Golf 4 Klub Polska
Witam mam taki problem rano samochód ciężko pali tz. muszę go długo kręcić a jak już zapali to mocno zakopci na biało siwo i śmierdzi ropą samochód to golf 4 1.9 tdi 1999r na pompie. Ostatnio jak zdjąłem wtyczkę z czujnika temperatury cieczy to nagrzał świece i zapalił normalnie na strzał oczywiście robiłem to przy temperaturze 20 stopni. Obroty auta na biegu jałowym nie przekraczają 800. Nie byłem jeszcze na kompie
Offline
to podłącz kompa dla pewności powinien pokazać błąd czujnika temp. i poza tym sprawdź wskazanie na zimnym z czujnika temp, paliwa i zegarów. później na rozgrzanym porównaj temp.
Offline
tylko ja czujnik wymieniłem i jest tak samo a po drugie przecież przy temperaturze 20 stopni na zewnątrz nie powinien grzać świec. A co z obrotami nie są za niskie czy kąt wtrysku ma tu jakieś znaczenie przypominam że jak zdjąłem wtyczkę z czujnika to nagrzał świece i zapalił normalnie.
Xaime91 napisał:
to podłącz kompa dla pewności powinien pokazać błąd czujnika temp. i poza tym sprawdź wskazanie na zimnym z czujnika temp, paliwa i zegarów. później na rozgrzanym porównaj temp.
Offline
co z tego że 20 stopni na dworze jak czujnik do <pośladki> to może przyjąć że jest i -20. obroty powinny być w okolicach 903 w ,VAGu a na zegarach pokaze trochę inaczej.
czujnik ori czy zamiennik ?
podłącz kompa i coś się sytuacja rozjaśni.
Offline
czujnik to zamiennik na kompa pojadę w poniedziałek to dam znać
Xaime91 napisał:
co z tego że 20 stopni na dworze jak czujnik do <pośladki> to może przyjąć że jest i -20. obroty powinny być w okolicach 903 w ,VAGu a na zegarach pokaze trochę inaczej.
czujnik ori czy zamiennik ?
podłącz kompa i coś się sytuacja rozjaśni.
Offline
Witam byłem na kompie auto pali bez problemu przestawiony kont wtrysku koszt ustawienia i podłączenia kompa 100 złotych
zaba0605 napisał:
czujnik to zamiennik na kompa pojadę w poniedziałek to dam znać
Xaime91 napisał:
co z tego że 20 stopni na dworze jak czujnik do <pośladki> to może przyjąć że jest i -20. obroty powinny być w okolicach 903 w ,VAGu a na zegarach pokaze trochę inaczej.
czujnik ori czy zamiennik ?
podłącz kompa i coś się sytuacja rozjaśni.
Offline
we wtorek było około 4 stopni i po przekręceniu kluczyka zapaliła się kontrolka od świec tak jak zawsze tylko na sekundę i miał ciężko żeby zapalić. Dodam że jak na początku miałem problem z odpalaniem na zimnym silniku to zanim pojechałem na kompa i ustawiałem kąt wtrysku to zdjąłem wtyczkę z czujnika temperatury cieczy i wtedy nagrzał świece maksymalnie i zapalił wręcz idealnie. Jak sprawdzić czy wszystkie świece są dobre ? Czy jest możliwe że znowu przestawił się kont wtrysku i dlaczego ? Przejechane od ostatniego ustawiania około 3 tysięcy km
Offline
Teoretycznie zdrowy silnik może do -10 stopni odpalić bez świec. Możesz zmierzyć rezystancję świec. Istnieje teoretyczna możliwość że np rozrząd przeskoczył.
Offline
A jak przeskoczył rozrząd to przy wymianie rozrządu ustawią go tak jak jest czy tak jak powinien być?
lukker napisał:
Teoretycznie zdrowy silnik może do -10 stopni odpalić bez świec. Możesz zmierzyć rezystancję świec. Istnieje teoretyczna możliwość że np rozrząd przeskoczył.
Offline