Golf 4 Klub Polska
Cześć wszystkim już chwilkę jestem na forum więc postanowiłem pochwalić się swoim autkiem Jestem Wojtek i pochodzę z Podkarpacia, a więc do rzeczy:
DANE
Model: Golf IV
Silnik: 1.9 TDI AXR
Rok produkcji: 2003
Skrzynia: 6 biegowa
Moc: 74KW = 101 KM
Liczba drzwi: 5
Rodzaj paliwa: ON
WYPOSAŻENIE
- Climatronic
- ABS
- ESP
- Immobilieser
- 4 el. Szyby
- El. Lusterka
- Welurowa tapicerka
- Podgrzewane lusterka
- Składana tylna kanapa
- Wycieraczki z regulowanym cyklem pracy
- Wspomaganie kierownicy
- Centralny zamek z alarmem i blokadą
¬- Domykanie szyb z kluczyka
- Regulacja wysokości siedzeń pasażer i kierowca
- Regulacja kierownicy
- Regulacja świateł
- Regulacja oparcia na odcinku lędźwiowym
- Uchwyty na kubki przód i tył
- Poduszka powietrzna kierowcy, pasażera oraz boczne poduszki w fotelach
- Trójramienna kierownica obszyta pikowaną skórą
- Skórzane wykończenie dźwigni hamulca ręcznego
- Aluminiowe ringi na zegarach
- Komputer pokładowy MFA (1/2 FIS)
- 2 kluczyki typu „scyzoryk”
- Przedni grill w kolorze nadwozia
- Listwy zewnętrzne w kolorze nadwozia
- Aluminiowe dekory (popielniczka, uchwyt na napoje, panel klimatyzacji, uchwyty w
drzwiach, regulacja lusterek)
- Srebrna listwa progowa z napisem Pacific
- Skórzana gałka zmiany biegów
- Kubełkowe fotele
- Felgi aluminiowe Router 66 z oponami 205/55/R16
Auto kupiłem w sierpniu 2014 roku i chce go utrzymać możliwie w oryginalnym stanie bez bajeranckim modów typu Ledy, gwint, przyciemnianie szyb itd. Od tej pory wymieniałem:
- Kompletny rozrząd rolki INA, pasek Contitech, pompa wody Hepu
- Olej Castrol Edge 5W – 40
- Filtr oleju, paliwa, powietrza, kabinowy
- Serwis klimatyzacji
- Nowe opony zimowe
- Felgi stalowe na sezon zimowy
- Napinacza paska alternatora
- Akumulator Centra futura CA770 77AH/760A
- Pompa wspomagania (stara ciekła)
- Płyn wspomagania
- Płyn chłodniczy G12
- Termostat
- Radio
- Przepustnica
- Klaksony
- Przepływomierz
- Olej skrzyni biegów
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Ostatnio edytowany przez tyski1 (2016-03-08 20:20:26)
Offline
Bardzo ładny blizniak mojego czarucha (od kiedy axr miał 6 biegów?? ).Ile dałes za przepustnicę-ory czy zamiennik? W aso to koszt 1550zł.
a za to "i chce go utrzymać możliwie w oryginalnym stanie bez bajeranckim modów typu Ledy, gwint, przyciemnianie szyb itd." masz u mnie dużego
Tez mam tylne światła "pacific"
Offline
Za przepustnice (używaną) zapłaciłem 500 zł. Tzn. że to nie jest AXR?? Wydaje mi się że kiedyś czytałem o tym że mają 6 biegów no chyba że nie...
Offline
Tylko te jednostki mają 6 biegów:AJM, AUY, ASZ, ARL.Popatrz sie na swoją wlepe AXR 5-G.Wiec albo ktos wymieniał skrzynie albo gałka zmiany biegów jest od mocniejszej jednostki.
Jeżdząc autkiem wbijasz 6-masz taką możliwość??
Ostatnio edytowany przez kane (2015-07-26 21:36:36)
Offline
fajny oryginał dobrze wyposażony pozazdrościć zrób tylko coś z kierownicą i jest fajnie
Offline
Bardzo ładne autko i super doposażone Życzę bezawaryjności i szerokości!
