Golf 4 Klub Polska
Jak w temacie. Dla większości to sprawa banalna. Szukałem w goglach i nic konkretnego nie znalazłem.. Pytania:
-jaki płyn polecacie?
-ile litrów wchodzi do tego silnika?
Najważniejsze- jak go wymienić osobiście aby nic nie zwalić.
Proszę o jak najszybszą odpowiedź ,bo chciałbym zrobić to w ten weekend,a na tygodniu nie mam jak ponieważ w delegacji pracuję:/
Offline
ja osobiscie bym zdjoł jak najnizej położoną rure zawsze tak robie i wtedy jeszcze odkrecasz druga , wyżej położóną a najlepiej najwyzej i w nią dmuchasz
ps zrob to na ciepłym wiecej spuścisz ale w silniku i tak zostanie swoje ale mniej
Offline
Witam, a ja mam taki problem. Mianowice ucieka mi płyn ze zbiornika wyrównawczego ucieka tam gdzie powinien ulatywać nadmiar. Najpierw wymieniłem sam korek później cały zbiornik wyrównawczy i było ok. Niestety po 4 dniach problem powrócił. Dodam, że temp trzyma wzorowo, wentylator się włącza, a węże są miękkie czyli chyba nie ma jakiegoś dużego ciśnienia. Co może być tego przyczyną ?
Offline
wyczytałem, że koledzy mieli podobny problem i była to wina uszczelki pod głowicą lub sama głowica, także sprawa poważna.
Offline
Uszczelka to sprawa poważna?
Wymień uszczelkę i wtedy zobaczysz ja miałem tak, że uszczelkę mi przegrzało przy głowicy na trójniku. wymieniłem i jest ok.
Troche zabawy jest przy tym... (oczywiście sam tego nie robiłem)
Offline
czy przy wymianie uszczelki konieczne jest planowanie głowicy ?
Offline
nie jest konieczne, to zależy ,jak stara uszczelka była mocno uszkodzona to mogła też uszkodzić głowice ,głowica mogła się też wygiąć !.
Miałem kiedyś Vento ,pękła szklanka ,no i wiadomo nowa uszczelka planowanie glowicy itp.,problem pojawił się gdy wszystko złożyłem ,uszczelka nie trzymała bo głowica była wygięta. Napisze pokrótce ,koleś który to robił najpierw splanował głowice a potem wziął się za spawanie uszkodzonego miejsca po pękniętej szklance i w efekcie wygięta głowica, nie rozgrzał głowicy w piecu i przy spawaniu wygięło aluminium. Koniec miałem taki ,że sam ją planowałem na kamieniu szlifierskim(dużym), pomogło samochód jeździ do dziś.
Jeszcze dodam, że jeśli masz miękki wąż ,to raczej uszczelka cała. Szukać ,uszkodzona pompa wody lub niedrożny układ
Pozdrawiam
Offline
Dziś zaprowadziłem samochód do "specjalistów" stwierdzili, że są "przedmuchy" między 3-4 cylindrem. Uszczelka będzie wymieniona a głowica pojechała dalej do sprawdzenia i ewentualnego planowania czy spawania. Jak wróci napiszę czy zabiegł pomógł
Offline