Golf 4 Klub Polska
Spuszczaj go spuszczaj bo narazie wygląda jak by był tylko na springach, no ale jest i tak elegancko, rolki ładnie się prezentują Co do tych rolek to mam podobne, tylko ja mam ORI VW Borbety, a to są jakie, bo szprzychy mamy bardzo podobne, strasznie Powo.
Offline
Felgi są modelem identyfikującym się oznaczeniem RS.
Wiadomo, że na razie wygląda ja kooza, ale wszystko z czasem
Myślę, że w przyszłym tygodniu będę działał z glebą i jakoś to wszystko się spasuje
Dziś byłem na 3 szrotach u siebie w okolicy. Nigdzie nie mają osłony na akumulator.
Będę musiał zamówić przez allegro
Offline
Na allegro jak zamówisz to Tobie wyślą zaraz jakąś połamaną tą obudowę i będzie lipa
A na grupie nie ma nikt na sprzedanie? Czasem się trafiają
PS. Ładnie się prezentuje te Twoje autko na ulicy. Duża odskocznia od wszystkich golfów w Ostrołęce.
Jest czego pozazdrościć! Tylko silnik by się przydał większy, albo chociaż moc
Offline
Wiem, biorę taką sytuację pod uwagę, ale z jednej strony allegro jest bezpieczniejsze od olx
Oczywiście zakup na allegro to ostateczność, już napisałem do kolegi z forum, czy nie ma u siebie na szrocie takiego gadżetu
A dzięki za miłe słówka Będzie się lepiej prezentował, tylko musi pójść w dół jeszcze, na razie nie mam na to czasu
W kwestii silnika i mocy nie będę się wypowiadał, bo sprawa jest wiadoma Kiedyś pomyśli się o czymś innym, a teraz trzeba cieszyć się z tego co się ma. Sam egzemplarz mi się trafił elegancki Dobrze zadbany, więc szkoda było by go zaniedbać
Offline
Takie to rzeczy czekają na montaż. Jak tylko znajdziemy czas to montujemy
A ten zestawik został konkretnie i dokładnie umyty. Zakonserwowany, wyczyszczony, spakowany i schowany!
Oby musiał zostać wyciągnięty jak najpóźniej!
W kwestii nowych opon i wrażeń z jazdy:
Opony bardzo cichutkie! Jak na razie jechałem max 130 km/h, bo nie było więcej miejsca.
Przy takiej prędkości wręcz bajka. Samochód aż normalnie płynie po asfalcie
Felgi ładnie się prezentują, samochód jakoś za specjalnie więcej nie pali. Na pewno trochę więcej, ale co tam!
Z braku czasu, cały czas kooooza no ale nic, przyjdzie czas na wszystko.
Dziś wracając z nad morza, zadzwoniłem do serwisu VW Plichta (samochód testowy jechał przede mną i zadzwoniłem na numer, który widniał na tym aucie. Samochód przede mną to GOLF VII w wersji GTI) Pani z serwisu poinformowała mnie, że jako WSPÓŁWŁAŚCICIEL mogę sprawdzić historię auta, bez żadnego problemu. Na koniec rozmowy Pani tylko jeszcze 'dokrzyczała' że za taką usługę należy się 50zł. Po tych słowach minąłem serwis z prędkością 120 km/h i nawet nie hamowałem. Będę któregoś razu w Warszawie, bądź zadzwonię do innego serwisu i tam sprawdzę. A wiem, że jest to w większości serwisów darmowe! A tu 50zł
Offline
No Marcin, parę gratków przybyło, fajnie będzie z kratkami i nakładkami, montuj montuj. Co do zestawu, też zrobiłem podobnie jakiś czas temu, hehe
Hmm, ciekawa babeczka i ciekawy ten serwis... od kiedy za historię auta się płaci Ja również sprawdzałem u siebie w VW ASO i nie wzieli żadnego grosika, szkoda tylko że nie mogli mi tego wydrukować, ale podobno nie mogą mimo to że ktoś mi pisał że jemu wydrukowali ... Całe szczeście z tego co widzę, a bałem się to mój diesel ma ori przebieg, przeliczając na sumę km jakie średnio się robi w ciągu roku do roku 2015 i wychodzi git Także zadowolony jestem, trzymam kciuku żeby było tak u ciebie, powo
P.S Orientujesz się może kto miał w tylnnych lampach przy cofaniu ledy wstawione? Czy to nie byłeś ty przypadkiem, jak takie ledy wyglądają pod wejście w lapach tylnych?
