Golf 4 Klub Polska
napęd na tył w zimę wyłączasz kontrolę trakcji (w sensie na śniegu a nie to co jest za oknem ) i na rondzie rybki na prawą burtę >.< ale jak na taką budę i tą masę to nie jest aż tak masakrycznie dużo
Offline
kubol1990 napisał:
Ale jak na taką budę i tą masę to nie jest aż tak masakrycznie dużo
Kubol, samochód dostawczy, a samochód osobowy to dwie różne bajki Nie jeden Tobie tak powie.
Jak na ten samochód i tę moc to jest b. dobry wynik. Zresztą blachy mają zakres tylko do 200km/h
Dziś zrobiłem prawie 750km, widać ile czasu mi to zajęło. Spalanie - masakra, no ale załadowany max
A taki widoczek sobie zafundowałem na powrocie
U mnie w Ostrołęce jeśli chodzi o ceny paliw to są MASAKRYCZNE!
Jest podejrzenie o zmowę cenową, bo jest bardzo drogo, dlatego takie ceny jak tutaj (Gdynia) dla mnie to MIODZIO
Offline
A no i bym zapomniał o najważniejszej rzeczy dzisiejszego dnia
Zmieniłem kierunkowskazy zaraz po powrocie do domu
Efekt :
Porównanie :
POZDRAWIAM!
Offline
clear wpadl od razu lepi
raz sie odwazylem jechac pusta puszka szybko i powiedzialem sobie nigdy wiecej jedynie to manem mi sie fajnie na pusto fajnie jezdzilo
Offline
Chrzanek napisał:
...U mnie w Ostrołęce jeśli chodzi o ceny paliw to są MASAKRYCZNE! ...
Oj oj nienarzekaj-na opolszczyznie jest tez drozyzna on verva 4,70 , pb95 4,44
Takie kierunki to rozumiem
Ostatnio edytowany przez kane (2015-01-16 22:56:30)
Offline
a u mnie jednego dnia było po 3.99zł pb95
a teraz jest tak około 4.15-4.35 zależy jaki mają humor oczywiście za 95
Offline
U mnie tak to wygląda NIESTETY: http://www.cenypaliw.moja-ostroleka.pl/
I teraz pytanie, oszczędzać na paliwie czy na modzeniu golfa, haha
Offline
Zastanawiam się Panowie na ile % przyciemniać szybki u siebie w samochodzie.
Jak zrobię tył na 100% to ciężko będzie wieczorkami z cofaniem i parkowaniem tyłeczkiem bez czujniczka, no ale efekt fajniejszy
A no i właśnie jeszcze jak z przodem. Jak na to działa Nasze kochane prawo? Czyli policja.
Tutaj kumpel ma zrobione tył 100%, przód 65%.
Bardzo ładny efekt to daje jak widać zresztą na załączonym zdjęciu.
Jakieś porady Panowie? Czekam na podpowiedzi odnośnie % no i w kwestii prawa!
Offline
ja mam tył na 95% bodajże no jest smoła i przy cofaniu to tylko na boczne można cofać >.< ale daje radę i fajnie to wygląda możesz zobaczyć w mojej galerii
Offline
Ok, temat z prawem już ogarnąłem. Wiem w sumie już czemu kumpel ma 65% i dowodu nie zabierają. ZNAJOMOŚCI to się nazywa
Wiem, wiem. Widziałem Twojego golfika już milion razy Boczne przód muszą przepuszczać 70% światła, więc ich przyciemnienie będzie możliwe, ale nie jakoś super mocno. I do tego będzie słaby efekt przejściowy, no chyba, że tył nie będzie na 95% tylko mniej, a tak właśnie chyba bym zrobił.
Kurde, nie wiem już sam. Muszę obmyśleć sobie to wszystko na spokojnie i pogadać z gościem od tych szybek.
Offline
Jestem świeżo po wymianie czujnika G62 od temperatury. Stary widać, że był dojechany już konkretnie i warto było go wymienić, zresztą był błąd po czytaniu na vagu, że jest on do wymiany. Nie chciał czasem odpalić na ciepłym silniku.
No ale problem, który powstał kilka dni temu pozostał, nie zniknął po wymianie czujnika. Brak mocy, telepanie budy, obroty nie falują mocno, spadały np jak na luzie skręcałem kierownicą to wtedy zlatywały, a zaraz powracały.
Jutro będę wymieniał świece, być może one są przyczyną, ponieważ ich jeszcze nie wymieniałem, a planowałem i powinienem. Jakoś tak wyszło.
