Golf 4 Klub Polska
witam, niedawno kupilem mk4, po podniesieniu klapy zauwazylem ze wezyk pomiedzy N18 a zaworem EGR jest urwany i oba konce sa zasmarowane silikonem, mam wiec pytanie, czy to bylo celowe dzialanie i mialo byc moze zwiekszyc osiagi, czy lepiej kupic nowego pirburga i sklecic to wszystko zeby dzialalo??? z gory dzieki za odp. A swoją droga to golf 1.9 tdi 90km 2000rok, wersja highline, mam elektryczny dach, wszystkie szyby i lusterka elektryczne, klimatronic, calkiem fajne auto, a taka ciekawostka, gdy wymienialem filtr powietrza, to odlaczalem czujnik od przeplywu powietrza chyba, po to zeby wyżej posniesc pokrywe, po zalozeniu zapomnialem podpiac ten czujnik i okazalo sie ze nie moglem go do 100 rozpedzic:) na szczescie szybko sie zorientowalem co jest,
Offline
sprawa zaślepienia wężyka działanie celowe jak opisujesz,możesz podmienić na próbę dobry wężyk i zobaczysz czy są jakieś zmiany,zapewne ale nie powiedziane zaślepiony może być jeszcze zawór EGR...
sprawa czujnika; nic innego tylko odłączyłeś kostkę od przepływomierza co daje wskazania ''dawki'' powietrza do komputera dlatego auto zamulone było,po tym zabiegu proponuję sprawdzić VAG-IEM błędy zapewne załapał i skasować...
Offline
dzieki kolego, jutro bede mial sprawny czujnik czy tam sterownik( wlasciwie nie wiem co to jest:)) i sprawdze co bedzie sie dzialo, jesli EGR nie jest zaslepiony to i moze cos sie bedzie dzialo:) dzieki rowniez za spostrzezenie w sprawie tego przeplywomierza co go nie podlaczylem, napewno go zdiagnozuje. Pozdro
Offline