Golf 4 Klub Polska
Witam,
Kupiłem Golfa miesiąc temu od os. fizycznej w kraju i chciałbym wymienić rozrząd. Auto ma przebieg 216 000 km i jest z 2001 roku. Poprzedni właściciel mówił, że wymieniał przy 169 000 choć nie ma żadnego potwierdzenia tego zdarzenia dlatego wole dmuchac na zimne. I tutaj pojawia się problem ponieważ jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o samochody i nie wiem jakie części rozrządu wybrać. Bardzo proszę o pomoc doświadczonych użytkowników i wskazanie co warto jeszcze zrobić przy okazji wymiany rozrządu oprócz pompy wody.
Znalazłem taki oryginalny zestaw:
http://allegro.pl/rozrzad-vw-bora-vw-go … 77496.html
Czy warto to kupić? Czy może coś innego polecacie?
Z góry dziekuje za pomoc.
Ostatnio edytowany przez rundak (2014-01-30 20:02:25)
Offline
Zestaw ok,sporo ludzi też wybiera ten : http://allegro.pl/rozrzad-pompa-audi-a3 … 68674.html
Od razu olej,filtry będziesz miał z głowy
Offline
Ja tylko ori z paskiem w oplocie teflonowym
a Gates to można w spodnie wpuścić żeby z <pośladki> nie spadały chociaż i na niej się rozciągnie...
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Rolki INA (często w pudełkach Ruville można je spotkać), pasek Contitech może być, pompa wody SKF lub Hepu.
Możesz też zadzwonić do ASO, kiedyś dzwoniłem z ciekawości i za ori rozrząd powiedzieli niewiele więcej niż w sklepie motoryzacyjnym. Chyba 580zł + 250zł pompa (przy oddaniu starej).
Offline
Ja chyba ze 100 hepu założyłem i żadenych problemów.... Ale rozrządy do VW TDI tylko ori zakładam... Bo jest dla mnei tańszy jak zamiennik.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Dokadnie to samo polecam - cena jak zamiennika, a jakoś najlepsza z możliwych.
Nie wiem poza tym co macie do pasków Gates'a - są i zawsze były najlepsze - są bardzo mocne i nigdy nie było problemów z nimi w żadnym z silników i przerzuciłem się na nie z Contitecha (który też jest bardzo ok).
Offline
Dzieki piekne wszystkim za odpowiedz.
Z nich wynika, że warto kupić ten zestaw:
1. Rozrząd ori (to chyba znaczy oryginalny ale nie jestem pewien) - gdzie taki kupić? Polecicie jakiś sklep internetowy (link)?
2. Pasek w oplocie teflonowym - Polecicie jakiś sklep internetowy(link)?
3. Pompa wody HEPU - http://www.motointegrator.pl/produkty/2 … -hepu-p549
Eizon, jaki pasek polecasz z tych w oplocie teflonowym? Contitech? Jak to sprawdzić czy taki jest w oplocie czy nie? Proszę podaj link lub nr katalogowy.
Przypominam ze jestem laikiem i bardzo proszę (jesli to możliwe) o link do gotowego zestawu do pozycji 1. - rozdząd ori, bo trudno mi bedzie skompletować aby czegos nie pominąć.
Z góry dziekuje Panowie (ew. Panie).
Offline
Najlepiej podjedź do najbliższego serwisu VW- w internecie lepiej nie ryzykować bo jest pełno podróbek.
Offline
590zł conti z pompa w carsie a ori 720zł jak pójdziesz...
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jak wezmiesz paski to zwykły jest śliski i rozciagniesz reka jak masz sile a ten wzocniony jest szorstki i mechanik ma co robic zeby go założyć.
Offline
OK wielkie dzięki za wskazówki Panowie.
Eizon, co to jest "cars"? Lub gdzie się znajduje? Ja jestem z okolic Krakowa, jest tam gdzieś ten cars?
Dzieki
Offline
Pewnie koledze chodziło o Inter Cars.
Jak jesteś z Krk to masz serwis "Bełtowski" na zakopiance. W necie znajdziesz tel. możesz zadzwonić i zapytać o cenę.
Offline