Golf 4 Klub Polska
Witam. Chciałem przedstawić Wam swoje autko. Temat będzie swego rodzaju dziennikiem opisującym eksploatację i prace związane z tym autem.
Nie jest to mój pierwszy GOLF. W 2001 roku był GOLF II 1.3 NZ 4-biegi. Zacna maszyna. Wyposażenie zerowe ale za to 7 lat bezawaryjnej jazdy :grin:
Następny w 2007 był GOLF III Variant 1.8 AAM 75KM. Czarny metalic. Z wyposażenia to 4 x Airbag, klima-manual oraz fajne kubełkowe fotele :-) Kolejne 8 lat bezawaryjnej jazdy :bigok:
A o to mój najnowszy nabytek. Mam go od 19.11.2015. To już 14,5 roku z golfem
Marka: Volkswagen
Model: Golf IV Variant
Kraj Pochodzenia : Od 2008r w Polsce
Rok produkcji: 2004
Kolor: LC9Z
Silnik: 1.9 TDI (AXR)
Moc: 74 kW (101 KM)
Przebieg: 300 tyś :bigok:
Wyposażenie: Wersja "OCEAN"
• 4 x Elektryczne szyby
• Elektryczne lusterka + Podgrzewanie
• VW Radio Navigation System MCD + antena dachowa GPS
• Komputer pokładowy - pełen FIS
• Centralny zamek
• Wspomaganie kierownicy
• Immobiliser
• Domykanie szyb z kluczyka
• AIRBAG 2 x kierowca, 2 x pasażer + kurtyny boczne :okej:
• Klima manualna
• Regulacja kierownicy w pionie
• Regulacja wysokości siedzenia kierowcy
• Skrzynia 5-cio biegowa
• ABS
• ESP
• Alarm
Mam na razie tylko zdjęcia z ogłoszenia. Jest ciągle mokro i zimno a mieszkam w bloku więc nie mam go na razie jak odpicować i zrobić jakiejś sesyjki :-(
Nie krzyczcie za te kołpaki, na felgach jest więcej rudej niż czarnego Na prawdę źle to wygląda bez kołpaków Postaram się to ogarnąć przy odrobinie czasu. Czy szczotka na wiertarce + papier ścierny + jakiś lakier w sprayu starczy czy to bez sensu?
Od kupna za dużo rzeczy nie robiłem. W sumie z awarii to czujnik świateł stopu padł, więc go podmieniłem. No i Tylny spryskiwacz już naprawiłem. Ukręcona rurka od dyszy spryskiwacza. Poprzednik próbował naprawić i nie dość że mu się nie udało to źle złożył i w efekcie zalało mi całą klapę z zamkiem włącznie. Na szczęście szybko ogarnąłem temat i jest sucho.
Wymieniłem filtry i zalałem Motula Specific 5W40.
Zalałem Vervy do pełna i cieszę się moim pierwszym TDI. Generalnie całe życie na PB i jak ja się nie zarzekałem że nigdy diesla, że na emeryturze itd..... no i jestem mile zaskoczony. Mimo że to seryjne 240Nm to po przesiadce z 1.8 AAM, cały czas na gębie mam banana
Pozdrawiam.
Offline
LC9Z, to co najlepsze Wnętrze na pozór bardzo zadbane i całkiem przyjemne mimo tylko jednego zdjęcia.
Co do felg stalowych, to proponowałbym czyszczenie proszkowe i malowanie podobnie, efekt dużo lepszy, a koszt nie taki wielki.
Dobry olej zastosowany, to się ceni Oby jak najdłużej służył Tobie diesel! Zawsze taka przesiadka wytwarza konkretne endorfiny
Offline
Super, powodzenia z wszelkimi realizacjami
Offline
Widzę,że na forum pojawia się coraz więcej axr'ów Kołpaki na stalowych kołach mogą być-sam takowe używam lecz Twoje są z "Kauflandu" i to bardziej razi w oczy.Wytargaj tez zestaw głośnomówiący (też taki miałem),bo szpeci wnętrze."Chrzanek" dobrze radzi z kołami-ja też tak zrobiłem u gumiarza.
Offline
kane napisał:
Kołpaki na stalowych kołach mogą być-sam takowe używam lecz Twoje są z "Kauflandu" i to bardziej razi w oczy.