@edit chyba znalazłem
http://allegro.pl/p21w-ba15s-zarowka-co … 30350.html
to będzie coś takiego, a podobno efekt dobry daje - pytam bo przyciemniam szyby na całe czarne i podobno nic nei widać wieczorem, a przydadzą się aby oświetliły trochę
Ostatnio edytowany przez Dandusiek (2015-04-14 23:12:45)
Offline
"Chrzanek" troche sie wykosztowałes z tymi nowymi fantami go swojego czarnucha,ale jak ktos otworzy drzwi to napewno zrobi na nim wrazenie
Offline
dobre fanty konkretnie działasz pozazdrościć
Offline
Dandusiek, ja miałem te LEDy ale powiem Tobie, że nie wiem jak to będzie w przypadku przyciemnionych szyb, w tej chwili jest wszystko fajnie i ładnie oświetlone Co do ASO, to już nie będę się wypowiadał |
Kane, owszem kilka złotówek wydałem, ale powiem Tobie, że chociaż ori mam te nakładki i podstopnicę, a wcale nie wyszło tak mocno drożej jak na allegro. Ale tam to masz chiński towar, a tutaj dostałem ori zapakowany ze wszystkimi naklejkami niemieckimi, instrukcje montażu itp. Wszystko tak jak się należy. Zresztą sam wiesz jak to jest, bo robisz zakupy w aso Już nie mogę się doczekać montażu
Michał, a co tu zazdrościć tak naprawdę Jakieś tam fanty, które tak na prawdę 70% osób, które troche modyfikują swoje mkIV mają takie Może i konkretnie, nie mi to oceniać tylko Wam, bo Wy jesteście na forum od oceniania ha! Mi jak na razie wszystko pasi
Offline
Oj wiem,wiem "cos" o tym
Kazdemu (moze poza narcyzem) podoba sie Twoj golfik i oby tak nadal było-musisz utrzymac wysoko tą swoja poprzeczke ze zachowac to.
Offline
Dziś Panowie zalałem nowy olej do swojej maszyny. Wleciał Valvoline MaxLife 10w40
Wymieniłem oczywiście filtr oleju standardowo oraz filtr powietrza (kabinowy oraz paliwa wymienione wcześniej)
Dziś mi się kończy przegląd samochodu Dopiero teraz zauważyłem, w poniedziałek polecę na przegląd.
Ubezpieczenie opłacone, kwota jaka ostatecznie wyszła to: 522,69zł. Jestem zadowolony
Dziś wieczorem może zabiorę się za montaż podstopnicy i nakładek na pedały. Oczywiście muszę jeszcze wyczyścić moje skromne 100km pod maską, oraz wnętrze bo jutro zorganizowałem w swoim mieście I Oficjalny spot grupy VAG Ostrołęka
Offline
Imponujaca sumka za OC
Licze na jakies fotki z tego "I Oficjalny spot grupy VAG Ostrołęka" (przy okazji jak wyglada ten alu srodek ).
Offline
Offline
Z boku jak sie patrzy to wyglądają jak by byly polerowane bory zebrały sie praktycznie w jednym miejscu wyglada jakby ich bylo najwięcej. Ale chyba bylo najwięcej
Ostatnio edytowany przez michal8800 (2015-04-20 10:28:15)
Offline
Nakładki na pedały oraz aluminiowa podstopnica zamontowana Ale niestety nie mam jeszcze zdjęć
Golfów było najwięcej, pojawiły się całkiem konkretne projekty, ale to jeszcze nie wszystko.
Myślę, że następny zlot będzie dużo lepiej się prezentował, postawimy na lepszą reklamę!
Mój oczywiście koza ale serio brak czasu, żeby zabrać się za skręcenie gwintu. Ale w tym tygodniu muszę to zrobić!
Offline
No Chrzanuś, ładnie się prezentuje wśród innych, porządny VAG! Niżej go dawaj! Niżej!
Offline
Dziś tyłek usiadł o ok. 2,5cm w dół. Ale jednak to stanowczo ZA MAŁO W Piąteczek pewnie polecę jeszcze jakieś 1-1,5cm.