Offline
Panowie jest sposób aby poznać czy dwumasa była wymieniana w moim aucie?? A jeżeli tak to czy jest sztywne koło czy nie??
Offline
Jak ruszal to dodaj wiecej gazu na 1/2 biegu i wrzuc od razu 5 bieg, jesli nie bedzie Ci telepac buda jak starym ursusem - dwumas jest ok. Moim zdaniem nie wymieniaj na jednomasa, szkoda tracic komfort ( wieksze drgania wyczuwalne itp ). Podbijam do pytania Kana'e , wrzucasz 6 bieg ?
Offline
Tak wrzucam 6 bieg ktoś wymienił na 6 biegowa ciekawe po co...?
"Jak ruszal to dodaj wiecej gazu na 1/2 biegu i wrzuc od razu 5 bieg, jesli nie bedzie Ci telepac buda jak starym ursusem - dwumas jest ok"
Tylko mi nie chodzi o to żeby sprawdzić czy jest ok tylko czy był wymieniany?
Offline
Prawdopodobnie bez rozbierania sprzęgła (oblukania jego stanu technicznego) tego sie niedowiesz-na obudowie niebedzie daty produkcji.
Offline
Półki co ani przy gaszeniu nic nie słychać ani też jak wrzucę od razu z 2 biegu na 5 też praktycznie w ogóle nie telepie więc chyba nie mam się co martwić o dwumas na razie
Panowie, a jak sądzicie czy jeżeli mam skrzynie 6 a powinna być 5 to nie wpłynie to na żywotność innych podzespołów?? Chodzi mi o to czy nic się nie będzie działo jeżeli będę jeździł na 6 biegu gdzie w ogóle nie powinno go tam być
Offline
Trochę dużo (chociaż co niektorzy będąc nawet skórowani żywcem napiszą że ich autko nie łyknie ani grama oliwy )-wszystko zależy od stylu jazdy, specyfikacji oliwy oraz jej marki.Sprawdz czy/ile jest jej w odmie.
Offline
Kane, mój styl jazdy raczej nazwał bym spokojny nie jeżdżę tak jak niektórzy od świateł do świateł "cała naprzód, cała wstecz" Olej leje 5W-40 w zeszłym roku był to castrol edge w tym roku zmieniłem na dura blend tez 5w-40. Zdejmując gumowy wąż który idzie do przepustnicy trochę jest w nim oleju tzn. wygląda to tak że wszystko jest nim ochlapane a i w tym rowku na początku też zawsze troszkę stoi aczkolwiek nie jest to jakaś straszna duża ilość.
Offline
W przepustnicy/zaworze egr zawsze będzie minimalny film oleju.Dlaczego do swojego silnika PD lejesz olej półsyntetyczny-ma być pełen syntetyk.
Offline
Może i tak, ale ten olej też spełnia specyfikacje VW która jest wymagana... Kane, a gdybym tak przy następnej wymianie wlał pełen syntetyk to dla silnika nie będzie złe?? Nie zaszkodzi to w jakikolwiek sposób??
Offline
W zasadzie to niepowinno sie cokolwiek stac po przejściu na pelen syntetyk-turbina będzie miała lzej/lepsze smarowanie,ewentualnie na początku częściej kontroluj poziom/stan oleju na bagnecie.Dziwi mnie tylko oznaczenie tego oleju "5W40" jak do syntetyku
Offline
http://www.autosalwator.pl/article,1,9.html czytaj lekturkę
Offline
Lektura przeczytana Swoją drogą to ciekawa (jak masz jeszcze jakieś ciekawostki to dawaj,lubię to! Kane pytasz wyżej czemu leje olej półsyntetyczne ale przecież napisałem że mam 5W-40 a to jest full syntetic Chyba coś źle zrozumiałem
Offline
http://www.valvolineeurope.com/polish/p … ablend/cid(1841)/durablend_diesel_5w-40 lub ja ccoś źle czytam/rozumuje
Ostatnio edytowany przez kane (2015-10-09 15:37:32)
Offline