Golf 4 Klub Polska
Witam mam pytanie, czy jak dwumas stuka mi na biegu jalowym to trzeba go koniecznie wymieniac? Golf wysprzegla dobrze, biegi wchodza jak trzeba, nie slizga sie. Mechanik mowil, ze trzeba bo moze od tego wal peknac... drugi zebym jezdzil az sie rozleci. I co począć forumowicze ?
Offline
U mnie też stukało na biegu jałowym. Najlepszym rozwiązaniem jakie również ja poczyniłem jest wymiana na jednomas. Uśmiechnij się do Eizon to Ci doradzi i znajdzie fajny zestaw. Jak już to bierz odrazu z tarczą kevlar, nawet się nie zastanawiaj
Offline
To ja obecnie mam ok. 140km/350Nm . Minusów nie odczuwam żadnych, jedyne co to może twardsza praca silnika, ale jak to zbadać "ni pieron wie". Tarcza obita kevlarem znosi większe temperatury przy tarciu, po zrobieniu procedury startu przez Eizon sprzęgło przy starcie momentalnie klei bez uślizgów, jedyne co to koła zamiatają asfalt.
Mi stukało na jałowym i dlatego zmieniłem na jednomas. Nie dawało mi to spokoju, bo wskazywało na łożysko oporowe. Na samym dwumasie też delikatny luz, no ale jak już demontować to wrzucać coś innego. Jeśli według Ciebie będzie coraz gorzej to bym nie czekał, bo jak się rozsypie to pewnie skrzynia do wymiany, a koszty urosną.
Do Eizona pisz, może będzie miał jakieś ciekawe zestawy.
Offline
Hej a jaka jest różnica skoro kosztowo podobnie to wychodzi a na 2masie i tak zrobi bardzo dużo km. Więc prędzej sprzeda golfiaka niż będzie kolejny raz robił . A moim przypadku silnika asz podobnie z kasą wychodzi. Czy jestem w błędzie...?
Offline