Golf 4 Klub Polska
Witam.
Od jakiegoś czasu (szczególnie gdy jest zimniej na polu), podczas startu zapalają się kontrolki ABS i EPS (patrz filmik). Kontrolki pojawiają się gdy samochód nie jest odpalany kilka godzin. Jak zrobię nawet, krótką trasę - to przy następnym starcie jest już ok.
Czy to objaw zużytego aku?
Dodatkowo niepokoi mnie dźwięk zaraz po odpaleniu, który po 2-3s się stabilizuje i jest "normalny" odgłos silnika.
http://www.youtube.com/watch?v=vSaZNSc1 … e=youtu.be
EDIT: Test Akumlatora
Ostatnio edytowany przez ryju (2013-12-07 13:47:12)
Offline
Akumulator bardzo dobry 81% skuteczności
Ja bym pod kompa podpiął zobaczył czy coś w ABS wykroczył jakiś błąd.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Właśnie niby dobry a prąd rozruchu zamiast 680Ah jest 554Ah... (pomiar przy 0"C).
Jak już wspomniałem problem występuje tylko po dłuższym postoju.
Offline
To nie ma znaczenia. Akumulator zużywa się jak wszystko. Ale masz go jeszcze 80% wiec będzie kręcił jak ta lala w mrozy.
Przyczyna jest gdzieś indziej.
Jak nie sprawdzisz błędów to tak możemy sobie gdybać to usranej śmierci.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Szkoda że od razu nie obejrzałem filmiku. Ale szukasz dziury w całym. Te kontrolki dosłownie mignęły na sekundę lub mniej. Ważne że się nie świecą na stałe. Także radzę się nie przejmować i szykować furaka do zimy.
Ewentualnie możesz podłożyć jakiś inny akumulator byle był ten samej mocy lub większy i sprawdzić przekaźnik od pompy ABS-ESP czy się nie skleja lub nie jest zawilgocony i tyle.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Słaba bateria w kluczyku objawia się tym że z daleka nie możemy otworzyć samochodu lub parę razy trzeba kliknąć przycisk bo nie załapuje.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
odgrzeje temat od jakiegoś czasu też miałem tak że zapalały mi się przy odpalaniu owe kontrolki wyskoczył błąd 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster, wykasowałem zapisane błędy w grupie 17 Instruments i wszystko wróciło do normy tzn kontrolki już się nie zapalają a błędy nie wyskakują. Gdzieś wyczytałem że mogło to być spowodowane słabszym aku zimą, że kiedyś musiałem go troszkę dłużej kręcić i wyskoczył błąd.
Offline