Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich to moj pierwszy post od jakiegos czasu nosze sie ze zmiana auta w oko wpadl mi golf 4 2.0 i dolozenie do niego gazu.. od 4 lat mam ibize 110 km asv autko bardzo zwinne ale niestety za male i troche problem z czesciami bo to lift 2000r. ale mniejsza z tym .. Od okolo 5 lat jezdze tylko dieslem i jakos chyba bedzie brakowało mocy niestety;/ zwlaszcza jak patrzylem na nm.. Chciałbym zeby wypowiedzieli sie urzytkownicy tych silnikow czy sa w miare wporzadku? Mam na oku passata od brata 1.9 tdi ajm 115km, ale słyszałem tez ze sa to pierwsze pompowtryski i przegrzewa sie uszczelka pod glowica ,na auto mam przeznaczone okolo 11 tys, i czy pasat czy golf to cenowo wyjdzie to samo z tego co patrzylem, ale niestety sam po sobie wiem ze naprawa diesla kosztuje ,przy benzynie koszty byly by o polowe nizsze.. narazie nie robie az tak duzo km.. Passat wiadomo wiekszy z bardzo bogatym wyposazeniem i wiem co mam,jednak koszty utrzymania bardzo drogie, mam nadzieje ze pomozecie ,pozdrawiam
Offline
Witam mam 2 golfy 100 i 115 ps niby 15 koni wiecej ale duzo lepiej sie zbiera i ciagnie juz od dolu bo ma lepszy moment spala mi ok 9 l bezyny jerzdze krotkie trasy po miescie i do pracy 10km autko z tym silnikiem jest ok ale mozesz poszukac 1,8 150 km mniej pali i ma lepsze osiagi
Offline
Pamietaj,ze pasek to wielowachaczowe alu zawieszenia-obojetnie czy to golas czy wypasiona wersja.Co do ropniaka-było o tym juz pisane bodajże 10 razy na forum-czytaj dokładnie, ja tylko mogę napisać jedno JAK DBASZ TAK MASZ
Zadowolony użytkownik pompowtrysków od czerwca 2012
Offline
Poszukaj nie zmęczonego 1.8T, pali 12l gazu i ma lepsze osiagi niz 2.0 115km, mam i swapuje na 1.8T. Zdecydowałem się na 2.0 ze względu na fajne wyposażenie i zadbany samochód
Offline