Wiem wiem, przeto błagam o rozgrzeszenie bo na razie dolarów brakuje na takie pierdoły jak kołpaki
kane napisał:
Wytargaj tez zestaw głośnomówiący (też taki miałem),bo szpeci wnętrze.
Czyli to nie do użytku żadnego? Na takim innym forum z różnymi golfami zadałem pytanie czy coś da się z tym zrobić ale widzę że to out. Z tym że dziury chyba zostaną? To jest odkręcane od wewnątrz? Jak się dostać najszybciej?
kane napisał:
"Chrzanek" dobrze radzi z kołami-ja też tak zrobiłem u gumiarza.
Ile taki zabieg kosztuje? Denerwują mnie te kołpaki a felgi są w naprawdę w kiepskim stanie i na tym "kauflandzie" lepiej jest niż bez
Offline
Marcinusik, widzę, że okolice Warszawy więc ceny może podobne, a trochę może droższe. U siebie chłopak mi krzyknął za 16" za czyszczenie i malowanie 250zł za komplet. Czyszczenie proszkowe, potem malowanie i oczywiście na koniec do pieca i wtedy felga na lata
Offline
Jak TDi to zapraszam na lekki program
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
To jest stary zestaw do Nokii,której już niema w produkcji.Obudowa jest z jakiegoś miękkiego mteriału,który rozbroiłem kombinerkami az do metalowego uchwytu/stelaża przymocowanego do kosza za pomocą śruby imbusowej.
Kołpaki to nie są (tanie) pierdy-ja kupiłem nowe z aso po 130 zł/szt.
Za renowacje 4 felg zapłaciłem 250zł.
Offline
@Eizon ile sobie życzysz za podniesienie pojazdu do 130KM ?
Offline
Eizon napisał:
Jak TDi to zapraszam na lekki program
Powiem Ci Dawid ( O ile możemy być po imieniu, Marcin jestem ) że o Tobie i twoim warsztacie to już nieraz myślałem. Jesteś specjalistą od TDI PD (i pewnie nie tylko) i to cenię. Nie wiem do końca jaki jest zakres twoich usług i czy tylko zajmujesz się modami? Na przykład rozrząd u ciebie można zrobić? Jeśli tak to daj znać jaki koszt części z robocizną i częściami może nie z najwyższej półki ale też nie byle co Daleko do Ciebie nie mam, a że rzadko po za miasto śmigam to i z chęcią VGT przewietrzę i rozruszam Nie dawno mam to autko i fajnie by było aby ktoś obeznany obejrzał i powiedział co, gdzie cieknie i co warto zrobić zaraz a na co poczekać, oczywiście nie za darmo. Wiedzę trzeba cenić No i jak już piszesz to ile bez zmieniania gratów można bezpiecznie podnieść samym programem i jakie koszty. Pozdrawiam.
kane napisał:
Kołpaki to nie są (tanie) pierdy-ja kupiłem nowe z aso po 130 zł/szt
Źle się wyraziłem. Chodzi mi o to że zamiast na kołpaki wolę odłożyć kasę na renowację stali aby mieć na zimę. Z tym że teraz to po ptakach bo auto na co dzień potrzebne a przecież koła trzeba zdjąć, opony zdjąć i 5 minut to nie będzie trwało...... więc na "kaufladn" jestem skazany na tą chwilę
Na lato mam awaryjnie drugi komplet 15" 195/65 bo dostałem z autem ale pewnie pójdzie na aukcję. na pewno będzie alu ale jako że dużo po Wawie jeżdżę i często pod krawężniki podjeżdżam to maks jakieś ładne 16 cali będzie z szerszą oponką.
kane napisał:
To jest stary zestaw do Nokii,której już niema w produkcji.Obudowa jest z jakiegoś miękkiego mteriału,który rozbroiłem kombinerkami az do metalowego uchwytu/stelaża przymocowanego do kosza za pomocą śruby imbusowej
Czyli udało ci się to usunąć bez zdejmowania plastików, schowka itd.?
Ostatnio edytowany przez Marcinusik (2015-12-13 01:02:44)
Offline
Tak-udało mi się to bez demontażu 1/2 kokpitu, schowka (który był ścigany jak wymieniłem jej klapę na nowa oraz jak każdorazowo co 2 lata jadę na pełny serwis klimy do aso vw).
Offline
W temacie felg to niedawno kupowałem komplet oryginalnych felg stalowych na zimę w świetnym stanie za 250 zł do tego komplet oryginalnych kołpaków za 40 zł w dobrym stanie (wymagały jedynie delikatnej polerki pastą). Więc może zamiast renowacji starych po prostu wymiana na inne.
