Golf 4 Klub Polska
Wale prosto z mostu mam 1200pln na zawieszenie komplet przód tył i coś jeszcze? Pomóżcie co wybrać jak wybrać bo jestem z tego zielony a nie chce żeby magik mnie wykiwał na tym i dodam od siebie dodatkowo 400pln.
Wychodzę z założenia że na pewno za jakiś czas chciałbym mieć większe felgi więc sztywne zawieszenie odpada i będzie gwint tylko jakiej firmy co wybrać? Z tego co widziałem jest jakiś MTS, AKF TX i tym podobne
Offline
Za takie pieniadze poszukal markowe uzywki... kw, fk, weitec itp.itd... bedzie lepsze niz sriksy techniksy
Offline
MTS-a sam mam,nie za twardy nie za miękki ,polecam,przy wiekszej glebie bedizesz musial zmienic stabilizator bo bedzie tarla polos albo kupic regulowane laczniki
Offline
Dziękuje panowie może coś więcej bo naczytałem się na ten temat ale nic mi do głowy nie wchodzi więc wołam o ratunek, a no właśnie jeszcze jedno a ten cały blinstein albo coś jakoś tak.
Nawiasem mówiąc to co kupić prócz kolumna przód tył sprężyny coś jeszcze? Poduszki - pytam bo nie wiem a nie chce żeby mechanik mnie wyrolował
Offline
poduszki przekladasz ze starych,gwint bilsteina kosztuje ponad 3tys wiec jak sie stac to kupuj,jak kupujesz gwint to masz komplet to co potrzebne
Offline
Przy okazji jak masz jakies sworznie i tego typu rzeczy na wykonczeniu to warto zmienic bo za jednym zamachem zbierznosc odrazu... zalezy jak nisko chcesz, mozesz pomyslec krotkich lacznikach i stabilizatorze S3... chyba planujesz okolice -40 to moze sie obejdzie
Offline
Hmm ciekawe ciekawe jeszcze coś? Wreszcie ktoś tłumaczy z sensem czyli tak:
- kupuje komplet gwint
- przekładam poduszki te stare
- ustawiam zbieżność
a gumy i łożyska jakieś łączniki też trzeba dokupić?
Offline
poduszki,lozyska wymieniasz jesli sa zużyte:)
laczniki stabilizatora albo stabilizator musisz wymienic jesli bedizesz chciał auto obnizyc powyzej 40mm
Offline
Jesli do wymiany masz sworznie wahacza czy tuleje, koncowki drazkow itp (sprawdz wczesniej) zeby zrobic to za jednym zamachem... za miesiac czy dwa cos sie wykonczy i znow rozbieraj...ustawiaj zbieznosc itd...
Offline
Przyjmijmy że mam kupić kompletne zawieszenie (wszystko nowe), mam już:
tulejki tył 86pln
kolumny sprężyny przód tył 900pln
ściągacz do tulejek
co dalej? Pytam się bo chce kupić co potrzeba a później wymienię to sam (tzn. nie oddam auta do magika) napiszcie proszę także orientacyjne ceny ( trudno przekroczę mój poziom wydatków)
Offline
Sworznie wahaczy
laczniki stabilizatora krotkie
gumy stabilizatora
tuleje wahaczy 4szt na lewy przednia i tylna, na prawy przednia i tylna
koncowki drązkow,kierowniczych
lozyska kolumn mc phersona jesli są zużyte
hmm to chyba wsio...
ale podjedz na skp profilaktycznie, za 20zl sprawdza zawieszenie i niech powiedza co jest juz dosc zuzyte (ale nie koniecznie nadaje sie od razu do wymiany i to "zmeczone" wymien ) a co wyglada na porzadne mozesz zostawic... zmiejszy to koszty. Pamiętaj zeby wymieniac parami ...
Offline
Wszystko wytrzepane na diagnostycznej haha zawiasy sprawne tylko tuleje a dokładniej prawa tylna do wymiany na już obrócę kota nieco ogonem: Panowie co by jeszcze szło wymienić wymieniając w/w tulejki żeby było dobrze? Przyjmuje że na razie wstrzymuje się z gwintem ( przypadek że muszę niestety przeznaczyć złotki na coś innego)
Offline
Co do tego stabilizatora od S3 Panowie nie przesadzajcie, bo 1.6 ma półosie jak zapałki u mnie dopiero zaczęło trzeć jak wyrzuciłem helpery i skręciłem na sam dół. A tak jak jeździł na maks skręconym z helperami to nie tarło. Poduszki, u mnie przy wyciągnięciu amora jedna się rozsypała więc wymieniłem odrazu dwie. Koszt 100 zł za dwie
Co do gwintu, kolega ma ta technixa beton, drugi kolega ma MTS tak nie za miekko nie za twardo, ja mam FK AK Street i jest dosyć miękko w moim odczuciu. Chociaż jakbym miał się cofnąć wybrałbym używkę z regulacją twardości
Offline
To juz wymien kpl tulei nie bedzies musial wyciagac wahaczy za jakis czas... a sworznie i reszte osprzetu jak sie sypnie wymienisz bez wuciagania wahacza
Offline
Spoko oko ja lece wymieniac sworznie
Offline