Golf 4 Klub Polska
Witam.
Silnik AXR ,przebieg 211 tys. , została wprowadzona mapa na 130km i 300Nm.
Kilka pytań odnośnie dalszego zwiększenia mocy :
Jakie modyfikacje należy przeprowadzić : Jak wydajne są pompki w AXRze,czy wystarczyło by wymienić końcówki,czy całe wtryski?
Turbo ASZ lub ARL,IC ARL ...
Co jeszcze należałoby zmienić w kierunku 160-170km...
Dzięki i pozdro!!
Offline
Wtryski sa na 170km do tego turbo arl plus intercooler jakisna przod.
I po programie zaraz sprzeglo padnie jak ori.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2014-10-19 21:25:05)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Skrzynia 5 biegów wystarczy ? Po autostradzie nie jezdze ,ale kiedys mozna wymienic...
Czyli pompki w AXRze wytrzymują do 170km, jakie najlepsze sprzęgło przy takiej mocy ? Czy reszta silnika wytrzyma granice 170 km? Czy coś zacznie się sypać po pewnym czasie,nie chciałbym żeby mi coś w silniku później bokiem wyszło
W jakiej kwocie się zmieszczę przy zakupie turbo od ARL + IC . Jeśli pompki wydolą ok. 160km to dobrze ,bo pompki drogieee...
Pozdrawiam!!
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2014-10-19 22:42:54)
Offline
Ja po samym programie mam 151 km I jezdze juz poltora roku , zrobilem z 40 tys I Nic sie nie dzieje, sprzeglo ori I cala reszta. Pozdrawiam
Offline
Jakbyś szukał większej mocy zawsze można końcówki zmienic na np 50% więcej paliwa nic najmocniejsze w 1.9 i koszt ok 1600zl ale tylko gdy nasze wtryski się jeszcze do czegoś nadają
Jeżeli chodzi o sam silnik to nic tam się nie urwie ani nie wypadnie także na spokojnie. Jak masz zdrowe wtrysku to nawet okolice 180km zrobisz.
Turbo ark i intercooler koszt max do 2000zl. I już wliczylem jakież rurki bo zawsze dolot wypada zmienić. Koniecznie przed dalszymi modami wyskrobac kolektor ssący czyli go zdemontować i EGR wywalić . Klapę gaszaca na twoim miejscu był zostawił.
Filtr powietrza jak najbardziej zostaw seryjny. Ewentualnie wkładka jakas ale nie stożek.
Sprzęgło jak się slizgac zacznie to nowy docisk kupić a tarczę starą nabic okladzinami z kevlaru i wytrzyma w tedy z 220km i ok 440Nm.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2014-10-20 01:24:30)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
lucasss ? Sam program i turbo Ci tyle dmucha ? Mi gość ogarnął 130 km i 320 ok. NM i mówił,że to bezpiecznie...
Narazie zbieram potrzebne informacje na przyszłość,a pewien NEWS mnie zadowolił,że ropa poniżej 5zł ma zejść
Eizon co sądzisz o wydechu przelotowym w TDI ? Myślałem nad wyrzuceniem końcowego i wstawieniem kwasówki... czy dźwięk z wydechu nie będzie zbyt uciążliwy? Ma ktoś przelot u siebie w TDIku :i jak to się sprawuje?
Pozdro!!
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2014-10-20 19:17:14)
Offline
kumpel w borze ATD 101/240 w serii miał 108/260,
po programie 142 i coś koło 350, program bez żadnego dymu na seryjnych gratach, tylko kat wywalony
niestety program ma słabo zrobiony, pełny moment jest przy 1900-2000, momentalnie łamie w karku, a po wyżej 3000 jest taki słaby, że dała mu radę 90-tka w budzie paska b5
1000km temu robiony 2mas sachsa a mówił, że już mu się ślizgnęło
rozmawiałem z tunerem i wg niego raczej bezpieczny soft to jakieś 140 i 310 nm pod warunkiem, że motor zdrowy
i na pewno nie z takim momentem przy takich obrotach
powtórzę słowa kogoś z forum, że mądrze poprowadzony wykres, więcej o te 30km i 50 nm i tak auta nie będziesz poznawał
Offline
U mnie auto przy serii, na trójce nie szło tak jak teraz po programie , trójka,czwórka na tych biegach auto ciągnie do przodu,muszę się jeszcze nauczyć na piątce jeździć ,bo wcześniej nie używałem nie było po co... i gdzie p U mnie po wciśnięciu gazu do dechy i zmianie biegu,autem szarpnie i czuć że bieg nie zapina od razu ,tylko po sekundzie,a później idzie... Z mapy jestem zadowolony,ale jeszcze bardziej bym był z większego turbo i nowego softu
Offline
Wykresu nie mam niestety... Za ile kupie turbo z ARLa w b.dobrym stanie? Nie regenerowane!!
Offline
Turbo dobre używane od 600-900zl. Wolałbym regenerowane ja na 1/4 mili tylko na takich latam. Cały sezon na jednej i żadnego oleju w dolocie. Sam kurz
Co do przelotu polecam bo fajnie turbo słuchać jak nie diesel w tedy Ale końcowy koniecznie zakładaj bo za głośny jest dydni strasznie
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Mi osobiście udało się kupić hybryde asz/bmn z niewielkim nalotem za 700zł więc możesz i takiego czegoś szukać tylko trzeba czekać na okazję. Od razy radzę przerobić IC , tzn kupić centralny intercooler ttzw FMIC. Co do sprzęgłą nie ma bata żeby się nie ślizgało przy <360Nm i to nawet poprowadzonym wyżej ( mi się ślizga przy 2300obr a turbo dmucha tylko 1,5 i do tego mam nieszczelny IC bo jeszcze ori...). Pamiętaj że przy AXR musisz dmuchnąć więcej ze względu na długie czasy otwarcia pompowtryskiwaczy więc turbo nie mniejsze jak ARL Co do wyżyłowania silnika itp to nic się nie stanie, jedynie co to może wywalić uszczelke pod głowicą
Offline
Dzięki chłopaki Będe działał coś na wiosne jak się za wczasu nie ożenię ,bo wiadomo później to druga połówka też bd chciała kasą manipulować haha...
Offline
mój zrobiony jest na około 155/350 i powiem jeździ się całkiem przyjemnie,
prócz programu zakupię ewentualnie big smic jak się trafi w dobrych pieniądzach, poza tym więcej nie modzę
lepiej odkładać na arl lub coś mocniejszego zrobić program na okolice 200/400 i na to samo wyjdzie jakbym miał teraz zmieniać turbo, fmic, pompki itp.
Offline