Offline
Właśnie też natrafiłem wczoraj na podobną aukcję za 260zł 4 ori felgi 15" w dobrym stanie. Z tym że to 260zł + 60zł przekładka opon za zabieg niezbyt pierwszej potrzeby. Na razie wolę mieć troszkę wolnych PLN w razie jak wyjdzie coś niespodziewanego mechanicznie.
Mam też kierownicę którą trzeba obszyć jakąś skórką bo ten ori materiał z lewej strony mocno wytarty jest (wiadomo, zimny łokieć, jedna ręka na kierze )
A i mieszek mam popękany, myślę że coś takiego wystarczy http://allegro.pl/vw-golf-4-iv-mieszek- … 37961.html Czy to dziadostwo???
Offline
Co można sądzić/uważać po "skórzanym" mieszku za 12,50??
Offline
Kup w ASO za 250zl ;D,a tak na poważnie oddaj do tapicera samochodowego i będziesz miał igiełke ;D
Offline
Dadziu napisał:
Kup w ASO za 250zl ;D ...
Trochę za dużo podałeś za 1J0 711 113 FEU bo mnie to kosztowało 210zł lecz to było 21.09.2013
Offline
kane napisał:
Co można sądzić/uważać po "skórzanym" mieszku za 12,50??
Dadziu napisał:
Kup w ASO za 250zl ;D,a tak na poważnie oddaj do tapicera samochodowego i będziesz miał igiełke ;D
kane napisał:
Trochę za dużo podałeś za 1J0 711 113 FEU bo mnie to kosztowało 210zł lecz to było 21.09.2013
Relativy napisał:
Skąd wy te ceny wzieliście. Jak kupowałem ori gałkę z mieszkiem(skóra) w aso coś w okolicach 120zł. (audi S-line)
Ha ha panowie to był taki żarcik z mojej strony, posortowałem po cenie i wkleiłem najtańszy jaki był na alledrogo
Jak będę obszywał kierownicę to od razu zrobię u tego samego tapicera i z tej samej skóry mieszek żeby pasował.
Kierownicę chcę jakoś tak mieć obszytą. Góra i dół gładko, bok perforowana. A mieszek na gładko. Nici pewnie czarne, albo może srebrne co by do fotelików pasowały. zobaczy się.
Jakoś tak:
Ostatnio edytowany przez Marcinusik (2015-12-14 20:15:14)
Offline
Relativy napisał:
Skąd wy te ceny wzieliście. Jak kupowałem ori gałkę z mieszkiem(skóra) w aso coś w okolicach 120zł. (audi S-line)
Wysłać Tobie na PW fotę faktury z aso?? Ja więcej włożyłem we wnętrze golfa niż aktualna cena Waszych (nie wszystkich) golfów.
Offline
Nitki srebrne będą lepiej pasować przy twojej tapicerce.
Kiere zanim obszyjesz zmień na trójramienną, dużo lepiej będzie się to prezentować.
Zobacz temat z moim golfem, mam obszytą kiere tak jak ty byś chciał, to będziesz mieć jakiś pogląd na to.
Offline
Spokojnie panowie, nie zaglądajmy sobie do portfeli. Każdy pakuje w swoje autko tyle na ile może sobie pozwolić
Relativy napisał:
Kiere zanim obszyjesz zmień na trójramienną, dużo lepiej będzie się to prezentować.
Wierz lub nie ale mi się podoba czteroramienna bardziej niż trójramienna Kwestia gustu, a tu wiadomo, nie dyskutuje się. Chociaż zauważyłem że jest taki trend na trójramienne.
Offline
Zdecydowanie czteroramienna, jest śliczna, pisząc krótko
Offline
Marcinusik napisał:
Spokojnie panowie ...
Ja jeszcze jestem spokojny nawet obiecałem jednemu z modów,ze nie dam się już więcej sprowokować (po ostaniej akcji z narcyzem).
Jak dla mnie kiera to bezapelacyjnie 3-ramienna i tylko taka.
Offline
kane - bez urazy,ale denerwują mnie wypowiedzi typu: "bo ja mam ori,a pokaże Ci fakturę itd. itd." ,dobrze że Cię kolego stać ,ale znowu bez przesady z tymi tekstami,bo tu jak wiadomo każdy stara się dbać o swój samochód na tyle na ile go stać.
Autorowi tematu życzę powodzenia w modach!!
Offline
Ja tam też wolę trójramienną i będę wymieniał w niedługim czasie na pewno Co do felg, jeżeli masz swoje sprawdzone, proste, nienaprawiane
itd. to lepiej wziąć i odnowić, niż kupić kota w worku, bo możesz ładne piękne kupić, a krzywe fest
Offline
Zadbane wnętrze to mi się podoba,czyściutko itd. . Najbardziej co mnie cieszy to to,że na forum zaczyna się pojawiać coraz więcej samochodów z silnikiem AXR
Offline
Chrzanek napisał:
to lepiej wziąć i odnowić, niż kupić kota w worku, bo możesz ładne piękne kupić, a krzywe fest
Masz rację. Szczególnie że te na których teraz mam zimówki prostowałem i czyściłem u wulkanizatora podczas zmiany opon. Jednak myślę że nie będę tego robił teraz w zimę tylko przygotuje je na kolejny sezon zimowy.
Do wiosny muszę ogarnąć jakiś zestaw alu + opona które coś tam wizualnie poprawią wygląd ale niestety nie może być nisko itd. W pracy często muszę się pakować w Warszawie w jakieś podwórka, masa krawężników itp. Nie może być nisko samochód i niski profil opony bo szybko się zniszczy. Muszę pójść na kompromis niestety.
kane Co do tego adaptera od Nokii mówisz że po prostu to rozwalić od zewnątrz aby dostać się do bebechów i da się odkręcić? Duża dziura zostaje? Czym ją zamaskowałeś?
Offline
a ja moje felgi trysnąłem barankiem do konserwacji.położyłem 2 warstwy i jak na razie jest ok.czarne jak smoła,niech jeden sezon wytrzyma koszt 25 pln a jak ktoś chce to wiem że koło Węgrowa piaskują za 140 kpl ale nie wiem jak z jakością.
Offline
xXKrystianXx napisał:
kane - bez urazy,ale denerwują mnie wypowiedzi typu: "bo ja mam ...
Sorki,że milczałem ale obecnie pracuje 12/12 i dopiero teraz mam chwilę-wiec do rzeczy:
Po 1-żyjemy (podobno) w DEMOKRATYCZNYM kraju-czyli wolność słowa mówionego bądź pisanego-nikogo w nim nie obrażam.
Po 2-NIKT nie ZMUSZA Ciebie do ich czytania.
Po 3-w Twoim tekście czuje dużą nutę zazdrości/zawiści młodego człowieka,że ktoś może coś lepiej.
Zamiast klikać od rzeczy pokaż,że masz męskość większą niż swoje aspiracje/ego-kup "coś" NOWEGO do golfa za cenę powyżej 1000zł (bo żarówki LED lub używane bebechy z angielskich rozbitków to nie mody) i pokaż na forum lub PW a wtedy uznam takową Twoją wypowiedz za podstawną i napiszę to na forum.
Bez urazy-Kaz
Offline
Chłopaki proszę.......... pogadajcie na prv lub załóżcie temat na takie rzeczy Nie lubię takich kłótni To nie piaskownica
Ja na przykład nie sram kasą a na dodatek rodzinka 2+2 i jeszcze dwa koty , więc mam na kogo wydawać. Tym bardziej cieszy mnie każda pierdołka którą sobie sprawię do auta. Jednak też nie lubię tandety więc wolę dozbierać na coś porządniejszego stąd moje mody, dopóki w portfelu pusto będą szły opornie. Druga sprawa że nie mam garażu więc coś więcej zacznę dłubać przy aucie jak będzie odpowiednia aura
kane Dwa posty wyżej...daj znać żebym nie urwał czegoś razem z deską rozdzielczą
I proszę nie prowadźcie tej dyskusji tutaj oki
Offline
Tak jak pisałem wyżej-ten uchwyt jest przymocowany do kokpitu na metalowym stelażu/wsporniku i aby się do niego dostać to rozwaliłem cały uchwyt-on jest z jakiejś pianki (braki mi określenia na ten "materiał" ).Następnie torx nie pamiętam jaki (czerwiec 2012 to był) i odkręciłem to ustrojstwo.
