Golf 4 Klub Polska
No to ładne masz te spalanie .Piszesz o "esce" masz na myśli S8? Teraz to się zgodzę lecz tak 2 lata temu to była tragedia z nawierzchnią (bez ciągłej jazdy lewym pasem się nie obyło).
P.S. na starym mieszkaniu też kiedyś zryłem sąsiadom podwórko bo przyszły roztopy (wyglądało jeszcze gorzej niż u ciebie).
Offline
kane napisał:
No to ładne masz te spalanie .Piszesz o "esce" masz na myśli S8? Teraz to się zgodzę lecz tak 2 lata temu to była tragedia z nawierzchnią (bez ciągłej jazdy lewym pasem się nie obyło).
P.S. na starym mieszkaniu też kiedyś zryłem sąsiadom podwórko bo przyszły roztopy (wyglądało jeszcze gorzej niż u ciebie).
Tak s8 Akurat tylko od Wyszkowa do Wwa. Ale już zaczynają kolejny element tej całej ViaBaltica i od Ostrowi Mazowieckiej zaczną
budować odcinek s8, do Wyszkowa. Więc wtedy tylko dojadę sobie do Ostrowi 35km od siebie i potem samą s8 do Wwa
Przez pierwsze dwa tankowania ciężki temat bo tylko 400km na pełnym baku robiłem, ale głównie miasto i obwodnica, tak by autko sprawdzić.
Teraz na spokojnie wraca do normy czyli te 500-550km na jednym pełnym zatankowaniu.
Te zdjęcie to już po delikatnym podrównaniu szpadlem, który jest załączony na zdjęciu
Offline
Marcin spalanie super masz.
7l w trasie to jest dobre spalanie w benzyniaku tym bardziej w starym 1.8T a wynikami Golfa V GTI wciągasz nosem.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Spalanie norma tez takie mam na pb z tym ze ja na podtlenku lpg wiec teraz jeżdżę praktycznie pół darmo hehe i jestem zadowolony a jako ze myślę w tym roku nad zmiana autka to znów będzie 1.8 T jestem mega zadowolony z tego silnika.Frajda z jazdy spora jeśli chodzi o auto w mały przedziale pieniężnym a i miny ludzi których mijasz na drodze w lepszych autach bezcenne.
Offline
Detale... najczęściej niezauważalne, ale wewnętrznie cieszą właściciela Korci mnie mocno, żeby już wrzucić letnie koło, ale waham się
Tak więc dziś generalne sprzątanie auta we wnętrzu, oczywiście umyte autko też. No i te końcówki ogarnąłem do ładu i porządku.
W tygodniu trzeba pacjenta wziąć na podnośnik i sprawdzić co jest przyczyną spierdzielającego płynu hamulcowego. Miejsce ustalone
po wycieku na podłogę w garażu, czyli prawe tylne koło. Może coś się rozszczelniło czy ki cholera, ale do ogarnięcia
Pozdrawiam. PS. Zdjęcie robione szczotką drucianą
Offline
Ładnie zdjęcie wyszło jak na szczotkę drucianą ^^ Może wężyk pękł od starości.
Offline
Chciałem właśnie zapytać z jakiej sieci kolega ma tą szczotkę że taki fotki strzela hmm Tesco, Leroy ale chyba jednak będzie to Castorama.
Offline
Super wygląda i jak ładnie spasowane
Offline
Spasowanie ogarniał Eizon, więc jemu należy się pokłon Teraz chyba najszybciej co podziałam to minimalistyczne
zmiany, czyli kierunek podwójny i inne jakieś duperelki. Ale jeszcze to nie teraz, są inne priorytety
Offline
Wiadomo są inne rzeczy ważniejsze. każdy dobry modzik cieszy, chociaż najmniejszy
Offline
Nie ma lipy musi to zawsze wyglądać
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Marcin masz potencjał na 300km więc ja chętnie będę działał ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ja odkąd swojego kupiłem i wcześniej widząc jak u ojca w octavii błotniki przerdzewiały na wylot zaglądam tam praktycznie przy każdej zmianie kół. W porównaniu z moim to i tak mało tego miałeś
Offline
U mnie progi przód już wyglądają zaj^&*^% ,będą do roboty tak samo jak błotniki... Takie rewiry u mnie na wsi, że wszędzie gdzie nie wjedziesz tam szambooo potokiem płynie
Offline
Ja właśnie progi zrobiłem, bo już pordzewiały, a przy najbliższej wymianie kół będę robić dziury w nadkolu, bo nawet jak się to co zmianę kół czyści, to i tak rdzewieje.
Offline
Teraz na pewno częściej będę zaglądał w te miejsce, bo szkoda progów, a ruda jest bezlitosna
Dobra, według mnie to bez porównania.. Jest w pytę, jeszcze tylko muszę zdjąć napis GOLF i jest fajnie na tyłku Zaślepka fajna sprawa
Zostanie kilka detali, żebym mógł uznać tył auta w całkiem dobrym stanie. Listwy w kolor, oraz dokładka. No i daszek z .:eRki:.
I wtedy już na prawdę będzie coś mi się podobać w tym aucie A na razie to wszystko tak pół na pół No może prócz mocy.
Bo tu jest frajda i to mi się bardzo podoba, hahaha
A tu jedno zdjęcie z ziomkiem. Wrzuciliśmy już do gulfa gwint, siedzi tam mts I całkiem idzie dobrze nim zejść w dół.
Oczywiście to nie jest zdjęcie końcowe Tył skręcony tylko do połowy, tak jak i przód, ale widać pochyłkę konkretną
18" czekają w garażu, tylko zmiana opon na 205 prawdopodobnie, bo na 225 strasznie wystają koła, a że to 5x112, to trzeba adaptery.
Offline
Relativy napisał:
Mam do ciebie pytanie, czy z tyłu hamulce też zmieniałeś, czy tylko przód?
Na razie jest zmieniony tylko przód, 312mm. Tył na serii, ale tragedii nie ma, aczkolwiek zmienię na większe, 256mm.
Jest kilka planów co do auta, ale najpierw inne rzeczy. Postaram się w tym roku powrócić na dłuższą chwilę do Eizon'a.
Żeby w aucie został zrobiony większy icek etc. Ale to jeszcze nie w tym momencie
A w ostatnich dniach jakąś tam kosmetykę zrobiłem w tylnej części auta. Usunąłem napis GOLF oraz wlepkę VAG O-ka,
którą przeniosłem na ramkę rejestracyjną. Jeszcze tylko listwy w kolor, dokładka i lotka z eRki i finito
Coś tam nagrałem na przelocie, który został zrobiony u Eizon'a w Syncar&Diagnostyka