Wtedy dopiero zabiorę się za obniżenie przodu, żeby zobaczyć jak to się będzie zgrywało
Offline
Jak ja bym miał fele i gwint na aucie to od razu bym szedł niżej musiał bym znaleźć na to czas kolego ociągasz się
Offline
Ba! U mnie też brak czasu kolego! Duużo pracy, dziewczyna to też pożeracz czasu, ale cały weekend wolny bo jedzie się uczyć,
więc będę miał czas na kolejne rzeczy w samochodzie więc powinno wszystko się w weekend zakończyć.
PS. Zapraszam wszystkich na PIERWSZĄ stronę mojego tematu o mkIV. Temat "Mój Golf" został odświeżony
Offline
yhy rozumiem kolego pierwsza stronka bardzo fajnie ci wyszła profesjonalnie ja tak zrobić nie umiem
Offline
michal8800 napisał:
... pierwsza stronka bardzo fajnie ci wyszła profesjonalnie ...
No "Chrzanek" moze zmienisz sobie prace/profesje bo troche sie marnujesz
Zapytaj sie Naszego admina czy niechce pomocy.
Offline
Wczoraj z kumplem Kamilem mieliśmy wolne popołudnie i wieczór to trochę pucowaliśmy samochody
Jak widać na załączonych obrazkach moja golfina poszła już w dół
Myślę, że jednak jeszcze mało i trochę będzie więcej gleby.
U Kamila też z czasem pójdzie w dół, zapewne sprężyny obniżające.
Pozdrawiam
Offline
fajnie im niżej tym lepiej ale jestem tego zdania co ty jeszcze trochę musisz zejść
Offline
tyski1 napisał:
Chrzanek jeżeli można wiedzieć ile już zainwestowałeś w swojego Golfa??
Napewno duzo lecz radze zapytać sie ile jeszcze zainwestuje-to bedzie bardziej interesujace
Offline
tyski1 napisał:
Chrzanek jeżeli można wiedzieć ile już zainwestowałeś w swojego Golfa??
Oj ciężki temat mi zadałeś Tak naprawdę to największe koszta poniosłem na felgi, opony, zawieszenie. A reszta to według mnie drobiazgi takie jak lusterko, dystanse, jakieś bajery do wnętrza, scyzoryk i dużo by wymieniać. Sam zresztą możesz zobaczyć na pierwszej stronie co tam po kolei w miarę było robione, a zaznaczę, że nie wszystko jest tam wypisane
Nie chcę liczyć ile na to poszło, mam wszystko zapisane, co kiedy było robione itp itd, ale cen przy tym nie pisałem. Paragony, faktury oczywiście mam, ale nigdy tego nie zliczałem. Spotkałem, spotykam i będę się spotykać z takim zdaniem, że tyle co włożyłem w ten samochód $ plus sama jego wartość, to za te pieniądze bym miał już ciekawą (mocniejszą) furę. Tak to prawda, ale dla mnie się liczy ile w to włożyłem serca Jest to mój pierwszy samochód i jest on moją bazą do ćwiczeń można by tak rzec. Wiele się nauczyłem grzebiąc przy tym moim czarnuchu i to jest już moje i przyda się w przyszłości A kto wie, może życie się tak ułoży, że będę miał możliwość zostawić sobie ten samochód do końca życia, a na co dzień mieć innego szatana!
Tak w ogóle to dziś 27.04.2015 byłem w ASO w Gdyni. Przebieg samochodu jest AUTENTYCZNY, cała historia zgadza się z tym co było mi podane do wiadomości przy zakupie. Żadnych nowości się nie dowiedziałem, a wręcz tylko utwierdziłem to o czym wiedziałem, ale nie miałem tego na papierku Przy okazji siedziałem sobie w kilku nowych Golfach, w Seacie Leonie. Normalnie baaajka! Aż się tak rozmarzyłem siedząc w tych samochodach. Niestety z braku czasu nie mogłem odbyć jazdy próbnej mimo, że mi proponowano. Ale niestety w tym czasie tak naprawdę to byłem w pracy i tak przy okazji zajechałem
Offline
Chrzanek napisał:
... Tak w ogóle to dziś 27.04.2015 byłem w ASO w Gdyni. Przebieg samochodu jest AUTENTYCZNY, ...
To jest duzy + dla Twojego czarnucha no i Ciebie aczkolwiek pamietasz pisany nie tak dawno miedzy innymi przez ciebie watek o przebiegu aut z De-Twoje stwierdzenie (((( da rade kupic takie autko czy nie))))-pozostawiam bez komentarzu.
