Golf 4 Klub Polska
Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Golfika 1,6 2000r z przebiegiem 100tys km z Polskiego salonu oczywiście sama benzynka. I ostatnio pojawił się problem. Zapaliła się nasza ulubiona kontrolka check podłączyłem vaga i pokazał błąd nr 16524 czyli sonda lambda nie aktywna. Tylko teraz najlepsze kontrolka świeci się po przekroczeniu 120km/h, a ponownym odpaleniu gaśnie. Po chwili czasami dłuższej lub krótszej samochód przestaje ciągnąć wciskam gaz a on nic i tak przez około 5s gdy jest na luzie to gaśnie i zaraz jedzie jak jechał. Sonda była wymieniana w serwisie przy 55tys km bo jest to wbite w książkę. Bardzo wdzięczny za jakąś pomoc bo strasznie mnie to denerwuje. Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
Offline
odłącz sondę nr 2 i zobacz czy jedzie tak samo czy gorzej
jakby co to mam 2sondy na sprzedasz jedną z 1.4 golfa drugą z polo 1.6 ale przydało by się przewód przedłużyć mogę to zrobić jak chcesz i za tanią kasę sprawdzisz czy to to
jakby co to pisz na gg
Offline
MAXIMUS napisał:
odłącz sondę nr 2 i zobacz czy jedzie tak samo czy gorzej
jakby co to mam 2sondy na sprzedasz jedną z 1.4 golfa drugą z polo 1.6 ale przydało by się przewód przedłużyć mogę to zrobić jak chcesz i za tanią kasę sprawdzisz czy to to
jakby co to pisz na gg
I moze czesciowo dolacze sie do tematu.
MAXIMUS, widze, ze masz silnik APE. Ja mam ten sam i mialbym prosbe. Jesli masz vaga, to czy moglbys mi powiedziec jakie masz napiecie na sondzie przed katem na cieplym silniku (Engine - Measuring Blocks - Grupa 33, drugie pole)? U mnie jest ok. 1.500V, a mówią, ze powinno zawierac sie w przedziale 0.1-1V, i nie wiem czy to jest cos u mnie z ta sonda czy tak powinno byc.. Będę wdzieczny
Offline
nie nie mam vaga
a napięcia też nie mam czym zmierzyć
Offline
Niestety dopiero we czwartek udało mi się odłączyć tą sondę, wczoraj przejechałem około 80km i wszystko było ok oprócz tego, że CHECK świeci. Podłączyłem vaga i wyskoczyło kilka błędów:
17584 (Korekcja Lambda za katalizatorem, bank 2 przekroczony limit)
16524(Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - brak aktywności)
17526(Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki)
17513(Sonda Lambda 2, bank 1 - zwarcie grzałki do plusa).
Skasowałem je odpaliłem samochód i już wtedy zostały tylko 17526 oraz 17513. Tylko zastanawia mnie co to teraz oznacza? Sonda do wymiany czy jeszcze coś ciekawszego się porobiło? Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
Offline