Golf 4 Klub Polska
Gaz mam sekwencyjny KME. U mnie zauważyłem, że zależne jest to od pory roku... Latem w mieście 10-11 litrów mi spala (przy krótkich odcinkach do 6-7 km w jedną stronę bo jeżdzę głównie do pracy) staram się przy tym jeździć tak do 3-4 tyś obrotów na min... Prędkości głownie do 80 km/h Na trasie spalanie spada do 8 lub 9 litrów z klimą no i zapakowane 4 osoby plus bagaż). Prędkości różne do 140 - 150 km/h... Zimą wygląda to troche gorzej... Miasto (niedogrzany silnik, krótkie odcinki) 0d 12 do 14 litrów gdy dam mu już pożądnie w palinik (no i wiadomo jak jeżdzi sie zimą po śniegu, wyjeżdzanie z zasp, pryzm itd...) prędkosci do 60-70 km/h zależnie od warunków na drodze, trasa około 10 litrów wychodzi przy prędkościach do 120 km/h.... To jest 2.0 więc przyzwyczaiłem się, że musi troszkę chlipnąć:) Na dłuzszych odcinkach gdy silnik się rozgrzeje autko robi się dużo ekonomiczniejsze... na trasę jest super... przyjemność z jazdy, wyprzedzania... bardzo komfortowe jak dla mnie... a w mieście to wiadomo, korki, postoje itd....
Offline
Ale chciałeś się tym pochwalić czy masz z tym problem?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Luks napisał:
Gaz mam sekwencyjny KME. U mnie zauważyłem, że zależne jest to od pory roku... Latem w mieście 10-11 litrów mi spala (przy krótkich odcinkach do 6-7 km w jedną stronę bo jeżdzę głównie do pracy) staram się przy tym jeździć tak do 3-4 tyś obrotów na min... Prędkości głownie do 80 km/h Na trasie spalanie spada do 8 lub 9 litrów z klimą no i zapakowane 4 osoby plus bagaż). Prędkości różne do 140 - 150 km/h... Zimą wygląda to troche gorzej... Miasto (niedogrzany silnik, krótkie odcinki) 0d 12 do 14 litrów gdy dam mu już pożądnie w palinik (no i wiadomo jak jeżdzi sie zimą po śniegu, wyjeżdzanie z zasp, pryzm itd...) prędkosci do 60-70 km/h zależnie od warunków na drodze, trasa około 10 litrów wychodzi przy prędkościach do 120 km/h.... To jest 2.0 więc przyzwyczaiłem się, że musi troszkę chlipnąć:) Na dłuzszych odcinkach gdy silnik się rozgrzeje autko robi się dużo ekonomiczniejsze... na trasę jest super... przyjemność z jazdy, wyprzedzania... bardzo komfortowe jak dla mnie... a w mieście to wiadomo, korki, postoje itd....
No to fajnie bardzo ladnie opisales i wszystko jasne;)
Ile twoje autko wazy ?? zobacz w dowodzie:)
G 1355kg
Offline
Witaj Eizon, nie, nie mam z tym problemu, ani nie chciałem się chwalić... Gdybyś uważnie przeczytał wątek to byś wiedział, że odpowiedziałem na pytanie kristo19921, które wcześniej zadał... kristo19921, autko według dowodu waży 1339 kg. pozdrawiam.
Offline
Luks napisał:
Witaj Eizon, nie, nie mam z tym problemu, ani nie chciałem się chwalić... Gdybyś uważnie przeczytał wątek to byś wiedział, że odpowiedziałem na pytanie kristo19921, które wcześniej zadał... kristo19921, autko według dowodu waży 1339 kg. pozdrawiam.
Dziwne ,myslalem ze to twoje bedzie ciezsze:o
Ja mam vw bora sedan a twoje raczej wieksze:)
Offline
Dla mnie to też dziwne, no ale tyle mam wbite w dowodzie... Jak podaje książka masda własna pojazdów waha się między 1232 a 1377 kg... U mnie dowód wydany był przed załozeniem instalacji gazowej a wiadomo graty też troche ważą więc dokładnie nie wiem ile teraz jest...