Offline
Akurat mi głównie chodziło o auta typu DIESEL kane, bo głównie w tych autach lubią kręcić liczniki, wręcz uwielbiają.
Benzyna w Niemczech nie jest tak mocno eksploatowana jak diesel. Oczywiście mówię w kwestii kilometrów.
W to, że można kupić auto z oryginalnym przebiegiem nie wątpię, ale mi też chodziło o kupno od handlarzy.
Jak sam szukasz/kupujesz to inna sprawa. Zaś gdy jesteś zdany na komis/handlarza to 90% liczników jest kręcona
Offline
mam takie pytanko . interesuje mnie jak wygląda montaż tych kratek z Bory? niezbędne są też te ramki montażowe, czy można założyć w ori od mkIV??
Ostatnio edytowany przez blazej9314 (2015-04-28 13:14:55)
Offline
blazej9314 napisał:
mam takie pytanko . interesuje mnie jak wygląda montaż tych kratek z Bory? niezbędne są też te ramki montażowe, czy można założyć w ori od mkIV??
Stare nie podejdą Ci, bo od bory masz osobno kołowrotek(kółko) góra/dół nawiew i osobno od lewo/prawo, wiec nie ma szans raczej. Tak to wszystko pasuje w miejsce starych, aczkolwiek musisz podpiąc się gdzieś aby świeciło ci podświetlenie ;p
Offline
blazej9314 napisał:
mam takie pytanko . interesuje mnie jak wygląda montaż tych kratek z Bory? niezbędne są też te ramki montażowe, czy można założyć w ori od mkIV??
Tak jak wyżej napisał kolega Dandusiek. Nie są drogie te ramki montażowe. Kwestia kilkunastu złotych. I mówię tu o nowych oryginalnych ramkach. Kupiłem na stronie getem.pl Ale czekam cały czas na przesyłkę. Sprowadzają dopiero towar z Niemiec.
Pozdrawiam
Offline
No pięknie to wszystko wygląda bajecznie się prezentuje! Ja myślałem że do swojego definitywnie zapodam 16'' i absolutnie niżej nie pójdzie, ale ja tak oglądam te wasze golfy to zacząłem się zastanawiać nad 17" i jakimś gwintem sorki że odkopuje, chciałem się zapytać czy golfa masz tylko na siebie, czy na współwłaściciela? ja we wrześniu 22 lata kończę, gofla mam tylko na siebie, bez współwłaściciela i za OC+NNW zapłaciłem 550zł
Offline
Chrzanek napisał:
Tak jak wyżej napisał kolega Dandusiek. Nie są drogie te ramki montażowe. Kwestia kilkunastu złotych. I mówię tu o nowych oryginalnych ramkach. Kupiłem na stronie getem.pl Ale czekam cały czas na przesyłkę. Sprowadzają dopiero towar z Niemiec.
Pozdrawiam
na szczęście koleś od którego ogarnąłem krateczki po bardzo dobrej cenie, mieszka 40 km ode mnie więc podjechałem wczoraj i uzupełniłem zestaw o ramki także dzisiaj montaż. dzięki za pomoc i szybką odpowiedź i sorki za spam pod tematem autka
Offline
Chrzanek napisał:
... Tak w ogóle to dziś 27.04.2015 byłem w ASO w Gdyni. .
Byles w Gdyni i nic nie powiedziales ?! 20 Km mam do Gdyni byl by spot co sie nie odzywasz jak jedziesz do trojmiasta chetniebym zobaczyl cudenko na zywo
Offline
Dokładnie tak jak Adi mówi, dostaniesz następnym razem przez głowę od nas
Offline
golf414,Dandusiek byłem i owszem, ale służbowo po towar dostawczym samochodem Gdybym się wybierał w te okolice golfem, to na pewno bym się odezwał na grupie Pomorskie Ale szykuje się wyjazd na pewno w tamtejsze okolice. Jedna opcja to VW Mania, a druga to wypoczynek nad morzem. Więc na pewno się zobaczymy, przynajmniej mam taką nadzieję
Offline
Chrzanek napisał:
... a druga to wypoczynek nad morzem. ...
nie masz innego/lepszego miejsca w Polsce?? Mi po 12 miechach syfu w C.S.M.W. Ustka morze zbrzydło-wole juz gory.
