Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich wracalem dzisiaj z pracy jak codzien i gdy przejezdzalem maly kraweznik nagle samochod stracil moc turbina nie chodzi i zaczal dziwnie glosno chodzic umowilem sie u mechanika ale dopiero za 6 dni wiec chcialbym juz wiedziec co mogobyc przyczyna dodam ze nigdy wczesniej nie mialem problemow z silnikiem z gory dziekuje za odp
Offline
Posprawdzaj wydech coś gdzieś się rozszczelniło... gdzieś musi mocno dmuchać, od bloku do turbiny cały wydech oblukaj.
Dolot mimo wszystko też choć wątpię... aby to on.
Chyba mało możliwe aby wirnik turbiny zaklinowało... bo jak głośniej chodzi to raczej na nieszczelność potężną wskazuje.
PS. Turbinę mogło zaklinować jak coś z pękniętego dolotu wpadło... sprawdzaj dobrze wszystko dolot do turbiny i sprawdź czy się kręci pod palcem... aby nie było to...
Ostatnio edytowany przez TataNka (2014-10-21 19:52:57)
Offline
Mozliwe ze masz racje bo mnie tez sie wydawalo jakby sie cos rozszczelnilo dzieki kolego za wskazowke postaram sie szybko sprawdzic co sie stalo dam znac co bylo przyczyna pozdrawiam
Offline
Witam wszystkich!! dzisiaj mialem chwilke czasu i zajrzalem pod maske i jakie moje bylo zdziwienie gdy sciagnalem obudowe silnika.....okazalo sie ze to powszechny problem z wypadajaca rura intercoolera ehh
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-21 21:12:15)
Offline
A ja proponuje kupić do oporu browca... i cieszyć się że to tylko taki duperel... ale nie gadaj nerwówkę myśli przez chwilkę Miałeś.
Zaklamrować, sprawdzić resztę... i hulaj dusssssszaaaa!
Offline
W razie czego naprawiam przewody na szybko zlaczach
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
,
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-21 21:11:54)
Offline
problem w tym ze mam wyrobione juz zabki na koncowce tej rury i czy nowa klamra moze tutaj cokolwiek pomoc? dodam ze wczesniej mialem peknieta klamre
Ostatnio edytowany przez Mati605 (2014-10-26 22:32:19)
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-21 21:11:38)
Offline
Nic Nic tam nie spawam bo tam jest guma i zaraz cały przewód do wywalenia. Jak chcesz mieć naprawiony to podeslij jakieś fotki uszkodzenia. Powiem ci jaki koszt.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-21 21:10:54)
Offline
Nie pokazuj takiego rzemiosła jakieś blaszki poskrecane. Ja naprawiam i jak ori wygląda. A A ten twój patent dobry jak ktoś ma płytę silnika żeby broń Boże nikt tego nie widział.
A A ten gość z serwisu to nie wiem czy się szczycil. Po za tym cCo Co ma jego ajm do twojego axraxr?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-21 21:10:22)
Offline
AJM nigdy nie miał nigdzie szybko złącza. Tylko jak w 90 i 110km VP na opaskę sprężynową.
Pomyliłeś silnik AJM z ASZ lub ARL
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-21 21:10:02)
Offline