Golf 4 Klub Polska
Witam.
Rano po zimnej nocy , moj golik 99r 1.9tdi 110koni pali troszke ciezko, - po 3-4 sekundach przy czym jak odpali przez 3 sekundy troszke nim trzesie i przy odpaleniu wypusci spora dawke nibieskiej chmury z tłumnika. I pozniej na postoju lekko dymi na bialo a jak rusze i jade to przez pierwsze pare km mocno dymi na biało .
Co moze byc tym spowodowane ? Moze zły kat wlewu w rozrzadzie ?
czekam na wasze porady . A i jak cos to turbina mi sie włacza przy ok.2 tys obrotów jakby ktos mowil ze turbina pada.
Offline
Świece żarowe należy sprawdzić i kąt wtrysku. Turbo ma się nijak do tego.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
swiece zarowe sa wymienione na nowe . wiec zostaje tylko kat wtrysku ? ale jak nibieski dym na poczatku przez chwile to spala olej ? i ja sie nachyle i powachm to czuje taki dziwny zapach , jakby niespalonej ropy
Offline
Pomoze mi ktos ???
Offline
kur.. dzieki za pomoc. co za zjebane forum
Offline
fele17-astki napisał:
kur.. dzieki za pomoc. co za zjebane forum
Co ty taki nerwowy? myślisz że każdy siedzi i czeka na twoje problemy z samochodem i jak ci tu pomóc?
Uszanuj że kto cokolwiek coś napisał w twoim temacie.
Sprawdź kąt wtrysku. Świece na pewno grzeją? bo to że nowe masz nic nie znaczy.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
a jak zobaczyc czy na pewno grzeja ? rano niby kontrolka swiec znika mi jako ostania . no i w wydechu mam kropeli wody ?? a jak wylacze silnik to z rury jeeszcze przez 3 min wydobywa sie powoli dymek ?
Offline
Jak sprawdzić świece:
Jak jest zimno na dworze nawet 2 stopnie może być na plusie ściągasz te fajki ze świec wkładasz miernik w jedną z fajek oczywiście plus tam jest a drugi przewód na masę ( - minus) ustawiasz miernik tak żebyś go widział w momencie jak przekręcasz zapłon i patrzysz czy będzie 12V.
Sprawdź ten kąt wtrysku.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Dobrze jest też sprawdzić czy świece biorą prąd ale to już trzeba specjalnym miernikiem albo wykręcić i podpiąć na krótko świece i zobaczyć czy faktycznie grzeje. Chociaż jeśli niedawno wymieniałeś to powinno wszystko być ok o ile prąd dochodzi. Co do tego niebieskiego dymu zaraz po odpaleniu słyszałem kiedyś że jak są nieszczelne uszczelniacze zaworowe to lubi przez noc spłynąć olej do komory spalania co skutkuje potem niebieskim dymem podczas odpalania. Nie wiem ile w tym prawdy może ktoś wie lepiej to mnie poprawi.
Offline