Offline
kane napisał:
nie masz innego/lepszego miejsca w Polsce?? Mi po 12 miechach syfu w C.S.M.W. Ustka morze zbrzydło-wole juz gory.
Ja po prostu uwielbiam morze. A, że jestem z tych co doceniają co Polskie, to wybieram nasze Bałtyckie morze a nie jakieś tam w Bułgarii czy gdzieś tam w świecie.
Ale, żeby nie było! Góry również uwielbiam, chociaż nie jestem jakimś tam alpinistą, to kocham spędzać czas w górach
A o mazurach to już nie będę wspominał, to są tak piękne widoki nad niektórymi jeziorami, że aż dech w piersiach zapiera kolego kane
Kolejnym moim ulubionym miejscem jest miejscowość GOŁDAP. Jest to miasto położone tuż przy granicy z Kaliningradem, na jeziorze jest wyznaczona granica z Rosją zwiedzając tamtejsze bunkry jest obecny dreszczyk emocji, bo w lesie jest wyznaczona granica i często śmigłowce latają nad głową, haha. Ale sam ośrodek wypoczynkowy jest super!
Kane, a masz jakieś godne miejsce polecenia do wypoczynku? Z miłą chęcią odwiedzę coś nowego
Offline
Gołdap-moj Ś.P. tatuś pochodził z tamtad (nawet 1x tam byłem na grobie jego mamy).
5 lat pod rzad byłem w Świnoujsciu-piekne miasto-promenada, obok masz Miedzyzdroje-aleja gwiazd (tam nagrywali "Młode Wilki").W 2012 byłem w Karpaczu z narzeczoną (obecnie zona) zdobylismy Sniezkę po czarnym szlaku (45 minut), 2013 bylismy w Zakopcu-na Kasprowym to myślałem ze głowe mi urwie (na Gubałowce 0,5L piwka 7-8zł).Teraz mam remont/przeprowadzke=$ lecz w 2016 chce wybrać sie w Mazury.
Polska ma duzo takich dobrych miejsc do aktywnego/pasywnego odpoczynku-nierozumiem ludzi jezdzacych za granice i to na dodatek w lecie (do 18-20 siedzi w pokoju przy klimie bo na zewnatrz 37* a potem zwiedzanie).
Offline
Trochę coś się ruszyło w temacie Mam upatrzone dokładki do zderzaków. Obie od GTI, tylna z wycięciem na wydech.
Cena bardzo okazyjna, jak dobrze pójdzie to po weekendzie będę miał już je u siebie Powiedzcie mi tylko czy warto lakierować obie dokładki w kolor nadwozia czy zostawić takie jak są w ori kolorze. Czyli ten zwykły czarny?
Offline
Ja osobiście nie wyobrażam sobie dokładki w kolorze niebieskim pod samochód ;p. Listwy i wszystko rozumiem, al dokładka mi nie siedzi ;p.
Offline
No właśnie, kwestia koloru nadwozia. U mnie jest czarny więc i tak kontrastu nie będzie. Temat do zastanowienia
Offline
zakładam że chodzi o dokładki 25th... jedynie w kolor budy...
Offline
theblues888 napisał:
zakładam że chodzi o dokładki 25th... jedynie w kolor budy...
x2 25th w kolor v6 nie
Offline
Chodzi mi o zwykłe dokładki od GTI v6, przód i tył. 25jahre nie są w moim typie.
Czyli zostawić w ori kolorze? Bo w planach jest jeszcze zrobienie listw w kolor nadwozia, bo w tym momencie to zwykły czarny na nich siedzi. A w przyszlości moze progi? Sam nie wiem
Końcówki końcowego tłumika od RM Motors będą spoko, czy czegoś innego szukac?
Offline
to jak v6 to nie maluj progi i listwy możesz dać w kolor nie będzie przeszkadzać
a co do końcówki to jak taka co mi się wydaje to niezła
Offline
gti to 25th a jeżeli v6 to v6... jeżeli czepiać się nazewnictwa... co do pakietu
dokładki zostaw w ori strukturze ewentualnie w black piano. co do wydechu możesz dać ładny z rm na dwie fifki albo poszukać samych końcówek i pobawić się w rzeźbę
Offline
Fakt, mój błąd, nie wyszkoliłem się w tej kwestii, dzięki za poprawkę theblues.
No to jeszcze zobaczę z tym kolorem, może faktycznie zostawię w ori strukturze.
