Golf 4 Klub Polska
Witam serdecznie. wiem ze ten problem byl juz ruszany. Mam Golf IV 1.9 TDI 90KM .od jakiegos czasu po przekroczeniu ok3tys. obrotow auto jakby odlacza turbine,traci moc. po wylaczeniu i wlaczeniu podczas jazdy juz jest ok. bylem u mechanika, na komp. pojawil sie blad zaworu podcisnienia. Sam zawor byl podnmieniony na nowy i bez zmian, wszystkie weze ok. mechanik twierdzi ze turbina pry testach przez VAG jest ok. wymienilem przeplywke jest lepiej bo raz odlacza raz nie. ale jednak nadal cos odlacza i juz nie mam pojecia. czy jednak wina turbo? prosze o wsparcie.
Offline
Może to Ci pomoże:
http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=1450
Offline
mialem to samo wess go ostro przepal mi pomoglo
Offline
Przegonienie chwilowo pomaga ale tylko w przypadku turbin ze zmienną geometrią łopatek (na krótki czas rozrusza to kierownicę w turbinie). W 90 jest zwykłe turbo więc nic to nie pomoże.
Offline
ja mam 90 i jakoś zmienną geometrie łopatek bo kumpel juz raz w tym golfie robił turbawkę bo muła miała strasznego
Offline
Może być zmienna geometria łopatek jeżeli jest to motor 90 koni ALH.
Offline
sproboj go przegonic moze pomoze nic nie kosztuje to:)
Offline
bananGNO napisał:
a jeszcze jedno w starej przeplywce slady czegos tlustego...
nic innego jak olej silnikowy...
Offline
no to Panie banan logi by sie zdały, bo gdzieś zapodziałem szklaną kulę.
Ostatnio edytowany przez Waqa (2013-10-28 21:12:21)
Offline
Przepalanie raczej nie pomoże, a jak pomoże to na chwile. Turbina na stół i do czyszczenia.
Offline
Zrobiłbyś te logi i wstawił tutaj i byśmy powiedzieli co jest nie tak.
A to że mechanik jeździł i sprawdzał turbinę to nie znaczy że zrobił to dobrze skoro przeładowuje.
Bo nie wiadomo czy z nadmiaru czy z niedostatku ciśnienia.
W dwóch przypadkach może być zapieczona geometria w turbinie lub zardzewiała gruszka w którą wiecznie się woda leje.
A nie pamiętam przypadku żeby przez przepływomierz lepiej czy gorzej przeładowywało. Albo jedzie albo nie jedzie. Po za tym sprawdzałeś jaką wartość ona wcześniej pokazywała?
Tak widzę że wsadzasz, wyciągasz potem próba czy lepiej i jak nie pogadasz z nim to się nic nie dowiesz. Bo metodą prób i błędów to można ciasto ugniatać a nie samochody naprawiać.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline