Golf 4 Klub Polska
Witam mam silnik 1.9 TDI 90 koni oznaczenie AGR ale pękła mi głowica i chcę wymienić cały silnik najlepiej na 110 koni z czym wiąże się taka przekładka co musiałbym przerobić
zależy mi na szybkiej odpowiedzi
za odpowiedzi dziękuje
Ostatnio edytowany przez mateusz1022 (2011-12-18 15:24:27)
Offline
kolega przegina , bo to zadna przekładka bo z 1,9 tdi z VP montujesz znow tdi vp jedynie z innym turbo i z natryskiem oleju na denko tłoka i bodajze z innymi panewkami .... no i wtryski
ale prawde mówiąc , to nadal ten sam silnik , 110 od 90 różni się jedynie osprzętem. który i tak musisz kupić ...
albo chociaz robic program , kolejne koszty . taki swap w praktyce nazywamy głupotą ... bo czy nie prosciej odrazu założyć 1,9 tdi PD 150 koni + program ?
a jeszcze prosciej , wymienić głowice lub ta zespawać bo są ludzie tym się trudniący ... następnie pogoń swojego AGR i kup golfa z mocniejszym silnikiem ...
chyba że masz zamiar kupować turbine ze zmienna geometria , nowe wtryski itd...
sam mam obecnie podobny problem dlatego cięzko cokolwiek powiedzieć
ale najprosciej odpowiem ze przerabiac nie musisz nic , ale powinieneś przerobić wszystko . bo inaczej z 110 zrobisz 90 i wsadzisz ją zamiast 90 i nie koniecznie będzie CI tak 110 pracować idealnie
Ostatnio edytowany przez x50sr (2011-12-18 18:21:41)
Offline
wiem użyłem złego słowa
ale chce kupić rozbitego golfa do 4-5 tys z całym silnikiem i mieć od razu części najlepiej z silnikiem 110 konnym i chce wiedzieć czy trzeba by było przerabiać instalację czy coś
Ostatnio edytowany przez mateusz1022 (2011-12-18 18:26:17)
Offline
aaaa to generalnie to samo co u mnie , a za ile u CIebie bity tdi ???
jesli masz drugiego po strzale pracy masz generalnie 0 , bo nic nie przerabiasz , jak cos nie smiga przekładasz całość
ja sie sam łamie jak postąpić , wkleje swoj link http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=1666
Ostatnio edytowany przez x50sr (2011-12-18 18:55:58)
Offline
no ale jeśli kupię jakiegoś 110 konnego to do mojego podejdzie ten silnik bez żadnego przerabiania?
Offline
przełożysz jedynie jeszcze kolektory , wtryski i kompa i możesz śmigać , podejsc musi bo oba silniki były montowane w mk4
można powiedzięc , swap plung&play
ale znajac życie , znajdą się jakies problemy , ale dasz sobie rade
Ostatnio edytowany przez x50sr (2011-12-18 19:08:05)
Offline
dzięki za odpowiedź , to chyba będzie najlepsza opcja kupić po jakimś strzale z całym silnikiem
Offline
ALE SILNIK MUSISZ SPRAWDZIC , CISNIENIE SPREZANIA , SPALINY , CISNIENIE OLEJU , OSŁUCHAĆ STETOSKOPEM I ZDJAC MISKE OLEJOWĄ I ZOBACZYC PANEWKI . BO NIESTETY PODCZAS WYPADKU NAPRĘŻENIA NAWET SILNIK POTRAFIA USZKODZIĆ
Offline
dzięki na informację
Offline