Golf 4 Klub Polska
Na przejechanie dystansu 400m ta bestia potrzebuje zaledwie 8.65s (!).
Auto ma pod maską znany wszystkim posiadaczom MK2 silnik 1.8 16v po gruntownej przebudowie, dołożono między innymi ogromną turbiny Garretta GTX4202R, napęd syncro zastąpiono nowszym 4motion, na paliwie E85 i doładowaniu 3,8 bara Golf legitymuje się 920KM mocy!
Osiągi:
0 – 100 km/h w 2,3 sekundy
0 – 200 km/h w 5,4 sekundy
od 100 do 200 km/h w 3,1 sekundy
http://www.youtube.com/watch?v=6UPRjsl- … r_embedded
Offline
Golf 4 R32 Turbo też robi wrażenie, chyba najszybszy z czwórek w Polsce
http://www.youtube.com/watch?v=JJyfufhU9Yc
http://www.youtube.com/watch?v=GAt6Ng0H … ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=uegAdJcJ … playnext=1
Offline
Offline
jak ten silnik potrafi to wytrzymać to dopiero moc
Offline
mateusz3566 napisał:
jak ten silnik potrafi to wytrzymać to dopiero moc
Na pewno nie wytrzymuje po każdych zawodach generalka XD
Offline
Raczej nie. Jeśli dobrze podleje się benzynką, by utrzymać stechiometrię mieszanki (a w tym przypadku etanolem), to nie widzę problemu wypalonych elementów. Na pewno seryjne tłoki i korbowody, tudzież wał i półosie nie wytrzymałyby takiego momentu, ale blok i inne diwajsy - nie widzę problemu. W końcu nie zmieniamy jakoś drastycznie ciśnień panujących w silniku, a tylko moment i ilość ich oddawania.
Na pewno silnik ma mniejszą żywotność niż seryjny KR, ale myślę, że przy odpowiednim traktowaniu będzie miał długie życie.
Offline