Golf 4 Klub Polska
Witam moi drodzy..wiem,że temat już kiedyś był założony,bardzo zbliżony,ale ja mam pytanie odnośnie zamontowania blow off'a w mk4 dieselku 90 konnym..
Mianowicie moje pytanie brzmi następująco.. ile mnie może wynieść koszt zamontowania takiej atrakcji, dwa- jakie idą plusy pooprzez założenie takiego cuda , i przede wszystkim - czego muszę się spodziewać ze strony negatywnej po założeniiu blow off'a krótko mówiąc.. cena , a także wady & zalety
Bo generalnie nie ukrywając no podoba mi się to specyficzne pssss i jestem cekaw czy jest sens brnąć w tym kierunku,a z racji,że jestem zielony w tej kwestii..zwracam się do was z góry dziękuję:D pozdrawiam
Offline
moim zdaniem Blow Off w TDI wogole nie pasuje... nie jest to typowe PSssttt... jak w Tubro benzynie, wez sobie na youtube poszukaj filmikow, jest tego pelno. Jezeli masz silnik ALH to rob pelny przelot i ten dzwiek jaki uzyskasz jest milion razy lepszy jak montowanie Blow Off w TDI.
Offline
W TDI nie ma przepustnicy, więc nie ma także narastającego gwałtownie ciśnienia. W ogóle ciśnienia "urywane" są zupełnie inaczej upuszczane (a raczej wykorzystywane) i blow off nie spełni tu dobrze swojej funkcji.
Tak jak napisał młodyBZG - dźwięk turbawki po zrobieniu przelotu jest dużo lepszy niż jakieś pss, którego zresztą i tak nie uzyskasz.
Offline
a jak wygląda sprawa udoskonalenia dźwięku poprzez modyfikacje pełnego przelotu? dużo jest z tym zabawy? i czy w ogóle jest możliwe w silniku AGR ?
Offline
Wywalić kata - już samo to daje fajny dźwięk. Do tego można jeszcze pobawić się w tłumiki przelotowe (w standardzie są grodziowe), bo oczywiście nie mówimy tu o zostawieniu samej rury od turbinki.
Offline
jezeli twoj silnik to AGR to zapomnij o dzwieku "łuuu" poniewaz nie masz zmiennej gemoetrii lopatek w Turbo. Jedynie przelot udrozni troche wylot spalin, turbo bedzie mialo lzej i troche basowo bedzie ale to tyle.
Offline
Zawsze trochę świśnie przez wydech.
Poza tym w 1999 już chyba wprowadzono ALH ze zmienną geometrią - sprawdź kod silnika.
Offline
Witam, za mała moc silnika i mała pojemność. Jak byś miał 3.0 TDI- to już warto !. A tak gra nie warta świeczki .
Offline
Znowu mi gwizda.
Ale nie tak jak powinien, nie tak jak na początku.
Wywaliłem kat, zbytnio różnicy nie czuje. Wymieniałem też olej więc nie 'katowałem' go, aby odczuć czy jednak coś to pomogło.
Ostatnio edytowany przez kutacso (2011-11-22 21:37:32)
Offline
odgrzewam temat hhee
pytanie mam takie jak to uzyskac dzwiek jak na filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=twZI350r1p0
mam golfa tdi 1,9 ahf czyli 110 km i turbo od 130 asz kat i egr out tłumik tylni przelotowy supersprinta i efektu niema jak na filmiku tylko jest lekki bass na wolnych obrotach a tłumik jest przelotowy, uzywany byl i troche zalany olejem wiec go przedmuchalem w drodze i juz niekopci na bialo bo sie olej wypalil ale co z dzwiekiem jak filmie ? o co chodzi ?
Offline