Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich, mam nadzieję, że dobry dział etc. Pierwsza rzecz to taka, że posiadam pilot scyzoryk i w dniu zakupu pilot łapał ale z małej odległości i to raczej ledwo, a nie dało się zamknąć auta z zamka kluczykiem. Po naprawie centralnego (śmiga z kluczyka) i oddaniu do jakiegoś szpeca pilota na wymianę baterii (bez mojej wiedzy, szpec przez duże SZ odwrotnie baterie wsadził) pilot nie działał. Próbowałem go kodować władając dorobiony grot bez immo do stacyjki i org pilot w drzwi zamknąć naciśnać bla bla nie działało w każdym razie, chociaż 2 dni temu wkładając org kluczyk w zapłon nie org zamykając drzwi i naciskając na pilocie coś tam (pilot odłączyłem od kluczyka) samochód zatrąbił jednak nic to nie zmieniło i udało się tak tylko raz. Dzisiaj zaniosłem kluczyk do speców i powiedzieli mi, że płytka uszkodzona i że naprawa 90-120. (byłem też w innym zakładzie i w obu mi powiedziano, że pilot nie wysyła sygnałów). I teraz mam pytanie czy jak kupię pilot o taki (zdjęcie nr 2) to będzie można go zakodować pod moją centralkę + przełożyć grot i pastylkę immo i będzie hulać jak wściekły? ( cena ok. 90 zł ale może da rade coś utargować). Dodam, że znalazłem taki pilot na sprzedaż niby oryginał ma tam te swoje oznaczenia i był używany choć wizualnie w dobrym stanie. Moje oznaczenie pilota HLO 1jo959753 A , a tamtego to samo tylko, że zamiast A jest N. Czy podejdzie? I co według was bardziej się opłaca? Wydaje mi się, że kupno "nowego" + przekładka tylko czy to w ogóle przejdzie.
Mój oryginalny pilot: http://images43.fotosik.pl/259/1689b1a17b6c78a1.jpg
pilot do kupienia: http://obudowy.net.pl/p/2014/01/kluczyk … 834057.jpg
(zdjęcia z internetu)
Druga sprawa to taka, że klima chłodziła jak chciała, czasem bardzo dobrze czasem w ogóle aż przestała całkiem. Została nabita ale to nic nie dało, może lepiej grzeje, ale gdy podkręcam temperaturę na climatronicu ewidentnie siła dmuchawy spada i jak dam nawiew na twarz i szybę jednocześnie jak jest ustawione np. 29 stopni to dmuchawa która jest ustawiona na maxa wieje z siłą "zdrowej" jednej kreski ew. dwóch. W czym może tkwić problem? Na climatroniku mam błędy 4F7, 4FA, 4b6 i 30b.
Mam nadzieję, że nie jest to zbyt chaotycznie opisane, pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez gofer98 (2015-07-27 18:31:15)
Offline
To szukasz co te bledy oznaczaja, usuwasz usterki i musi banglac... poza tym przy danej temp i jednym nawiewie zawsze bedzie mocniej dmuchalo niz na dwoch typu nogi,tlow albo szyba, nogi...
Offline
" przy danej temp i jednym nawiewie zawsze bedzie mocniej dmuchalo niz na dwoch typu nogi,tlow albo szyba, nogi" no jasne, że tak ale dmucha prawie na zero, nawet jak jest nawiew tylko na twarz i ustawiona wysoka temperatura to bardzo słabnie nawiew, bardzo bardzo prawie do zera, i stało się tak nie wiem kiedy dokładnie bo od dawna nie sprawdzałem ogrzewania w aucie ( bo po co ) ale wcześniej działało normalnie oczywiście nawiew słabł jak się dokładało kolejne nawiewy np na nogi albo szybę ale nie aż tak
Offline
Usun usterki powodujace bledy i sprawdz
Offline
Ok, dzięki za poradę, a co uważasz na temat pilota? Jeżeli bym kupił samą część pilota (tę z guzikami) bez tej drugiej z grotem i miałaby to samo oznaczenie czyli HLO 1jo959753 A to pasowałaby bez problemu? I czy pasowała by część z inną literką na końcu?
Offline
Oj nie wiem ale na moje oko powinno pasic jedno do drugiego,,, ale co z literkami do nie wiem czy to zagra z twoim modulem np... po prostu nie.przerabialem tego to nie chce wprowadzic w blad...
Offline