Golf 4 Klub Polska
Znalazłem taki oto filmik z jakiegoś zlotu. Ciekawe jak to osiągnęli? Jakieś pomysły?? http://www.youtube.com/watch?v=ZzN-aJwomJA
http://www.youtube.com/watch?v=0gz5vVTE … ure=relmfu
Pewnie wydech bo to widać oraz wdech i bez chipa się nie obeszło
Ostatnio edytowany przez konanpoz (2012-06-30 22:19:21)
Offline
czytać nie umiesz?
lupo mainfold, 1.6 injectors, 1.6 throttle body, selfmade intake with Simota Air Filter, fox vsd, powersprint esd
Offline
Tyle pieniędzy i roboty, żeby wyciągać 100KM z mało jednak rozwojowego silniczka...
Dla mnie nieco bezsens, ale co kto lubi.
Offline
MAXIMUS napisał:
czytać nie umiesz?
lupo mainfold, 1.6 injectors, 1.6 throttle body, selfmade intake with Simota Air Filter, fox vsd, powersprint esd
Czytałem tylko opis. Nie zauważyłem tego komenta. I po co się tak unosić wystarczyło napisać, że niżej jest komentarz gdzie jest wszystko opisane. Po za tym wstawiłem to jako ciekawostkę że z 1,4 można 100km wyciągnąć.
Kajor napisał:
Tyle pieniędzy i roboty, żeby wyciągać 100KM z mało jednak rozwojowego silniczka...
Dla mnie nieco bezsens, ale co kto lubi.
Dla czego? Może koleś ma warsztat zrobił go sobie jako auto reklamowe a części miał z rozbitych albo sponsorowane. A tak w ogóle ile by mogła taka modyfikacja wynieść?
Dodałem filmik tego samego auta na prawdę fajnie brzmi i odejście ma przyzwoite.
Ostatnio edytowany przez konanpoz (2012-06-30 22:21:19)
Offline
konan nie unoszę się tylko z takimi modami te auto powinno mieć z 120KM ja już mam ponad 80 na serii mam kolegę co wytargał bez ingerencji w głowicę 95koni hmm zaraz znajdę wykres
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/237 … 59040.html
proszę
Offline
Ciekawi mnie to wszystko. Bo teraz kalkuluje. Czy pozostać przy mojej 1.4 i w nią ładować czy zostawić tak jak jest i kupić coś nowszego za rok lub dwa. Jakąś 5 XD z lepszym silnikiem. Jak wyliczyłem mody które bym chciał włożyć to z 7k by mnie wyniosło optymistycznie. Za swoją w kwietniu dałem 11k. I co tu robić DYLEMAT XD
PS. A zostać przy 1.4 i podnieść mu moc za co zapłaci się kartą master card? I widzieć zdziwienie na twarzach ludi widzących co drzemie pod maską bezcenne XD
Ostatnio edytowany przez konanpoz (2012-06-30 23:26:06)
Offline
Raczej nie będzie zdziwienia, bo żeby nie wiem jak ostro pomodzone było 1.4, na które wydałbyś więcej niż te 7000 i 11000 łączenie, to i tak seryjne 1.8T będzie mu obrabiać dupsko i jeszcze jeździć wokół...
To nie jest silnik do modów. Niestety. (Znaczy jest - jak każdy silnik, ale efekt będzie mizerny i absolutnie nie warty wydanych na to pieniędzy)
Offline
- stożek z dolotem (300 zł),
- wydech (1200 zł),
- wałek świątka (1800 zł),
- chip (1000 zł),
- wtryski 1.4 gti lub 1.6 (200 zł nie wiem ile ale szacuje),
Suma: 4500 zł aby wyskoczyć poza 100km z 1.4 16V.
Osobiście wole zająć się wyglądem, z tego silnika wiele się nie osiągnie (dlatego na jakiś czas dałem se spokój).
Musisz mieć sporo kasy i jesteś żądny takich wrażeń wtedy jeszcze jak zadbasz o wygląd to będzie autko pokazowe.
Ostatnio edytowany przez miodek (2012-07-01 11:47:02)
Offline
A kto tu mówi o 1.8 T XD hehe Głównie chce pokazać cwaniakom z Hond (które przeważnie buczą), że niemieckie też potrafi. Bo jest wiele takich "hondziaży" którzy z 1.4 silnikiem się bujają i imitują sportowe auta. Przykładem jest Honda Civic mojego kuzyna 1.4 silnik czy nawet mniej a ma 100 koni bez wielkich modów. Co prawda nie odstaję prawie w ogóle XD ale przydało by się troszkę kucyków by przegonić Japońca Pomyślimy może po prostu zainwestować w swapa? Bo autko w miarę młode zobaczymy. Pozdrawiam
PS. Nikogo nie miałem zamiaru obrażać. Wypowiedz tylko i wyłącznie poglądowa ;P
Ostatnio edytowany przez konanpoz (2012-07-01 23:56:25)
Offline
Najłatwiej i najtaniej - remap sterownika, dolot ze zmienną geometrią lub stały obliczony pod konkretne obroty, wydech pozbawiony kata (niestety bez grubszej ingerencji w elektronikę się tu nie obejdzie - 1.4 ma dwie sondy), lekki szlif głowicy, porting, CAI, wywalenie wspomagania i klimatyzacji (klimę u siebie już wywaliłem, ale wspoma zostaje ). Myślę, że po czymś takim różnica byłaby więcej niż zauważalna.
Możecie nawet zrobić eksperyment - zdjąć pasek wielorowkowy i przejechać się bez wspomagania - zobaczycie ile takie proste bydle zabiera mocy. (uprzedzam, że nie odpowiadam za ewentualne uszkodzenia układu kierowniczego)
Offline
@kompoz jak tak pragniesz mocy to kup sobie 1.8t albo cos wiekszego moze tdi 150km,
te hondy to patologia, pierdzące karaluchy, na pół dzielnicy słychać
Offline
Jak zdjąc "wywalenie wspomagania" to jest łatwe, można zrobić to na parkingu?
Ciekawe czy będe w stanie przekręcić samemu koła na postoju?#!
Offline
pompa wody jest napędzana wielorowkowympaskiem ?
klima alternator i ?
Offline
Konanpoz to coś mało twój kuzyn wyciągnął z tej hondy koło mnie mieszka gościu co z silnika 1.5 wyciągnął 190km.
A co do modów. Też wcześniej miałem benzynę tyle że 1.6 i też miałem dylemat co robić sprzedawać czy coś robić przy nim, ale jak poczytałem na różnych forach w internecie i porozmawiałem z kolegą to mi powiedział że gra nie warta świeczki, wyłożysz kupę kasy a efekt będzie mało satysfakcjonujący. Sprzedaj go i kup z innym silnikiem.
Offline
W większości silników w MK4 pompa wody jest napędzana paskiem rozrządu.
Pasek wielorowkowy napędza pompę wspomagania, alternator i kompresor klimatyzacji.
Offline
http://www.youtube.com/watch?v=HzbRrTHSYNk
hamownia na zlocie w nysie auto wypluło 80,5KM
vagovwisko za 2 tygodnie
http://img10.imageshack.us/img10/905/sl382158.jpg
przepraszam za pierwsze info ze 82 moj błąd
Ostatnio edytowany przez MAXIMUS (2012-07-07 09:21:19)
Offline