Offline
Nie zazdrości ,nie wiem czego tu zazdrościć ,twoja kasa twoja sprawa. A o co pije w tej chwili o to : "Wysłać Tobie na PW fotę faktury z aso?? Ja więcej włożyłem we wnętrze golfa niż aktualna cena Waszych (nie wszystkich) golfów." Raczej takie teksty nie powinny mieć tu miejsca,cwaniactwo- tak to mogę nazwać...
"Zamiast klikać od rzeczy pokaż,że masz męskość większą niż swoje aspiracje/ego-kup "coś" NOWEGO do golfa za cenę powyżej 1000zł (bo żarówki LED lub używane bebechy z angielskich rozbitków to nie mody) i pokaż na forum lub PW a wtedy uznam takową Twoją wypowiedz za podstawną i napiszę to na forum."
Tobie człowieku nie muszę nic udowadniać wrzuć na luz, bo koledze zrobimy śmietnik z tematu kłócąc się
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2015-12-15 20:16:33)
Offline
xXKrystianXx Prosiłem aby nie prowadzić tej dyskusji w moim wątku.......
kaneDzięki za odpowiedź.
Wróćmy do tematu, czyli co zrobić aby ten zwykły czarny variat wyglądał lepiej
Wiem już że na pierwszy ogień pójdzie skóra na kierownicę i przy okazji wymiana mieszka.
Jednak czas już szukać kasy i okazji na zmianę felunku na wiosnę. Tak jak pisałem myślę o 16" w srebrnym kolorku i do tego jakaś oponka ale to już wy musicie doradzić. Samochód nie będzie szedł w dół niestety, więc weźcie to pod uwagę w propozycjach
Offline
Proponuje BBS RS 771, ładne koło
Offline
Proszę zachować rozwagę i trzymać się regulaminu. Temat "Mój Golf" jest o aucie autora i zbędne są po za tym głównym tematem dyskusje.
Inaczej będę zmuszony przestać być miłym i niestety zadziałać w tym przypadku. Proszę o odpowiednie zachowanie koledzy po fachu..
Każda kolejna odpowiedź na ten post nie związana z autem kolegi Marcinusik, będzie usuwana, a autor zostanie upomniany.
Więc kane oraz xXKrystianXx, proszę się dostosować do powyższego tekstu.
A wracając do TEMATU. Ja bym Tobie polecił standardowe oryginalne felgi od VW. Takie, które często występują w mk4.
Są może nie jakieś super wyróżniające się, ale nie ma takiej potrzeby Poszukaj w google i zobaczysz.
Bo fajne są jeszcze ori VW, ale 17" między innymi: SantaMonica oraz LongBeach.
Offline
Piękne te SantaMonica ale na taką 17 to jaką oponę żeby profil w miarę ją chronił? Da się jakieś 215/55/17 wcisnąć żeby nadkole nie obcierało przy mocniej zapakowanym samochodzie? Kurcze serce by chciało 17 ale rozum podpowiada 16"
Offline
Powiem tak kupisz 17 ,zaraz będziesz chciał 18 (to taka choroba). Przy 17 będzie koza,a że nie planujesz obniżać auta to tylko 16. Sprawdź tą felge co Ci podalem,wiekszosci sie podoba bo to ori.
Offline
Zdemontowałem ten adapter do Nokii. Zabrałem się do niego tak jak kane opowiedział. Wziąłem boczne cęgi i zacząłem się rozprawiać z tym dziadostwem. Jak już połowę pociąłem i juz prawie dostałem się do tych imbusów to adapter sam zszedł.... Okazało się że nie trzeba było ciąć. Wytarczyło go mocniej szarpnąć i zszedłby. Trudno i tak pewnie nikomu by się przydał. Potem odkręciłem tylko takie małe mocowanie i zostało to........
Jakieś pomysły? Co z tym zrobić? Czym zakryć itp?
Offline
Jeszcze jakiś czas temu skompletowalem sobie taki zestaw Nokii kompletny ale się plany zmieniły
Co do kierownicy każdy ma gust ja obecnie zakupiłem kiere 3 rammienna ale z Golfa II z naba bez zbędnych poduszek chyba mam schowek bez dziur to bym Ci podesłał zobaczę w piątek jego stan
Offline
Ja "to coś" miałem w innym miejscu (bliżej kosza od CD/klimy) i jak odkręciłem 2 śruby nie pozostały żadne ślady.To u Ciebie to jest bok schowka-nie da rady tego samego "paska" wymienić (gdyby tak było to dawno bym zmienił na nowe).Poszukaj schowka na szrocie, jakiejś aukcji, kogoś z forum.