Jak nie świece, to może któraś z cewek. Jutro się zobaczy, będę pisał co i jak
Temat o czujniku tutaj --> http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=10586
STARY CZUJNIK:
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Chrzanek (2015-01-19 19:11:20)
Offline
Moze przeplywka siada-nic takiego na kompie nie pokazalo? Bo tak bez dobrej diagnozy,to mozna pol silnika wymienic.
Offline
Świece wymienione. Wracałem było wszystko okej, normalnie bajki. Poszedłem na siłownie, więc samochód stał ok 1.5h po wymianie świec. Odpalam, wyjeżdżam i bum, znów praktycznie to samo. Inna częstotliwość tego problemu, tak jakby raz było dobrze, a raz było źle. Przed wymianą, było cały czas źle, czyli brak mocy, telepanie budą. Teraz jest na zmianę, jakby coś nie łapało. Jadę normalnie przyśpiesza, bach już znów nie ma mocy i trzęsie budą i tak na zmianę co kilka sekund. Być może będą i do wymiany kable.. A już myślałem, że sobie pośmigam spokojnie.
Nie wiem jak to jest, gdzieś doczytałem, że kable mogą nie współgrać ze świecami i warto wymienić kable na takie jakie są świece. Pożyjemy zobaczymy
Ale no cóż, jak to się mówi, samochód jest skarbonką bez dna i taka jest prawda. Za długo po prostu było dobrze z moim samochodem
Jutro będę myślał co tam może mu dalej dolegać.
Pozdrawiam.
Offline
Nie lepiej podjechac do jakiegos qmatego magika po diagnoze zanim wydasz wiecej $ ??
Offline
Mechanika swojego, akurat jestem pewien. Iskra skacze według mnie i dlatego tak się dzieje, mogłem od razu pomyśleć o wymianie kabli.
Jutro podjadę jeszcze i zobaczy się co i jak z tym tematem.
Offline
Sieeeeeeeemaanko golfowicze
Problem zdiagnozowany. Jedna z nowych świec zapłonowych była trefna. No niestety czasem tak się zdarza, złośliwość rzeczy martwych jak ja to mówię Kable zapłonowe również wymieniłem. Gdy zdjąłem stare i zobaczyłem w jakim one są stanie, to złapałem się za głowę, a potem ze dwa razy pukałem sam sobie w czoło. Były w bardzo opłakanym stanie. Gumy pospękane, fajki też nie był w dobrym stanie. Tak czy inaczej, dobrze, że zostały wymienione na nowe kabelki. Tak jak świece tak i kable wziąłem z firmy NGK. Koszt? No cóż nie małe pieniądze, ale i tak po hurcie cena więc, aż tak nie bolało. 200zł wyszło łącznie ze świecami i kablami. Około 100zł zostało w mojej kieszeni
Co do zbliżających się modyfikacji mam już trochę nagrane w głowie i będzie się coś działo
Zestawik do otwierania bagażnika z kluczyka już ogarnięty, gościu mi podrzuci w przyszły weekend i będę się starał to ogarnąć, chociaż i tak będę musiał podlecieć do elektryka mojego, bo sam tego nie ogarnę z modułem komfortu itp.
Plastiki pójdą w czarny połysk, więc wnętrze będzie już w miarę ogarnięte
W poniedziałek zabieram się za BRAK KLAKSONU. Będę sprawdzał, czy dochodzi prąd, czy jakaś usterka w kierownicy. No trzeba szukać i naprawić
Cały czas szukam felg do wozidła, mam kilka na oku. Ale to mam jeszcze czas
Może po Niedzieli odbiorę już lusterko prawe duże od lakiernika i zabiorę się za montaż, ale nic pewnego
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Chrzanek (2015-01-24 16:30:19)
Offline
Dzisiejszego ranka zauważyłem w garażu znów plamkę płyny chłodniczego, czyli uszczelniacz już skończył swoją żywotność.
Jako, że jestem z takich co lubi mieć jednak zrobione coś raz, a porządnie już, to stwierdziłem, że jeszcze dziś zamówię w końcu chłodnicę.
Nie będę ponownie sypał uszczelniacza, bo to tylko same kłopoty przynosi, a nie pożytek. Można zapchać nagrzewnicę i w ogóle rozwalić układ chłodzenia
Jak sobie powiedziałem, tak też zrobiłem. Zaraz po przyjechaniu do pracy, zamówiłem chłodnicę firmy NISENNS,