Golf 4 Klub Polska
Mam taki problem wiem że tematów podobnych jest dużo w necie...na zimnym silniku zapala ale tak jak by nie chcial za drugim razem czasami i słychać jakby łapał nie na wszystkie cylindry na ciepłym to juz jest masakra trzeba długo kręcic czasami 5 ,6 razy raz kiedys sie zatrzymałem wyłączylem silnik iprzychodze a tu kaplica wykończyłem akuś cały:( i niezapalił 20 minut czekania i zapalił na dotyk podłanczałem pod kompa wyskoczyło błąd sporadyczny czujnika temperatury cieczy i teraz mam pytanie czy to przez ten czujnik czy np. przez czujnik połozenia wału korbowego czy cos gorszego?
Offline
Jak masz uwalony czujnik cieszy to np świece żarowe nie będą sterowane i zimny rozruch przy niskich temp będzie tragedią..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
problemem odpalenia może być wiele rzeczy, ale skoro wyskoczył ci błąd czujnika warto się tym zainteresować, ostatecznie można wymienić na chybił trafił, koszt nie jest tragiczny 50-60 zł,
z tym czujnikiem dosłownie 2 dni temu miałem problemu, widział, że silnik jest cały czas zimny, na blacie wskazówka się nie podnosiła, dawka paliwa była za duża i był niezły dym, po wymianie wszystko ok,
co do odpalania warto sprawdzić, świece, filtr paliwa, kąt synchronizacji, można zwiększyć dawkę na rozruch, pompa vacum
Offline
A co się stało że stara? Przeterminowana jest?
Sprawdź ten czujnik, świece żarowe, kąt walka i sprezanie.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
gdzieś w internecie czytałem że tdi-ki jak maja problem z rozruchem na ciepłym silniku to poprostu czeba wgrac nową mape i kosztuje to 400pln-ów
Offline
pandzior napisał:
gdzieś w internecie czytałem że tdi-ki jak maja problem z rozruchem na ciepłym silniku to poprostu czeba wgrac nową mape i kosztuje to 400pln-ów
NIe dostyczy to pompowtrysków. Tylko same silniki na pompie wtryskowej czyli 90 i 110km później jeszcze 2.0 TDi 16V są i nic więcej.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
aha rozumiemiem...kąt wtrysku dwa lata temu miałem wymieniany rozrzad to był ustawiany wszystko grało i piszczało filtry oleje powymieniane...a np czujnik położenia wału jak jest uszkodzony moze dawac takie objawy jak zapalam na zimnym to ciężko chwyta i łapie tak jakby nie na wszystkie cylindry:(
Offline
Po pierwsze byłby błąd z niego.
PO drugie jak jest uszkodzony to albo w ogóle nie odpali albo na ciepłym będzie gasł.
Sprawdź to co napisałem. Unikniesz niepotrzebnie wydanych pieniędzy na czujniki nie dotyczącego odpalania.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
aha ok a powiedz mi kolego gdzie ten czujnik sie znajduje nie umie go zlokalizowac w golfie 3 był on w kruccu obok termostatu a tu go w tym miejscu niema szukam szukam i nie umie znaleź
Offline
Czujnik temperatury cieczy jest jak stoisz przed samochodem po prawej stronie nad skrzynią biegów ale pod vacum pompą. Jest zielonego koloru 4 pin.
http://images11.fotosik.pl/72/da7cc6d2a440c478.jpg <<< tutaj masz pomoc. czujnik jest tam gdzie ta strzałka pomarańczowa
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Panowie sprawa rozwiązana :0 podmieniłem czujnik ten od temperatury na nowy ja akurat mialem go czarny z 4 pinami wrazie czego mam znajomego w sklepie mogłem go zwrocic jak cos zainstalowalismy nowy i problem znikl temp.90 i pali na dotyk:) (full satysfaction) dzięki za pomoc panowie!!
Offline
Za tyle mordengi z Tobą chociaż po zasłużonej nagrodzie się należy.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
pandzior napisał:
a jak to mam zrobic panowie bo zakręcony jestem gdzie jest pomógł?