Coś takiego bym chciał http://rm-motors.pl/tlsamuni-rm3.html, pasi coś takiego czy nie?
Jestem zielony w tym temacie, czekam na Waszą pomoc
Offline
Ja bym zostawił to w ori kolorze, bo to jest wtedy czarny matowy o ile sie nie myle i fajnie będzie się wyróżniać bo tak to wszystko się zleje.. ja tak planuje zrobić u siebie, a tez mam czarnula MASZ JAKIEGOS LINKA, podeslij zeby luknac jak to wyglada
Offline
Ale do czego linka? Do dokładek? Wpisz w google dokładka tył golf IV v6 i zobaczysz o co chodzi, z przodem to samo
Chiba zostanę przy tym ori lakierze, ale listwy i tak muszę zrobić w kolor
Offline
wydech ok pod względem końcówek nie wiem jak to gra...
co do listw wal w kolor odmłodzi sie auta dość znacznie...
Offline
theblues, jak dobrze pamiętam też robiłeś tłumik. To wymieniałeś końcowy, czy Ty robiłeś cały dolot (albo będziesz robił, coś mi się kojarzy) a same końcówki skąd kupowałeś?
Offline
Wczorajszego dnia 09.05.2015 zostały zmienione świece zapłonowe na BERU. Jedna ze starych faktycznie miała problem ze sobą i nie działała prawidłowo. No ale cóż, teraz powinno być wszystko okej
Z racji tego, że dziś miał odbyć się zlot w moim mieście grupy Audi&Vag to było pucowanko. Samochód został dokładnie umyty na metodę dwóch wiader. Pierwszą rzeczą to było zmycie lekkich zabrudzeń myjką ciśnieniową (dobra rzecz w domu). Następnie poleciały dwa wiadra i każdy element był dokładnie myty gąbką, gdzie ta po umyciu danej części była płukana w czystej ciepłej wodzie. Po umyciu został samochód dokładnie wysuszony. Następne 3 godziny to była ręczna polerka mojego czarnucha. Efekt był mocno zadowalający! Następnie środek został dokładnie odkurzony, deska rozdzielcza dokładnie wypucowana pianką o efekcie matu. Felgi wypolerowane, od zewnątrz i od środka. Opony również dokładnie obmyte i psiknięte czernidłem. Wiec samochód gotowy do pokazania
Rano za oknem strugi deszczu.. Zlot odwołany, albo przynajmniej dziwnie zorganizowany, bo o danej godzinie rozpoczęcia, na parkingu nie było żadnego samochodu.. No więc udałem się na wybory, oddać głos i powrót do domu.
Ale to nie koniec mojej wypowiedzi, są dwie ważne rzeczy, którymi chciałbym się pochwalić
Pierwsza rzecz nie jest mocno wyjątkowa, ale w przyszły weekend (16-17.05.2015) odbywa się zlot VAG-Podlasie, rozpoczęcie sezonu.
Decyzja zapadła i jadę tam, możliwe, że większą ekipą dojedziemy z Ostrołęki. Mamy na miejsce ok 120km, planujemy nocować na miejscu Jadę tam nie tylko na zlot, ale jest kolejna rzecz dlaczego jadę. Na zlocie ustawiłem się z kolegą Leonem (nie samochód, tylko człowiek) i na vag podlasiu odbieram komplet dokładek do zderzaka v6, na tył i przód, więc będziemy robić golfa już konkretniej, a nie tylko pierdołki
No i druga rzecz już dużo poważniejsza względem pracy, kosztów i wszystkiego innego związanego z tą procedurą.
Będzie swap silnika z obecnego 1.6 na 1.8T!
Wczoraj podczas pracy przy swoim samochodzie, rozmawiałem trochę ze swoim tatą. Zaznaczam, że nie jest to taka sytuacja, że mam pieniądze od rodziców i za ich hajs robię samochód. Mam 21 lat, pracuję i zarabiam, wiec ucinam spekulacje..
