Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2013-11-27 18:31:29

Stomil

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2013-11-27
Posty: 6
Punktów :   
Silnik :: AKL
Moc [KM] :: 101
Rok :: 1997
Imię :: Sebastian

Silnik 1.6 SR bierze olej.

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o mojej sytuacji.
Sprawa wygląda tak. Dałem do naprawy auto bo miałem pękniętą uszczelke pod głowicą. Przy okazji wyszło że głowica nadaje sie do regeneracji. Ogólnie naprawa wyszła mnie około 2500 zł. Okazało się jednak ze silnik dalej bierze olej. Był na analizie spalin i nic tam nie wykazało. Mechanik powiedział mi że prawdopodobnie pierścienie na tłokach przepuszczają jak i same tłoki są do wymiany  i że raczej naprawiać się tego nie opłaca. Konkluzja jest taka że według niego musze kupić używany silnik. Pytanie mam takie. Czy ta naprawa jest naprawde taka droga. Bo szkoda mi tych 2500 zl które wydałem na ten silnik.

Offline

 

#2 2013-11-27 22:49:35

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: Silnik 1.6 SR bierze olej.

Stomil napisał:

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o mojej sytuacji.
Sprawa wygląda tak. Dałem do naprawy auto bo miałem pękniętą uszczelkę pod głowicą. Przy okazji wyszło że głowica nadaje się do regeneracji. Ogólnie naprawa wyszła mnie około 2500 zł. Okazało się jednak ze silnik dalej bierze olej. Był na analizie spalin i nic tam nie wykazało. Mechanik powiedział mi że prawdopodobnie pierścienie na tłokach przepuszczają jak i same tłoki są do wymiany  i że raczej naprawiać się tego nie opłaca. Konkluzja jest taka że według niego muszę kupić używany silnik. Pytanie mam takie. Czy ta naprawa jest naprawdę taka droga. Bo szkoda mi tych 2500 zl które wydałem na ten silnik.

Głowica do zdjęcia od nowa ;/

Jakieś 230zł pierścienie na 4 tłoki. Tylko podstawa to przehonować tuleje żeby pierścienie miały równe słupy a nie miały latać po nierównościach. Do tego nowa uszczelka, już głowicy nie planuj bo nie musisz wystarczy skoczem przeczyścić. Tłoki zostaw swoje a pierścienie na wymiar nominalny kup. Żadnych szlifów nic nie rób bo to nie ma sensu.

I tak szczerze to strasznie ograniczeni ludzie to robili to jak mieli zdjętą głowicę mogli od razu pierścienie założyć skoro wiedzieli o tym, że bierze olej. No ale cóż klienta się traktuje jednorazowo i z grubej rury.

Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-11-27 22:51:49)


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora