Golf 4 Klub Polska
kolego opróżniając silnik z oleju czyli 4l/1000tys. kilometrów to nie bagatelka,więc jeśli wymiana miałaby być co 10000tys. to 40l ma łykać,coś tu nie tak,sprawdzałeś czy nie są jakieś wycieki itp. bo nawet jeśli zalejesz 15W40 to nim nieszczelności nie załatasz i tak dużego ubytku wątpię że się pozbędziesz,bez urazy ale to kosmos...
Offline
Zużyty silnik. Kapitalny remont lub wymiana.
To już nie są stwardniałe uszczelniacze zaworowe - za dużo łyka.
Offline
koledzy maja racje kiedys miałem astre 94r 16 i olej brała jak smok 0,5 l na tysiaka przy wywalonej uszczelce pod głowica i wogole.Jak auto jakos w miare jezdzi to go sprzedaj laikowi a sam poszukaj jakiegos lepszego w podobnej cenie bo za remont tez sporo zapłacisz.
Offline
zgodze sie z innymi padniety silnik, u mnie bral 200/300 gram na 1000km ale byla tez nieszczelkosc przy odmie, nieszczelkosc zrobilem, zalalem mobil 15w40 i jest jak ta lala
Offline