Offline
Czy jeśli słyszę takie lekkie terkotanie na luzie bez wciśniętego pedału sprzęgła, a po wciśnięciu pedału sprzęgła jest cisza (tylko pompki słychać ) to to łożysko oporowe? Czy coś innego wchodzi w grę?
Pytam bo do tej pory było to nieznaczne ale dziś rano na chwilkę zaterkotało jakby troszkę głośniej.
I jaki koszt wymiany takiego łożyska. Sprzęgło jest OK, dwumas też raczej więc pewnie trzeba ściągnąć skrzynię dla wymiany samego łożyska Nie mam teraz funduszy na robienie sprzęgła i dwumasu
Offline
Łożysko oporowe, wymieniasz dopiero przy wymianie dmumasu.
Offline
No a jak dwumas długo wytrzyma to to łożysko się rozleci w końcu
Czyli nie ma innej możliwości przy tych objawach na 100% łożysko?
Pedał sprzęgła chodzi tak jak chodził, przyspiesza normalnie, sprzęgło się nie ślizga (na 4 wciskam gaz do oporu przy małych obrotach i przyspiesza, oczywiście robiłem tak tylko dla sprawdzenia ) Podczas jazdy nic nie hałasuje. Tylko na postoju na luzie słychać leciutkie rytmiczne popukiwanie, cichutko ale po wciśnięciu sprzęgła słychać różnicę i jest totalna cisza.
Brrrr Najgorzej że jestem spłukany przed świętami i jakieś poważniejsze naprawy będę mógł dopiero w lutym wykonać, mam nadzieję że nie padnie w między czasie coś mocniej.
Offline
To teraz dobrze pomyśl,łożysko oporowe ok.200zl a za wymianę Cię skasuja jak przy wymianie sprzęgła,jeszcze jak Ci dwumas siadzie kiedyś to wywalisz kasę podwójnie. Jesteś przewrażliwiony i tyle Coś Ci stuknie,coś zaszeleści i odrazu do mechanika. Bardzo dobrze Cie rozumiem.Samochód przy -20*C wydaje różne dźwięki,nieraz się idzie wystraszyć. Narazie chyba wiosna idzie ,bo się nie zanosi na ujemne temperatury...
Offline
napisał:
xXKrystianXxJesteś przewrażliwiony i tyle
Możliwe Lubię jak w aucie wszystko gra i buczy. I jak najbardziej rozumiem że wymiana samego łożyska jest nieekonomiczna. Po prostu martwię się że łożysko się rozleci prędzej niż sprzęgło i dwumas. Ale to wtedy może będę miał kasę i zrobię komplet. Na razie jeżdżę i trzymam kciuki
A dziś i wczoraj gdzieś na parkingu jakieś ćwoki w świątecznym szale zrobiły mi dwa mody Mam nadzieję że prezentów nie dostaną
To na drzwiach mało widoczne ale na zderzaku to troszkę przesadzili
Trzeba będzie wziąć pędzelek......... Albo może wlepa forumowa na zderzak poleci.
Offline
Co to jest ? Porysowane ,czy jak ? Kup w kolorze lakier (w takim opakowaniu jak lakiery do paznokci). Ja jak widzę jakąś dziurę,czy odprysk odrazu lakieruje,bo pozostawione na dłuższy czas to wiadomo,na około tego robią się purchle .
Offline
To z lewej to drzwi tylne prawe, wgniotka z zarysowanym lakierem. A z prawej to tylny zderzak. Ktoś nie umiał wyjechać i uderzył w zderzak aż metalowe mocowanie się odgniotło i lakier pokruszył
W takich punktach gdzie dorabiają lakiery kupię coś takiego co napisałeś? Taki mały pojemniczek LC9Z? Dobry pomysł. A dajesz na to też klar czy tylko tuszujesz odpryski tym lakierem?
Offline
Tuszuje tylko odpryski tym i tyle(ja tak robię i nic się nie dzieje z tym. Możesz bezbarwny również taki kupić. W motoryzacyjnym to kupowałem(również mam LC9Z) było na półce jak i inne kody lakierów. Tam gdzie mieszają lakiery to Ci zrobią w sprayu, tylko koszt już większy a za ten mały to dałem ok. 10zł
Ludzie teraz nie patrzą jak jadą ani jak idą byle coś kupić -->> magia świąt a ty kierowco miej oczy dookoła głowy
Offline
Szlak by ich trafił, żeby im łapy powykręcało
Offline
din2pin napisał:
Szlak by ich trafił, żeby im łapy powykręcało
Amen
To co mi zrobili na drzwiach to coś takiego jak na tym filmiku więc jak będę miał troszkę czasu to poszukam takiego magika i mi wyciągnie https://www.youtube.com/watch?v=um07Uxho73s
A na zderzak to tak jak Krystian polecił zaprawka lakierem i pędzelkiem.
