Golf 4 Klub Polska
Mój problem z turbinką objawiał się przede wszystkim przy mocniejszym "butowaniu". Okropne dźwięki towarzyszyły wkręcaniu się na coraz wyższe obroty jakby harczenie połączone ze świstem z tym, że takim mało zdrowym. Dodam, że przy delikatniejszym rozpędzaniu nieprzyjemne efekty dźwiękowe nie występowały lub działo się to stosunkowo rzadko.
Postanowiłem więc zrobić logi dynamiczne, tutaj podziękowania należą się małżonce, która ogarniała VAGa.
Moim zdaniem wyglądają ok, co więcej po takim potraktowaniu Golfika na autostradzie owe nieprzyjemne dźwięki ustały. Czy jest to możliwe, że turbina wrzeszczała o to żeby dać się jej wyszaleć (czyt. oczyścić z nagaru, przedmuchać)?? Co o tym sądzicie? Jeździć jeszcze czy czas do mechanika zawieźć na leczenie?
Poniżej linki do 2 logów
http://zapodaj.net/c2e7ddc4c5100.jpg.html
http://zapodaj.net/c980425ce6137.jpg.html
PS Pytanie z trochę innej beczki. Czy ktoś wie co znajduje się zaraz przy zderzaku przednim od strony pasażera zaraz przy łączeniu zderzaka z czarną listwą ochronną? Zapaskudzone mam to olejem trochę, dziś wytarłem i sprawdzę jutro czy gdzieś cieknie czy przy wymianie oleju utytłali wnętrzności.
Ostatnio edytowany przez jajco (2014-04-15 20:06:41)
Offline
Dzięki za podpowiedź lukker, zapomniałem dodać, że jest to zasadniczo w linii prostej pod zbiornikiem na płyn do spryskiwaczy, intercooler nie jest bardziej centralnie?? Może jakiś kanał, orurowanie do/z intercoolera, w każdym razie jutro mam nadzieję, że okaże się czy coś popuszcza czy tylko mechanicy uwalili olejem.
Offline
W tym miejscu rury od turbo wchodzą do IC i często się tam poci.
Najlepiej rozebrać i wymyć.
Intercooler jest właśnie pod zbiornikiem spryskiwaczy w słabszych wersjach.
Offline
nie tyle co w slabszych a w wszystkich golfach IV tdi ,a nawet w 1.8t . Tylko arl mial centralnie (fabrycznie)
Offline
lukker jeszcze raz dzięki, rzeczywiście to intercooler. Rano był suchy więc zakładam, że naciek nie wynikał z popuszczania oleju ale będę sobie monitorować sytuację.
Offline
Tylko arl ma centralny i dalej wszystkie tdi w golf V, skoda octavia II itd.
130km maj eszcze przed prawym kolem.
Jak obrzygany olejem to albo pekniety albo nieszczelny na rdzeniu.. najlepiej wymontowac i wbic w niego z 2atm i do wiadra w woda wrzucic
Ostatnio edytowany przez Eizon (2014-04-16 11:30:18)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Zrobiłem kilka fotek, w długi majowy weekend przymierzam się do wyczyszczenia tego ICka i ogólnie do pogrzebania przy Golfiku.
Pierwsze dwie fotki to widok ICka od boku samochodu, natomiast dwa kolejne to wycieki, dla porównania położylem obok kluczyk. Czy jest to duży wyciek? Zasadniczo pojawia się po przejechaniu >15-20 km i raczej mocniejszym przyciśnięciu gazu.
http://zapodaj.net/030a5de15f472.jpg.html
http://zapodaj.net/6a91cf241b458.jpg.html
http://zapodaj.net/444d4cb7f4f30.jpg.html
http://zapodaj.net/e8302ae2a0c50.jpg.html
Offline