Skąd: okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 2686
Punktów : 58 <<<<< tutaj masz zielony + i klikasz go , piszesz dlaczego;p
Silnik :: 1.9 TDi PD
Moc [KM] :: 319km 525 Nm only ON
Rok :: 1987
Imię :: Dawid
E-mail PW
Dajesz go każdej osobie która naprowadziła Cię na odpowiedni trop czy na rozwiązanie samej usterki
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
żeby nie zakładać nowego tematu, bo też mam 1.9 ajm
problem mam z odpalaniem,
1. po całej nocy, ale za 2-3 razem załapie
2. po 7-8h załapie dopiero jak pompuje pedałem gazu, inaczej nie ma szans
myślałem, że powodem była cieknąca ropą vacum, wymieniłem z luka na boscha 2008 rok, nie cieknie
problem ustał na chwilę, teraz znowu to samo
co więcej, dawka rozruchu została zwiększona jak robiłem chipa żeby lepiej odpalał,
wygląda to niby jakby układ się zapowietrzał
Offline
Uszczelniacze na pompo wtryskiwaczach często robią takie objawy.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Poprzez bipy nie okreslisz czy masz uszczelniacze uszkodzone.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
więc jak to sprawdzić, chciałbym namierzyć przyczynę i ją zlikwidować
co mogę dodać, kiedy już raz odpali i załapie potem nie ma problemu, na rozgrzanym też nie,
tylko po dłuższym postoju lub po nocy
EDIT:
może zrobić tak, zastosować jakiś zaworek zwrotny paliwa i wtedy się okaże czy to uszczelniacze czy jednak zapowietrza?
Ostatnio edytowany przez michau (2014-10-30 13:52:26)
Offline
a na jakiej podstawie twierdzisz ze sie zapowietrza ? podłacz kompa i sprawdz czujnik temp silnika, zobacz co wskazuje na ciepły co na zimnym rano po całej nocy, porównaj z tym co na blacie w na zewnatrz
Offline
czujnik się posypał jakiś tydzień temu po tym jak lała się na niego ropa z cieknącej vacum,
został wymieniony w piątek na nowy ORI,
napiszę teraz coś, co może przybliży do rozwiązania:
przejechałem o 7 rano 30 km, od rana do teraz stał na powietrzy na równej powierzchni,
dosłownie 5 min temu, próbuję, 5 razy odpalam i nic,
za 6 razem pompuję gazem i kręcił kilka sekund zanim odpalił, z momentem kiedy już załapał puścił jednocześnie z tyłu białą chmurkę
Ostatnio edytowany przez michau (2014-10-30 14:35:44)
Offline
byłem u mechanika, zrobienie uszczelniaczy to koszt zestawu boscha na 1 pompkę około 35 zł, plus robocizna,
zrobię ten myk z zaworkiem na zasilaniu między filtrem paliwa a pompą i zobaczymy co dalej robić
Offline
auto stało całą noc na lekko pochyłej powierzchni, tak że przód auta był lekko w dole
z rana odpalił za 1 razem od strzała, więc cofa się paliwo?
Offline
Więc się cofa ewentualnie gdzie jest nieszczelność jeszcze.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Witam, ja mam podobnie, vw golf 4 2000 r 1.9 TDI 115 KM
z rana cięzko pali, nie chce załapac, po kręceniu jakies 10 sekund 15 łapie i nie chodzi na wszystkie gary, dym biały przez pare sekund leci bez opamietania, wymienone zostały uszczelniacze na pompowtryskach, został załozony nowy zawór zwrotny, w poniedzialek bede wymieniał pompe vacuum a, jeszcze pytanie, czujnik temperatury paliwa pokazuje błaad na komputezrze, czy to moze miec cos wspolnego z tym odpalaniem, dodam ze na zimnym silniku po 4 goddzinach ostudzenia pali tak samo Pozdrawiam i licze na to ze ktoś odpowie
Offline
Dzięki Ziomki Za Pomoc
Offline