Golf 4 Klub Polska
Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu mam problem ze wskazówką od poziomu paliwa, franca zaczęła mnie okłamywać. Od jakiegoś czasu oscyluje głównie w okolicy środka. Może ktoś z was borykał się z takim problemem i skutecznie naprawił? Bardzo byłbym wdzięczny za poradę, podpowiedzi.
Pozdrawiam
Offline
Wiesz co, ale to by pewnie cały czas pokazywał tą połowę, a tu czasami spadnie, czasami przybędzie. Ostatnio miałem rezerwę bo się judasz zaświecił, wróciłem do domu, miałem później jechać na stację i jebc nagle mam 2 kreski nad rezerwą (jo w szoku)
Offline
Nie szkodzi. Może zacinać w różnych momentach o różnej częstotliwości
Offline
nic strasznego, wycigasz pompe ze zbiornika, 5 min roboty, czyscisz podzialke na plytce, skladasz i sie cieszysz,,, przerabialem to i pomoglo,,, raz bylo malo wskakiwal na polowe, raz z 1/4 na pusty zbiornik rozne cyrki sie dzialy
Offline
Nie wiem jak jest w Twoim modelu silnika, bo ja mialem benzyne. Ale albo pod wycieraczka w bagazniku , albo sciagasz tylna kanape i sie ukazuje :-)
Offline
pod tylna kanapa, odkrecasz zaslepke na 3 śruby na wkretak krzyzowy ph/pz 3 ujzysz zapewne biala duuuuza nakretke, odkrecasz ja najlatwiej przez kawalek drewna i mlotek z wyczuciem, moze ciezko trzymac, jak poluzujesz odpinasz przwody paliwowe, cienkim płaskim srubokretem na kołnierzu wezyka i teraz nie pamietam chyba naciskasz cos na zasadzie pierścienia z drucika i cigniesz za przewod ma wyskoczyc, albo sie ten pierścień z drucika "wyciaga". odkrecasz do konca nakretke i odpowiednio manerwujac pompa wyciagasz skladasz w odwrotnej kolejności, przewody wchodza na "klik"
Offline
nie ma za co 30-40 min spokojnej roboty a cieszy efekt koncowy przynajmniej u mnie przeczyszczenie pomoglo, delikatnie papierem kuchennym albo miekka sciereczka, jak masz "kontakt" mozesz spikac potencjometr/podzialke na pewno nie zaszkodzi !
Offline
Wszystko już teraz wyjaśnione, nic tylko brać się do roboty. Ale to ze wskazówą to pikuś w porównaniu z kolejnymi 2 ustrojstwami. Prawdopodobnie mam łopatki w turbinie zapieczone bo powyżej 3tys obrotów zapala się tryb "SDI" więc trzeba będzie ściągnąć dmuchawkę i wyczyścić. A kolejnym ustrojstwem od jakiegoś pół roku to problem z odpalaniem. Nie miałem czasu z tym robić, ale dzisiaj miałem auto u znajomego mechanika i mówi, że świece nie mają napięcia
Ostatnio edytowany przez Krylek (2015-02-10 22:31:04)
Offline
Powiem tak, dbam pieszczę, tylko jeśli nie mam kasy (a póki co się jeszcze uczę 4 klasa technikum i dorabiam jak znajdę jakąś lokalną robotę) to nie bardzo mam za co zrobić Goferek i tak miał pójść teraz do żyda, ale stwierdziłem, że dosztukuję sobie kolejne 10k i kupię za jakiś rok Audi A6 C6 w 3.0TDI w końcu marzenia trzeba spełniać.
Offline
tez mialem sprzedawac ale udalo nam sie dzialki sprzedac i w tym albo przyszlym tyg stawiam do sasiada mechanika i mowie rob co uwazasz za sluszne, wszystkie dolegliwoaci maja zniknac a sam malo kiedy mam czas poświęcić caly dzien usiasc i grzebać jedynie w lecie jak dluzsze dni to jakies szybkie latwe naprawy sie samemu robi
Offline
No to ja nie wiem panowie jaka Wy posiadacie prace/zajecie-ja od lutego do wrzesnia pracuje majac 1 DZIEN WOLNEGO W MIESIACU ale czas dla golfa ZAWSZE ZNAJDE-zawsze.Jezeli Wy tego nie macie,to tylko brak checi: http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?pid=75507#p75507 (czytaj moj wpis z 28.12.2014 19:41)
Offline
Hehehe, wiesz czas się znajdzie, ale wszystkiego nie da się zrobić samemu właśnie przed chwilą zawiozłem go do mechanika i powiedziałem, żeby zrobił mu wszystkie dolegliwości
Offline