Offline
Luks napisał:
Dla mnie to też dziwne, no ale tyle mam wbite w dowodzie... Jak podaje książka masda własna pojazdów waha się między 1232 a 1377 kg... U mnie dowód wydany był przed załozeniem instalacji gazowej a wiadomo graty też troche ważą więc dokładnie nie wiem ile teraz jest...
Fajnie masz bo ja jezdzac po miescie musze go zalac chyba za 60zl aby zrobic 100km:D
W trasie tragedi nie ma bo spala mi 7-8L Pb ale to i tak ok 50zł .
Offline
To fajnie tez tak chcialbym:) A nie wskazowka idzie ciagle w dol ..
Ostatnio edytowany przez kristo19921 (2013-11-03 21:35:11)
Offline
maniek napisał:
Krzysiek to ile ci tak średnio bierze na 100....mam na myśli cykl mieszany...
9L nie wiecej
Pamietam kiedys na zepsutym termostacie gdzie ok 150km miasto i 50 trasa to obliczylem i wyszlo 9L
Ostatnio jechalem po miescie i zrobilem 6km temp 90* nie deptalem i spalanie 13,5L komputer pokazuje a powinno byc 9-10L ale mysle ze to wina bo mam za male cisnienie w lewym i prawym kole(przod) i dlatego:) Dzis pojade do znajomego i sobie dopompuje i jestem pewny spalanie spadnie:)
Offline
maniek napisał:
dzięki Krzyś...
Ale Trasa spalanie ok 7L
Miasto 9-10L po wymianie termostatu ,chwilowo zauwazylem ze pali wiecej bo musze kolka dopompowac:D
Offline
maniek napisał:
To mim zdaniem spoko bo nie nieraz słyszę że płaczą bo żre aż strach...
Bez przesady:)
Na autobanie trasa 800km spalanie 7L .Dodam ze auto bylo fuul zaladowane tzn bagaznik i caly tyl +30L paliwa w bagazniku bo myslalem ze przy predkosci 140-150km/h bedzie mi palil 9L a tu mile zaskoczenie 7
Na jednym baku dojechalem do Stuttgartu gdzie mam 750km ponad wiec latwo obliczyc spalanie
Opony zmienilem juz na zimowki i spalanie spadlo tak jak dawniej poniewaz jak pisalem wczesniej za malo powietrza mialem:)
Offline
Witam panowie od niedawna jestem posiadaczem Golfa IV 2.0 2001r automat. I mam pytanie jak sie autko bedzie zachowywalo na gazie? Slyszalem rozne opinie ze moze byc mulowaty albo cos sie posypac w skrzyni. Dzieki za odp
Offline
Mułowaty ?? Chyba jak wlozysz gaz za 1500zl.
Skrzynie sie sypia?? ale chodzi Ci o automata?? Bo manulne to tylko 1.4 ,1.6 sie sypia.
Luks Ci powie i jednym slowem jest zadowolony bo ten silnik jest jednym z lepszych do gazu oczywiscie sekwencji;)
Offline
Jak najbardziej chcialbym wsadzic jakas dobra sekwencje:) juz sie dowiadywalem ze to bedzie kosztowalo ok. 2000-2300.
Tylko niewiem jak sie bedzie zachowywala na gazie skrzynia bo nie znam sie na automatach i jest to moj pierwszy samochod z taka skrzynia.
Offline
Ja też się nie znam na automatach, ale raczej jeśli masz sprawną skrzynię to i sekwencja będzie śmigać. Załóż dobry gaz, nie ma co oszczędzać. Ja mam sterownik KME, wtryski hana 2000, reduktor SILVER, butle STAKO i śmigam jak potrzeba:) Jeździłem swojego na taryfie czasu Saabem kolegi w automacie z sekwencją. Bartdzo dobrze się spisywała. Po mieście jeździło się elegancko, natomiast ja osobiscie nie lubie automatu w trasie gdy trzeba często redukować biegi, wyprzedzać itd... czasem te 2 sekundy bywają irytujace... wole mieć swoje pod ręką, ale to taka moja subiektywna ocena... pozdro
Offline
Luks napisał:
Ja wczoraj zatankowałem pod korek za 112 zł, a przejechałem prawie 380 km głównie po miescie wiec jest jak dla mnie ok...
