Golf 4 Klub Polska
Jakbys poszukal na forum to bys znalazl moj temat
Offline
było !!! Ale można zrobić manuala dla innych
Offline
No to Panowie brzeszczot w dłoń i jazda. Jak jest plastik to szybka sprawa, obciąć. Jak metalowa to brzeszczot do metalu i jazda.
I teraz kwestia posiadanego samochodu. W mk3 było trzeba gwintować końcówkę, bo gałka wkręcana.
W mk4 jest gałka wciskana i zaciskana opaską, więc chyba nie ma tutaj żadnej mocnej filozofii, no chyba że czegoś nie wiem
Offline
Jak sciagnies meszek podniesiesz to patrzysz ile masz wolnego "pręta" od lewarka i tyle samo skracasz drazek, jak zalozysz gałke to ma ci zejsc do konca I tyle... jak rozbierzesz i popatrzysz to zakumasz o co chodzi )
Offline
Głównie to efekt wizualny z tego co mi wiadomo. Słyszałem nawet o takiej 'teorii' : szybsze wrzucanie biegów.
Ale jaka w tym prawda, to nie wiem, nie pomogę. Takie rzeczy w internetach czytałem
Offline
mesiu20 napisał:
Po co to wgl robić ?
Pytanie x2,bo też jestem tego ciekawy
Offline
Miedzy plastikiem z galki a takim kolnierzem na dole jest wolna przestrzen samego drazka... przynajmniej u mnie tak bylo... moze u ciebie jest inaczej nie wiem
Offline
Wrzucalem foto do tego tematu chyba
Offline
Hmm z 2-3cm nie pamietam dokladnie
Offline
Właśnie u mnie tez jest podobnie, zmieniałem mieszek przy okazji chciałem chlasnąć troche drążek ale odpuściłem bo drążek jest obudowany plastkiem i na górze jest śrubka na torx.
Offline