Ostatnio edytowany przez Marcinusik (2015-12-20 00:55:16)
Offline
xXKrystianXx ja też miałem AXR i teraz też kupiłem AXR tylko w troszkę gorszym stanie ale to sie poprawi z czasem
Offline
kitka1991 napisał:
xXKrystianXx ja też miałem AXR i teraz też kupiłem AXR tylko w troszkę gorszym stanie ale to sie poprawi z czasem
To co było z tamtym AXRem Z tego co obserwuje na forum od jakiegoś czasu jest to,że coraz więcej silników o tym oznaczeniu się pojawia
Offline
Marcinusik napisał:
din2pin napisał:
Szlak by ich trafił, żeby im łapy powykręcało
Amen
To co mi zrobili na drzwiach to coś takiego jak na tym filmiku więc jak będę miał troszkę czasu to poszukam takiego magika i mi wyciągnie https://www.youtube.com/watch?v=um07Uxho73s
A na zderzak to tak jak Krystian polecił zaprawka lakierem i pędzelkiem.
Patent z klejem z filmu jest fantastyczny !
Na plastiki podobno można polać wrzątek, i od drugiej strony prostować.
Offline
din2pin napisał:
Na plastiki podobno można polać wrzątek, i od drugiej strony prostować.
Offline
xXKrystianXx napisał:
kitka1991 napisał:
xXKrystianXx ja też miałem AXR i teraz też kupiłem AXR tylko w troszkę gorszym stanie ale to sie poprawi z czasem
To co było z tamtym AXRem Z tego co obserwuje na forum od jakiegoś czasu jest to,że coraz więcej silników o tym oznaczeniu się pojawia
Czarnego ARXa z 2003r sprzedałem szwagrowi (śmiga nim cały czas), a ja kupiłem Granatowy (czy coś takiego) z 2002r pochwale się nim na forum jak już będę go miał u siebie
Offline
Szwagrowi sprzedałeś dobre auto ,a kupiłeś w gorszym stanie Nie ogarniam Chyba,że wyposażenie inne
Offline
Tak to w życiu bywa, sprzedałem i żałuje, a wyposażenie takie samo miedzy czasie miałem e60 które mi ukradli więc powróciłem do golfa (szwagier już nie chciał odsprzedać
Offline
Wiadomo kto ukradł? Coś odzyskałeś kasy czy wszystko poszło?
Takim to ręce poucinać i powiesić na latarni...
Offline
kubol1990 napisał:
Wiadomo kto ukradł? Coś odzyskałeś kasy czy wszystko poszło?
Takim to ręce poucinać i powiesić na latarni...
Mało powiedziane: ja to bym im wszystko odebrał i zostawił bez hajsu Najlepszy sposób na cwaniaków,do biedaka już nikt się nie odezwie, więc już nic nie skroi
Offline
To co mam na zderzaku to nie do zrobienia tym wrzątkiem. To nie wgniecenie tylko wypukłość. Odgnieciony jest metalowy element mocowania zderzaka. Więc tylko to zatuszuję żeby tych białych spękań nie było widać
Jeszcze zapytam bo ktoś mi już chyba mówił ale nie jestem pewien. To jest ori z tą taką gumowana powłoką? http://www.getem.pl/sklep/towar.230.dek … 7g1qa.html Chodzi mi o to czy kolorystycznie będzie pasować. Te pionowe listwy i zaślepkę na górze ( nie mam cup holdera) mam w dobrym stanie, zero rys. Ale przy pokrętłach sieczka. Jeszcze zaślepka złącza diagnostycznego, ale w getem mają srebrną tylko.
To też ori? http://www.getem.pl/sklep/towar.1518.kl … 1ea94.html Te ceny troszkę niskie i boję się że to zwykły plastik. Kupował ktoś tam te elementy? w sumie zapytam się u nich ale może wiecie?
Ostatnio edytowany przez Marcinusik (2015-12-20 19:44:58)
Offline