Golf 4 Klub Polska
Lista kodów z 25.07.2014, kody zostały skasowane.
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 35-10 - - - Intermittent
17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
P1176 - 35-10 - - - Intermittent
17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Short to Plus
P1293 - 35-10 - - - Intermittent
16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1
P0170 - 35-10 - - - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
P0171 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
18056 - Powertrain Data Bus: Failure
P1648 - 35-10 - - - Intermittent
17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground
P1228 - 35-10 - - - Intermittent
Kody z dnia 05.08.2014
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
P0171 - 35-10 - - - Intermittent
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
P0171 - 35-10 - - - Intermittent
17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Short to Plus
P1293 - 35-10 - - - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit
P1116 - 35-10 - - - Intermittent
Dodatkowo pomiar na 003 wykazał temperature oleju 155 stopni, wyczytałem gdzieś, że to walnięty czujnik oleju. Ktoś wie co po kolei robić, sprawdzać? Chcę się pozbyć tych wszystkich błędów i problemów.
Offline
Udało mi się zrobić adaptacje przepustnicy w końcu, okazało się, że powinienem użyć grupy 060 zamiast 098. Falowanie i szarpanie zmalało ale jeszcze słychać tak jakby co któryś zapłon jakoś dziwnie się zachowywał.
Offline
Po poszperaniu w wielu miejscach w otchłani internetu dochodzę do wniosku, że trzeba sprawdzić cewkę, ktoś wie jakiej marki kupić? Najlepiej dobrą i tanią
Offline
Jeśli chodzi o cewkę zapłonową to myślę, że lepiej kupic oryginalną używkę .
Offline
Błędy z dzisiaj
Control Module Part Number: 06A 906 033
Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3087
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 00046
4 Faults Found:
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-10 - - - Intermittent
18056 - Powertrain Data Bus: Failure
P1648 - 35-10 - - - Intermittent
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 35-10 - - - Intermittent
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-00 - -
I jeszcze taki:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to B+
Obroty sa nierówne, drży samochód i szarpie podczas jazdy.
Ostatnio edytowany przez Hydyne (2014-08-16 13:59:41)
Offline
Dzisiaj błędy:
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-00 - -
18056 - Powertrain Data Bus: Failure
P1648 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda lambda przed katem wskazuje 0.0 i 0.0, czyli nie działa? Ktoś się zna na tym?
Offline
Postanowiłem przeczyścić przepustnicę. Po tym świetnym zabiegu wywala błąd kolejny, że nie osiąga dolnego położenia. Nie da się zrobić adaptacji, wyskakuje error. Obroty falują teraz na poziomie 1100obr/min. SUPER!!!
Offline
Problem z przepusnicą rozwiązany. Rozkręciłem jeszcze raz, odkręciłem od kolektora a nawet zajrzałem do środka jej mechanizmów i potencjometru. Okazało się, że w przepustnicy podczas wczorajszego czyszczenia został mi kawałek szmatki w jej narożu, który delikatnie ją blokował. Teraz chodzi lepiej, faluje mniej niż przed czyszczeniem. Nie ma już błędów.
Offline
Problem z przepusnicą rozwiązany. Rozkręciłem jeszcze raz, odkręciłem od kolektora a nawet zajrzałem do środka jej mechanizmów i potencjometru. Okazało się, że w przepustnicy podczas wczorajszego czyszczenia został mi kawałek szmatki w jej narożu, który delikatnie ją blokował. Teraz chodzi lepiej, faluje mniej niż przed czyszczeniem. Nie ma już błędów.
Offline