Hej Luks
chcialem sie pochwalic ze tez juz zalozylem instalacje gazowa firmy Lovato . Za 2500zł oczywiscie sekwencja.. Podoba mi sie myslalem ze auto bedzie slabsze na LPG ale szczerze nie czuje roznicy wszystko pieknie oby tak dalej .. Moje pierwsze tankowanie weszło 37L jezdzac miastem i troszke w trasie przejechalem na tym paliwie 364km ,mysle ze to dobry wynik?? Spalanie wyszlo 10,2L wedlug moich obliczen
Bora ,kólka 17 no i deptalem go Teraz mi nie szkoda heh
Offline
Hej. Wynik bardzo ładny. Ja w swoim też nie czuję różnicy, a pojechać szybciej daje wielką radochę i nie uszczupla tak portfela jak na benzynce, więc lać i jeździć... Ja dziś jestem słomianym wdowcem bo oddałem auto do mechanika... Wymieniam przedni, prawy błotnik bo mój łapała już korozja (wylazła, ktoś delikatnie uderzył w coś, zrobił dobrze, ale po latach zaczęło wyłazić). W zeszłym roku zrobiłem zaprawkę, ale to chyba jeszcze bardziej przyspieszyło erozję... zresztą w każdym Vw te prawe błotniki są zjedzone, ile ja się naszukałem by dostać coś dobrego... Postanowiłem zrobić to przed zimą. Udało mi się kupić oryginał w swoim kolorze. W słońcu widać pojedyńcze niewielkie ryski, ale myśle, że przejeżdzę na tym zimę, zresztą zobaczę jak to będzie wyglądało na aucie. Nowy błotnik, oryginał, zdrowiutki, bez rdzy i najważniejsze, że w oryginalnym kolorze. Jeśli będzie mnie to jakos strasznie raziło to na wiosnę go prysnę wraz ze zderzakami, które także mają niewielkie odpryski i otaracia w sumie widoczne tylko z bliska... pozdowionka
Offline
Luks napisał:
Hej. Wynik bardzo ładny. Ja w swoim też nie czuję różnicy, a pojechać szybciej daje wielką radochę i nie uszczupla tak portfela jak na benzynce, więc lać i jeździć... Ja dziś jestem słomianym wdowcem bo oddałem auto do mechanika... Wymieniam przedni, prawy błotnik bo mój łapała już korozja (wylazła, ktoś delikatnie uderzył w coś, zrobił dobrze, ale po latach zaczęło wyłazić). W zeszłym roku zrobiłem zaprawkę, ale to chyba jeszcze bardziej przyspieszyło erozję... zresztą w każdym Vw te prawe błotniki są zjedzone, ile ja się naszukałem by dostać coś dobrego... Postanowiłem zrobić to przed zimą. Udało mi się kupić oryginał w swoim kolorze. W słońcu widać pojedyńcze niewielkie ryski, ale myśle, że przejeżdzę na tym zimę, zresztą zobaczę jak to będzie wyglądało na aucie. Nowy błotnik, oryginał, zdrowiutki, bez rdzy i najważniejsze, że w oryginalnym kolorze. Jeśli będzie mnie to jakos strasznie raziło to na wiosnę go prysnę wraz ze zderzakami, które także mają niewielkie odpryski i otaracia w sumie widoczne tylko z bliska... pozdowionka
No jasne trzeba dbac o fure;) Jestem calkowicie za
Offline
Siemka
chcialem sie pochwalic nowym wynikiem
Full tankowanie LPG-37L
cena -100zł
Przejechanych km -400
Średnie spalanie wyszlo 9,2L
Wiekszosci jezdzilem po miescie trasa moze ze 150km wyszlo max..No i czasami go pociagnolem ,ale jest super z spalaniem
A jeszcze wiecej zrobie jak bede jezdzil bardziej ekonomicznie ,testy dla sprawdzenia ekonomicznosci auta..Na autobahnie pewnie jeszcze lepszy wynik osiagne
Ostatnio edytowany przez kristo19921 (2014-09-14 20:36:17)
Offline