiłem i filozofa zgrywać nie mam zamiaru,ale jakbyś zalał na początek samą wodę destylowaną to raczej jakiś skutków ubocznych być nie powinno??? potem zlać i dopiero płyn...
Offline
maniek napisał:
co do płukani to nigdy nie robiłem i filozofa zgrywać nie mam zamiaru,ale jakbyś zalał na początek samą wodę destylowaną to raczej jakiś skutków ubocznych być nie powinno??? potem zlać i dopiero płyn...
Na internecie czytalem ze koles plukal z 4x woda tak dlugo az kolor wody nie bedzie naturalny tzn czysty
Offline
A ja mam pytanie jest jakis filmik schemat pokazujacy jak woda krazy w ukladzie??
Offline
No widze fajne,a powiedz mi ta woda krazy w silniku pod glowica ?? W tej czesci silnika tak? czy jak to?
Offline