No wiec po rozmowie z moim ojczulkiem doszliśmy do porozumienia, że dzisiaj nie opłaca się remontować jednostki silnikowej, a przynajmniej tej co ja mam obecnie. 1.6 to na prawdę dobry silnik, nie mam z nim żadnych większych problemów. Ale jednak jego wady konstrukcyjne, który wyszły już podczas budowy tego silnika denerwują mnie i mojego tatę. Silnik bardzo lubi olej, aż za bardzo. Zaznaczam, że nie jest to zajechana jednostka silnikowa i dlatego bierze olej. Więc od tego momentu będziemy zbierać pieniądze na swap wyżej wymienionego silnika. Biorę zdanie mojego taty dość poważnie, jest to mój taki dobry kumpel i dogaduję się z nim jak z mało kim. Jest zawodowym kierowcą, o mechanice też ma trochę pojęcia. Nie robiłbym tego zabiegu, gdybym nie był pewny tej budy którą mam. Samochód jest sam w sobie zajebisty, zero rdzy, oryginalny przebieg, nie był wypadkowym samochodem, historia pojazdu potwierdzona w ASO, ogólnie no samochód super stan. A jako, że jestem zwolennikiem benzyny, to nie będę zmieniał samochodu na inny, bo przecież mogę kupić jakieś gówno tak naprawdę, gdzie w tej chwili mam pewniaka. Więc wpadł pomysł, o którym dużo osób myśli, lub już nawet przeprowadzili takie zabiegi Będzie swap, kiedy? Jakbym się zmobilizował, znalazł na prawdę w super stanie jednostkę, albo sprowadził z UK jakiegoś golfa z tym silnikiem, to myślę, że w przyszłym roku mógłbym się Wam już pochwalić trochę tym samochodem, a raczej mocą, bo samochód znacie
No, a więc na dziś tyle z nowinek, chciałem Wam pokazać zdjęcia jak wygląda samochód po pełnej polerce ręcznej i ogólnie, bo miałem ze sobą profesjonalny aparat i fotografem (siostra), ale niestety pogoda zepsuła wszystko, więc tylko to Wam pokażę, że nie idę na łatwiznę i dbam jak tylko potrafię o samochód i jego wygląd Ale wkrótce więcej zdjęć.
Pozdrawiam!
Offline
ja u siebie tylko końcówke zmieniałem w 1.4 miałem jedna fifką i szukałem rozgałęzienia na dwie... teraz jak wpadnie cały wydech wpadną dwie końcówki po ok 75mm
Offline
No no "Chrzanek"-czytam takie dobre nowinki i juz mi sie wspomina kolege Oskara,ktory tez robił duza swinke na zmodyfikowanie swojego 1,6 Pb .W takim razie zycze owocnej pracy, duzo cierpliwosci oraz sporo $ .
Offline
OOO Elegancko, życzę Ci kolego aby wszystkie twoje plany i marzenia się spełniły. 1.8T brzmi świetnie ! Powodzonka
U mnie też się duuzo pozmienia w przyszłym roku z golfem ^^.
Offline
tylko jak masz brać1.8t bierz koniecznie 180km...
ja tak teraz mam wachania czy dobrze zrobiłem ze to a nie v5.... poczekamy na wydech i zobaczymy jak gra ta symfonia cała
Offline
Theblues888 powiem Ci ze przez ostatnie dwa spoty miałem okazje słuchać darcie ryja 2.3 VR5 i no jest fajnie ale jego ciężej modzić niż turbodoładowane 1.8. Więc coś za coś, po drugie sądzę że jak zrobisz wydech będzie okej
Kane, ja w swoim 1.6 tylko wydech zmodziłem, drze ryja jak głupi w tą sobotę przekonamy się ile wali dB bo jadę na Mega Spot Pasjonat Tuning do Wieruszowa a tam jest konkurs na najgłośniejszy wydech. Do modów miał też dołączyć stożek ale brak kasy wolę ogarniać felgi zbieram na swapa
Chrzanek, ładnie się świeci, fajnie że dalej będziesz modzić no i zmiana silnika
Offline
Właśnie się tak zastanawiam. Mocą przemawia 180km, ale znaleźć komplety swap będzie ciężko.
Pewnie będę polował na rozbitka do ściągnięcia, na przykład z Niemiec. Bo nie jestem pewien jak z Anglikami, tam chyba trzeba trochę przerabiać niektóre podzespoły czy nie? Może i nie, mogę błędnie myśleć, ale po prostu w tym temacie jestem zielony.
Wtedy koszta też się mogą zredukować w jakimś stopniu, bo części do mkIV są dość chodliwym tematem, jak sami wiecie.
No cóż, tak czy inaczej wszystko wyjdzie w praniu
Offline
ładnie wypucowałeś można się przejrzeć
Offline